Haha ja als je het zo bekijkt idd welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ze toch al elke dag, gezien het aantal draaibeurten?
Das lekkerquote:
Ah, goed om te horenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ha die HansAlles goed hier
![]()
Daar ook?
Ennuh Roel weet het intussen
Hier nog alles open staan. Volop zon en 22 graden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, goed om te horen. Hier ook alles goed hoor! Vanavond even lekker relaxen want zin om naar buiten te gaan heb ik niet gezien het weer
.
Ik doe net het raam dicht omdat ik begon te bevriezenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier nog alles open staan. Volop zon en 22 graden.
Hier echt stralend weer geweest (en nog). Echt grote verschillen vandaag. ZIe dat de warmte snel vanuit het noorden wordt verdrongenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik doe net het raam dicht omdat ik begon te bevriezen![]()
Tis de hele dag al grijs hier
Jaloers!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Rucphen is het de hele dag ook al lekker fris. Nog nergens hier vandaag regen gespotquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier echt stralend weer geweest (en nog). Echt grote verschillen vandaag. ZIe dat de warmte snel vanuit het noorden wordt verdrongen. http://www.buienradar.nl/wb.aspx
Via Twitter leren kennen? Geinigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Waar dat twitter allemaal niet goed voor is.
Zag het net ook op KNMIquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een TURBOkneiterquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef gerbenp het volgende:
Hans! De megahit.
hekel aan het benamingsschema ? leg eens uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Volgens mij deden vorige week zowel hole1988 als ik het...
Maar ik heb een hekel aan het benamingsschema dat hole gebruikt, dus ik upload wel weer gewoon naar m'n eigen account.
... behalve dan die mix.
Omdat het nu aan de titel meestal totaal niet duidelijk is dat het van 3FM af komt. Daarom zet ik er altijd [3FM <programmanaam>] in, om aan te geven wat de bron is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hekel aan het benamingsschema ? leg eens uit.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer eens. Weer een pluspunt van Twitter
kanaalnaam zeg toch genoegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat het nu aan de titel meestal totaal niet duidelijk is dat het van 3FM af komt. Daarom zet ik er altijd [3FM <programmanaam>] in, om aan te geven wat de bron is.
Da's nou eenmaal wat lastiger in die middle of nowhere waar jij zit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Yup. Nu nog ff een baan via twitter vinden
.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's nou eenmaal wat lastiger in die middle of nowhere waar jij zit.
Haha dan is de cirkel helemaal rondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Yup. Nu nog ff een baan via twitter vinden
.
Oh dat was die lelijke baardaap die door het beeld kwam?quote:
Jaloers?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/broekie/view/6766900
Broekie
Viel me ook al op... missBakselquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Miss Madelon (heet ze zo? die blonde met dat korte haar) vindt zichzelf geloof ik wel erg leuk en interessant
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef alors het volgende:
ik ben weer uitgeschakeld voor zover ik ooit ingeschakeld was
Moet zeggen dat het ook niet helpt dat de camera/webcam haar constant in beeld zetquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/broekie/view/6766900
Broekie
Grammophonedzie - Why Don't You misschien?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zo even een lompe vraag tussendoor, volgens mij draaide Gerard een tijdje terug wel vaker een nummer en gisteren schoot steeds 1 zinnetje of zeg maar 1 woordje uit het refrein door mijn hoofd maar verder als dat woordje kom ik maar niet het word gezongen door een man en hij zegt iets in de trant ; the grammaforce, weet dat dit woord niks betekent maar zo klonk het voor mijHet was een nummer met een redelijk tempo lekker vrolijk. Als hier het niemand weet probeer ik het in Help ik Zoek.
hehe nea dacht al dat die zou komen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grammophonedzie - Why Don't You misschien?
Heb je iets meer informatie? Instrumenten? Ritme? Muzieksoort?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zo even een lompe vraag tussendoor, volgens mij draaide Gerard een tijdje terug wel vaker een nummer en gisteren schoot steeds 1 zinnetje of zeg maar 1 woordje uit het refrein door mijn hoofd maar verder als dat woordje kom ik maar niet het word gezongen door een man en hij zegt iets in de trant ; the grammaforce, weet dat dit woord niks betekent maar zo klonk het voor mijHet was een nummer met een redelijk tempo lekker vrolijk. Als hier het niemand weet probeer ik het in Help ik Zoek.
Dan valt ie niet zo op tussen al die andere mutsenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Zomer en dan binnen met een muts rondlopen. Echt, doe normaal.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:58 schreef -Hans- het volgende:
In Hilversum is het maar een graad of 13 hoor. Da's behoorlijk koud.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Binnen ook?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In Hilversum is het maar een graad of 13 hoor. Da's behoorlijk koud.
Je het was een redelijk snel nummer althans het refrein, ik denk voor wat het waard is dat het een door een donker persoon gezongen word. En wat ik al zei het klinkt vrolijk, iets in de trant van the grammafos ofzoiets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je iets meer informatie? Instrumenten? Ritme? Muzieksoort?
Ik ben aan het nadenken, schiet me zo even niks te binnen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je het was een redelijk snel nummer althans het refrein, ik denk voor wat het waard is dat het een door een donker persoon gezongen word. En wat ik al zei het klinkt vrolijk, iets in de trant van the grammafos ofzoiets.
En genre is lastig te bepalen, omdat ik me alleen maar dat mini stukje herrinner.
Ik had bijna de neiging om te gaan spammen, maar ik denk dat iedereen WK koorts heeft.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Wat een RUST hier trouwens vanavond. Waar is iedereen?!
Nou, ik dus niet...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had bijna de neiging om te gaan spammen, maar ik denk dat iedereen WK koorts heeft.
Dat dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Haaj!
Ik heb al helemaal zin in donderdag 24 juni, dat achterlijke voetbalverslag
Ik niet. Ik weiger de radio aan te zetten. Alain Clark is in de buurt en kan zomaar open geschoven worden. Dus ik laat de radio maar uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had bijna de neiging om te gaan spammen, maar ik denk dat iedereen WK koorts heeft.
Da's idd een beetje eng ja.... maar die flikkeren ze dalijk vast uit t raamquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:36 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weiger de radio aan te zetten. Alain Clark is in de buurt en kan zomaar open geschoven worden. Dus ik laat de radio maar uit.
Het gastonderdeel is ook snel weer voorbij hoor, en die meiden zijn de moeite waardquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:36 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weiger de radio aan te zetten. Alain Clark is in de buurt en kan zomaar open geschoven worden. Dus ik laat de radio maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |