ik zal eens kijken, ik had ooit een zwartequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie weet hoe ik aan een dwangbuis kom, zonder bijpassende gewatteerde kamer?
Euh... Internet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Google maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Een echte of zo;n straight jacket die je ook bij christine kan kopen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal eens kijken, ik had ooit een zwarte
Goed punt.quote:
Laten we ;t hopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google maarEn op eBay staan ze vast ook wel
De eerste hit via google was een shop die ze verkochtquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Laten we ;t hopen
da real dealquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een echte of zo;n straight jacket die je ook bij christine kan kopen?
Breathcatchers gevondenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste hit via google was een shop die ze verkochtDus dat moet goed komen
Goed bezig jijquote:
Ik ben nergens van afhankelijk, jij hebt een man met kindquote:
http://www.torenpop.nl/quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
er gaat een rechstreekse trein daarheen
wattissertedoen?
Ik ga het even 'overleggen' en ik bel je morgenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben nergens van afhankelijk, jij hebt een man met kindDus roep jij maar
ja maar das een beetje te ver weg voor alleen maar leuke bandjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.torenpop.nl/
Leuke bandjes, voor gratis
ik ga een kijken of het ergens ligt verstoptquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Breathcatchers gevonden
[..]
Goed bezig jij
EN ONS!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar das een beetje te ver weg voor alleen maar leuke bandjes
trustenquote:
nee joh is maar 5 min weg ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ov lenen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooooh!quote:
Mag ik ;m dan hebben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga een kijken of het ergens ligt verstopt
hmmm...nou ja, we hebben altijd 10 juli nogquote:
Ik ben toch eerst voor een tijdje eerderquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmmm...nou ja, we hebben altijd 10 juli nog
preciesquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmmm...nou ja, we hebben altijd 10 juli nog
Maar dan is het reizen door de weeks wel gratisquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een voordeeluren kaart
daarbij denk ik niet echt dat ik daar mee wegkom
pezu denkt, ik hoop dat we niet te dronken van die verjaardag afkomenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
PeZu denkt nu: OMG, waarom zei ik dat nou
ja maar ik lijkt niet op jouquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef Trevland het volgende:
Maar dan is het reizen door de weeks wel gratis
ik mag hopen van niet neequote:
Jaquote:
neequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan mijn post niet vinden !
Heeft iemand me nog gequote ?!
gloeiende draadstaal wat duur zegquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.breathcatchers.com/shop/12-straightjackets![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n slechte post was het toch niet ?!quote:
contradictie interminus aangezien jij hem nu wel hebt gequotequote:
Tering, toen ik op de link klikte dacht ik een site te zien waar ze jassen verkopen, zie ik dat opeens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.breathcatchers.com/shop/12-straightjackets![]()
![]()
![]()
![]()
120,- valt nog wel mee.quote:
die ziet er echt heel dun en goedkoop uitquote:
Tja als je hier blijft posten, er zijn hier een aantal BDSM;erts, dan kan je dat soort dingen wel eens zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tering, toen ik op de link klikte dacht ik een site te zien waar ze jassen verkopen, zie ik dat opeens.
ja ik ga nu ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gaat iedereen weg omdat ik begin te posten?
Nee omdat ik morgen er morgen weer vroeg uit moet en moe benquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gaat iedereen weg omdat ik begin te posten?
Die nog goedkopere, met die klikdingenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ziet er echt heel dun en goedkoop uit
Echtwel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik probeer deze click te joinen, maar ik kom er gewoon niet tussen
ja het is zo'n gewatteerde was echt een dikke, ik moet goed gaan zoeken in de opslag hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die nog goedkopere, met die klikdingen
Maar mag ik die van jou hebben als je ;m vindt?
Ik kom er ook wel eens niet tussen hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik probeer deze click te joinen, maar ik kom er gewoon niet tussen
Gelukkig mag je bij mij de gag in m;n mond schuiven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja met een leren bal in mijn mond ja, dat is niet mijn doel
dat hebben meerdere hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kom er ook wel eens niet tussen hoor.
Je weet dat het voor seksueel gebruik is en ik er niet uit moet zweten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is zo'n gewatteerde was echt een dikke, ik moet goed gaan zoeken in de opslag hoor
ik ben geen mens, maa reen dino, raaaaaaaawrrrrquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Beste mensen
Een gag ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig mag je bij mij de gag in m;n mond schuiven.
Ja daarom. Mja. Hij is wel nieuw, dus beetje meer aandacht kan geen kwaad toch?quote:
dat deed ik alquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja daarom. Mja. Hij is wel nieuw, dus beetje meer aandacht kan geen kwaad toch?
mij kussen en dan samen in onze visnetjes geile mannen versieren betsquote:
hihi ow jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
mij kussen en dan samen in onze visnetjes geile mannen versieren bets
gayp0rnquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
mij kussen en dan samen in onze visnetjes geile mannen versieren bets
T-Rexquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben geen mens, maa reen dino, raaaaaaaawrrrr
quote:
hij is betsie ik ben shirley dus idd lesbian pronquote:
Je bent zelf ook een dinoquote:
Achter het station lekker geld verdienen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is betsie ik ben shirley dus idd lesbian pron
dan houdt ze eindelijk der kop eensquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is daar lekker aan dan?
Ik heb er geen, dus dat moet je niet aan mij vragen. Maar ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oh, dat veranderd de zaakquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is betsie ik ben shirley dus idd lesbian pron
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat het voor seksueel gebruik is en ik er niet uit moet zweten?
Wij kunnen ook lesbian pron maken.quote:
Nederlandersquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
vanuit mijn bed zeg ik... Dit wordt een lastige warme nacht... Ik wil winter verdomme
het is moeilijk benauwdquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
vanuit mijn bed zeg ik... Dit wordt een lastige warme nacht... Ik wil winter verdomme
Dat ja ben toch geen fucking slangquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is moeilijk benauwd![]()
ik ben der helemaal naar van, alsof je in een terrarium woont
Ohja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij kunnen ook lesbian pron maken.
ik heb wel een slang, the one eyed trouser snakequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ja ben toch geen fucking slang
Ik wil sneeuw!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
Wanneer?quote:
NEEEEE!quote:
nee gewoon droge warmtequote:
Ze zijn wel schattig zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
waar
zonder staartje jaquote:
Waarom?quote:
kloptquote:
Natuurlijk niet. Zon! Zomer!quote:
Even teruglezen, dan vind je wel een spannend linkje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef Olle. het volgende:
overigens nog wat spannends gebeurt hier?
Hmneu. Wat kinderfoto's maar verder niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef Olle. het volgende:
overigens nog wat spannends gebeurt hier?
Ik toen ik dun was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hmneu. Wat kinderfoto's maar verder niet.
ik zal eens beetje terug lezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Even teruglezen, dan vind je wel een spannend linkje.
En van mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik zal eens beetje terug lezen![]()
en kinderfoto's ?
van LL en taartje?
Komt elaan, veldel nog iets?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wil graag een nummertje 43 met extra sambal.
Daarvoor moet je in ;t vorige topic zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik zal eens beetje terug lezen![]()
en kinderfoto's ?
van LL en taartje?
Ik heb ;m hier nog.quote:
Als je toch bezig bent, een 69 voor mij!quote:
Laat zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:50 schreef aight1 het volgende:
Ik heb een kinderfoto van toen ik 2 was en verkleed als konijn met carnaval
We gaan maal tot 68, solly!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, een 69 voor mij!
ooh dat komt dan goed uit ik zocht hem nietquote:
fietfuuuw!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ;m hier nog.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat komt dan goed uit ik zocht hem niet
hoezo zou ik het niet volhouden danquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef Olle. het volgende:
[..]
heeeeeeeeey kerel!![]()
![]()
hou je het nog vol hier?
dan 68!quote:
Valt wel mee, weerspiegeling in m;n brilquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
fietfuuuw!![]()
je keek wel een beetje raar of niet?
ik zie niks hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:53 schreef Stoeprand het volgende:
HEB IK EEN DINO?
WEETJE HOE LIEFquote:
APEKUT.quote:
Nee.quote:
Neem dan een andere layoutquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
APEKUT.
EN JIJ HEBT ER WEL EEN.
EN IK NIET.
VERDOMME.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
APEKUT.
EN JIJ HEBT ER WEL EEN.
EN IK NIET.
VERDOMME.
dan zie je je eigen dino toch ook nietquote:
DAT BEDOELDE IK NIET. GRRRRR.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, een dino.
Ik wil je in m;n zak stoppen en mee naar huis nemenquote:
zal dat het wel zijn danquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt wel mee, weerspiegeling in m;n bril
Dat is dan ook onmogelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan zie je je eigen dino toch ook niet_!
ooj ok, maa rhte gaat en DAAR DAN MUSCHI?quote:
afquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil je in m;n zak stoppen en mee naar huis nemen
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geloof je me niet? Ik heb wel meer foto;s hoor.quote:
Sorry het is gewoon zo liefquote:
NEE BEDANKT DAN HEB IK AL EEN ONDERZOEK AAN DE PEZEN IN MIJN LINKERKNIE ZE ZEGGEN DAT ZE VERSLETEN ZIJN DOOR HET TE HARD FIETSEN MAAR ACH IK MAAK ER MAAR HET BESTE VANquote:
tuurlijk geloof ik je!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geloof je me niet? Ik heb wel meer foto;s hoor.
Je hebt wel de foto van mij en m;n beste vriendin gemist![]()
![]()
ja ik ga zo ff een filmpje gluren en dan proberen te slapenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
hier gaat goed hoor!
maar ik ga zo slapenben moe
Tuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NEE BEDANKT DAN HEB IK AL EEN ONDERZOEK AAN DE PEZEN IN MIJN LINKERKNIE ZE ZEGGEN DAT ZE VERSLETEN ZIJN DOOR HET TE HARD FIETSEN MAAR ACH IK MAAK ER MAAR HET BESTE VAN
In een vorig topicquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
tuurlijk geloof ik je!![]()
oeeeehh waar staat die foto dan?
ja dat dacht ik al maar gewoon nog een keer kijken joh want axlquote:
Nee, haar spreek ik nooit meer. Stom wijf.quote:
Marlys jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:08 schreef Opdekop het volgende:
Hahahaaaa dat meisje ken ik ook nog wel. Marlies?
Kwijlenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nu jouw picsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:12 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Kwijlen![]()
Proberen tegen te houden op je eigen tieten te kwijlen, iemand die je uitlacht als het eerste straaltje uit je mond drupt.
Saaie snijboonquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:16 schreef Opdekop het volgende:
lolololololol #wateenkutleven
HELAAS GEEN FOTO'S
Vertel, is ze te geven?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:16 schreef justmattie het volgende:
Pics zijn niet nodig, ik weet wel hoe ze eruit ziet
Wil je een eerlijk antwoord?quote:
Weet je wat je me mag geven? Een nieuwe auto! Praten we dan verder!quote:
Zeg jijquote:
ik moest eerst ff wat afmakenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zeg jijMoet jij niet allang slapen
Ik word jaloers!quote:
PVV komt eraan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
{UDOWU SC} Amersfoort, here we come!
Hihihihihihihi!
Waarom zou je, je hebt mijn foto's niet! /egoquote:
Schiet op dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waarom zou je, je hebt mijn foto's niet! /ego
Fappend hoeft ook niet!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:59 schreef Opdekop het volgende:
Sorry ik maak geen foto's van een fappende Opdekop!
how come?quote:
Man, voor m'n gevoel slaap ik de halve dag met gemakquote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:15 schreef Giertje het volgende:
ik zou ook wel weer een paar uurtjes kunnen slapen
als ik straks klaar ben met werken ga ik mooi nog effe slapenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Man, voor m'n gevoel slaap ik de halve dag met gemak
Morgen sta ik er tussen 5 en half 6 weer naastquote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders ik wel. Gelukkig echt bijna weekend
![]()
![]()
Ik ook. Meer omdat mijn wekker toen ging.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik het kon deed ik het
* LovelyLady is alweer wakker sinds 6 uur
Ik hoop dat ik tot 10 uur blijf slapen maar hoezo doe je dat dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Morgen sta ik er tussen 5 en half 6 weer naast
Zeevissen hè. We vertrekken tussen 6 en kwart over 6 bij een ehm. Fuck. Hoe noem je dat ook al weer. Waar alle bussen staan als ze niet gebruikt worden... Garage voor bussen... Najah, zo'n ding dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik tot 10 uur blijf slapen maar hoezo doe je dat dan?
En wat was hun reden dat ze jou wakker hielden?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook. Meer omdat mijn wekker toen ging.
En dankzij de lange arm lag ik er veel te laat in
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Best wel en het is druk voor dit tijdstip
Ga je naar Erwin?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:05 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb zin in vandaag vanmiddag leuke lunch in purm
Time for LL herself
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenWat een beroerde nacht, ik ben wel 20 keer wakker geworden
Hopelijk hebben jullie beter geslapen? Zo eerst maar even douchen in de hoop om wakker te worden
quote:
Ik heb heerlijk geslapen maar dat kwam door al het goede nieuws van gisterenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hopelijk hebben jullie beter geslapen? Zo eerst maar even douchen in de hoop om wakker te worden
ik heb geen duimenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen maar dat kwam door al het goede nieuws van gisteren![]()
Over 3 uurtjes heb ik een sollicitatie, doen jullie duimen voor me?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen duimen
ik wil wel vingeren voor je![]()
oude maxjesquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
oude maxjes![]()
deze heb ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wel meer![]()
oude modellen sneakers
Ik had en heb buikpijn, de hele nacht wakker gelegenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik vind de oude modellen stuk voor stuk veel stijl voller dan de nieuwequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]mooi
Ik heb er wel lichtblauwe veters bij gedaan, zien ze er meteen veel leuker uit![]()
En oude modellen jammer dan, ze lopen zo lekker
quote:
Tuurlijk, dat zei ik gisteren ook alquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen maar dat kwam door al het goede nieuws van gisteren![]()
Over 3 uurtjes heb ik een sollicitatie, doen jullie duimen voor me?
Bah...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik had en heb buikpijn, de hele nacht wakker gelegen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen duimen
ik wil wel vingeren voor je![]()
Dat idee heb ik ook welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk, dat zei ik gisteren ook alZet em op, het komt vast goed
[..]
Bah...Hopen dat het snel over is
ja stom heh van me dat ik geen duimen hebquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel![]()
We merken het thuis ook al aan de sfeer. Niet dat we eergisteren elkaar de hersens insloegen maar we liepen allebei met een behoorlijke last op onze schouders. Hij vanwege het niet werken en ik vanwege het wel werken. Misschien vandaag de auto terug ook
Ja inderdaad, sterkte ermee. Lada's horen eigenlijk onverwoestbare tanks te zijn, dus het komt wel goed. En anders gewoon een magneet aan je achterbumper hangenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fijn
En jeuj van George!Ik ga m'n auto ook vanmiddag ophalen, ze hebben niets kunnen vinden... Dus nu maar hopen op het beste
![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad, sterkte ermee. Lada's horen eigenlijk onverwoestbare tanks te zijn, dus het komt wel goed. En anders gewoon een magneet aan je achterbumper hangen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:14 schreef Panda72 het volgende:
hallo lieve fokkertjes, minder lieve fokkertjes en ontzettend lieve fokkertjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik zet mezelf in de laatste categorie als je het niet erg vindquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:14 schreef Panda72 het volgende:
hallo lieve fokkertjes, minder lieve fokkertjes en ontzettend lieve fokkertjes![]()
Hij ging zn best doen dat ik hem vandaag kan gaan ophalen, maar hij kon niks beloven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheheDe koelvloeistof was op voor ie naar de garage ging dus ik hoop gewoon dat dat de problemen veroorzaakte, want een motor zonder koelvloeistof is niet gelukkig
![]()
En hopen dat George klaar is
Dat ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zet mezelf in de laatste categorie als je het niet erg vind![]()
Gisteren bij de V&D scrub gekocht van een nieuwe lijn die ze daar hebben, ik heb besloten dat ik alles van die lijn wil hebben![]()
http://www.sabon.nl/default.aspx
Ik kan alleen niet op de site verder zoeken, kan niks aanklikken
hoi lieve bamboe kauwerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:14 schreef Panda72 het volgende:
Klein potje scrub, 20 euroquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uitBeetje betaalbaar?
![]()
Oeh, lekker luchtjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klein potje scrub, 20 euro![]()
Maar het ruikt zo lekkerIk heb nu vanilla/coconut gehaald.
De zeep is ook prachtig, modieus, ruikt heerlijk en wordt ter plekke van een staaf gesneden. De zeep met grasgeur ruikt ook echt naar vers gemaaid gras
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Namen willen we, namen!
Ik vind iedereen die hier post onder de laaste categorie valt. Sommige fokkertjes vind ik niet zo lief maar dat zijn de fokkertjes die hier niet posten, maar misschien hier wel meelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Sabon ruikt heerlijk inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zet mezelf in de laatste categorie als je het niet erg vind![]()
Gisteren bij de V&D scrub gekocht van een nieuwe lijn die ze daar hebben, ik heb besloten dat ik alles van die lijn wil hebben![]()
http://www.sabon.nl/default.aspx
Ik kan alleen niet op de site verder zoeken, kan niks aanklikken
het verbaast me dat er mensen hier in de sc zijn die mij nog lief vindenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die hier post onder de laaste categorie valt. Sommige fokkertjes vind ik niet zo lief maar dat zijn de fokkertjes die hier niet posten, maar misschien hier wel meelezen.
Nee, lunchen met een foksterquote:
Ach je bent meubilair... je hoort erbij. Net als ik trouwens (vind ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
het verbaast me dat er mensen hier in de sc zijn die mij nog lief vinden_!
Dat ken ik nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, lekker luchtjeDan ben jij vast ook dol op Lush?
Dat vind ik echt zo lekker
Als je jou beter leert kennen, voor zover dat mogelijk is via internet, dan val je best wel meequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
het verbaast me dat er mensen hier in de sc zijn die mij nog lief vinden_!
Dus door hier te posten word ik ontzettend lief? Dat gaat makkelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die hier post onder de laaste categorie valt. Sommige fokkertjes vind ik niet zo lief maar dat zijn de fokkertjes die hier niet posten, maar misschien hier wel meelezen.
Klinkt goedquote:
Griekjesland!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt goedGa je ook nog ergens heen?
Bijna extra lang weekend, maandag ook nog vrij natuurlijk
ijzeren voorraadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, lunchen met een fokster![]()
[..]
Ach je bent meubilair... je hoort erbij. Net als ik trouwens (vind ik)
ja of op sommige momenten heel erg tegenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ken ik niet![]()
[..]
Als je jou beter leert kennen, voor zover dat mogelijk is via internet, dan val je best wel mee
En onder de 20 kilo weegtquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En onder de 20 kilo weegt![]()
Maar Griekenland, lekker hoor
Ging alles maar zo makkelijk hequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dus door hier te posten word ik ontzettend lief? Dat gaat makkelijk
Ja, dat zou wel lekker zijnquote:
Ach, volgens mij ben jij eigenlijk een grote knuffelbeerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ijzeren voorraad_!
[..]
ja of op sommige momenten heel erg tegen
een hele grote hoor ik altijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, volgens mij ben jij eigenlijk een grote knuffelbeer
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, volgens mij ben jij eigenlijk een grote knuffelbeer
en is het een lekker dingquote:
zoja, picsquote:
Die chick waar je tijdje terug een foto van postte?quote:
Heel langquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje vraagt zich af hoe lang je er met een mini-mannetje over doet om een kilometertje te lopen
Ja, zie dat dacht ik dus ook al..we gaan wel fietsenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lang![]()
Niet alleen omdat hij langzamer loopt maar weet je wel hoeveel leuke, boeiende en vooral interessante dingen hij ziet op zo'n wandeling
Strak planquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zie dat dacht ik dus ook al..we gaan wel fietsen
Soms heb je gewoon even iemand nodig die zegt dat je slechte plan echt slecht isquote:
Echt slecht is het niet, als je er maar de tijd voor hebt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon even iemand nodig die zegt dat je slechte plan echt slecht is
Ja, en dat heb ik niet, ik moet om 10 uur ergens zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt slecht is het niet, als je er maar de tijd voor hebt.
Ik moet over een uurtje op de fiets naar de solli, ff hopen dat het weer een beetje meewerkt.
Een callcenterquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dat heb ik niet, ik moet om 10 uur ergens zijn
Oeh, spannend hoor, waar ga je op gesprek?
tele2quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een callcenter![]()
Inbound bellen volgens mij voor Tele2.
Wat is daar mis mee? Ik heb 6 jaar op een callcenter gewerkt, goed te doen hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een callcenter![]()
Inbound bellen volgens mij voor Tele2.
have fun!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik heb 6 jaar op een callcenter gewerkt, goed te doen hoor
(zolang het niet te commercieel wordt)
Succes dan zometeen!
Ik ga even Thijs oppoetsen en dan naar onze playdate![]()
Heb het ook al eerder gedaan maar dan outbound, dat is niks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik heb 6 jaar op een callcenter gewerkt, goed te doen hoor
(zolang het niet te commercieel wordt)
Succes dan zometeen!
Ik ga even Thijs oppoetsen en dan naar onze playdate![]()
is dat niet hetzelfde als extern en intern?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
Wat is het verschil tussen in en outbound huppel?
google is heel handigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
Outbound zijn die sukkels die jou tijdens het eten of tijdens een voetbalwedstrijd bellen met de vraag of je lid ofzo wil worden van iets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
google is heel handig
Bij inbound telemarketing ligt het initiatief voor het gesprek bij de klant. Deze belt een (vaak betaald) telefoonnummer en krijgt een agent aan de lijn. Deze vorm van telemarketing biedt de kleinste kans op irritatie bij de prospect; immers, als deze niet gediend is van het gesprek zou hij/zij niet opgebeld hebben. De inbound marketeer beantwoordt vragen over een product, de status van een levering of je neemt een bestelling op.
Bij outbound telefoonverkeer neemt de medewerker van het bedrijf zelf het initiatief om de klant telefonisch te benaderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |