ik zal eens kijken, ik had ooit een zwartequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie weet hoe ik aan een dwangbuis kom, zonder bijpassende gewatteerde kamer?
Euh... Internet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Google maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Een echte of zo;n straight jacket die je ook bij christine kan kopen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal eens kijken, ik had ooit een zwarte
Goed punt.quote:
Laten we ;t hopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google maarEn op eBay staan ze vast ook wel
De eerste hit via google was een shop die ze verkochtquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Laten we ;t hopen
da real dealquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een echte of zo;n straight jacket die je ook bij christine kan kopen?
Breathcatchers gevondenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste hit via google was een shop die ze verkochtDus dat moet goed komen
Goed bezig jijquote:
Ik ben nergens van afhankelijk, jij hebt een man met kindquote:
http://www.torenpop.nl/quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
er gaat een rechstreekse trein daarheen
wattissertedoen?
Ik ga het even 'overleggen' en ik bel je morgenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben nergens van afhankelijk, jij hebt een man met kindDus roep jij maar
ja maar das een beetje te ver weg voor alleen maar leuke bandjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.torenpop.nl/
Leuke bandjes, voor gratis
ik ga een kijken of het ergens ligt verstoptquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Breathcatchers gevonden
[..]
Goed bezig jij
EN ONS!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar das een beetje te ver weg voor alleen maar leuke bandjes
trustenquote:
nee joh is maar 5 min weg ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ov lenen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooooh!quote:
Mag ik ;m dan hebben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga een kijken of het ergens ligt verstopt
hmmm...nou ja, we hebben altijd 10 juli nogquote:
Ik ben toch eerst voor een tijdje eerderquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmmm...nou ja, we hebben altijd 10 juli nog
preciesquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmmm...nou ja, we hebben altijd 10 juli nog
Maar dan is het reizen door de weeks wel gratisquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een voordeeluren kaart
daarbij denk ik niet echt dat ik daar mee wegkom
pezu denkt, ik hoop dat we niet te dronken van die verjaardag afkomenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
PeZu denkt nu: OMG, waarom zei ik dat nou
ja maar ik lijkt niet op jouquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef Trevland het volgende:
Maar dan is het reizen door de weeks wel gratis
ik mag hopen van niet neequote:
Jaquote:
neequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan mijn post niet vinden !
Heeft iemand me nog gequote ?!
gloeiende draadstaal wat duur zegquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.breathcatchers.com/shop/12-straightjackets![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n slechte post was het toch niet ?!quote:
contradictie interminus aangezien jij hem nu wel hebt gequotequote:
Tering, toen ik op de link klikte dacht ik een site te zien waar ze jassen verkopen, zie ik dat opeens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.breathcatchers.com/shop/12-straightjackets![]()
![]()
![]()
![]()
120,- valt nog wel mee.quote:
die ziet er echt heel dun en goedkoop uitquote:
Tja als je hier blijft posten, er zijn hier een aantal BDSM;erts, dan kan je dat soort dingen wel eens zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tering, toen ik op de link klikte dacht ik een site te zien waar ze jassen verkopen, zie ik dat opeens.
ja ik ga nu ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gaat iedereen weg omdat ik begin te posten?
Nee omdat ik morgen er morgen weer vroeg uit moet en moe benquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gaat iedereen weg omdat ik begin te posten?
Die nog goedkopere, met die klikdingenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ziet er echt heel dun en goedkoop uit
Echtwel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik probeer deze click te joinen, maar ik kom er gewoon niet tussen
ja het is zo'n gewatteerde was echt een dikke, ik moet goed gaan zoeken in de opslag hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die nog goedkopere, met die klikdingen
Maar mag ik die van jou hebben als je ;m vindt?
Ik kom er ook wel eens niet tussen hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik probeer deze click te joinen, maar ik kom er gewoon niet tussen
Gelukkig mag je bij mij de gag in m;n mond schuiven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja met een leren bal in mijn mond ja, dat is niet mijn doel
dat hebben meerdere hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kom er ook wel eens niet tussen hoor.
Je weet dat het voor seksueel gebruik is en ik er niet uit moet zweten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is zo'n gewatteerde was echt een dikke, ik moet goed gaan zoeken in de opslag hoor
ik ben geen mens, maa reen dino, raaaaaaaawrrrrquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Beste mensen
Een gag ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig mag je bij mij de gag in m;n mond schuiven.
Ja daarom. Mja. Hij is wel nieuw, dus beetje meer aandacht kan geen kwaad toch?quote:
dat deed ik alquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja daarom. Mja. Hij is wel nieuw, dus beetje meer aandacht kan geen kwaad toch?
mij kussen en dan samen in onze visnetjes geile mannen versieren betsquote:
hihi ow jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
mij kussen en dan samen in onze visnetjes geile mannen versieren bets
gayp0rnquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
mij kussen en dan samen in onze visnetjes geile mannen versieren bets
T-Rexquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben geen mens, maa reen dino, raaaaaaaawrrrr
quote:
hij is betsie ik ben shirley dus idd lesbian pronquote:
Je bent zelf ook een dinoquote:
Achter het station lekker geld verdienen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is betsie ik ben shirley dus idd lesbian pron
dan houdt ze eindelijk der kop eensquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is daar lekker aan dan?
Ik heb er geen, dus dat moet je niet aan mij vragen. Maar ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is daar lekker aan dan?
Oh, dat veranderd de zaakquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is betsie ik ben shirley dus idd lesbian pron
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat het voor seksueel gebruik is en ik er niet uit moet zweten?
Wij kunnen ook lesbian pron maken.quote:
Nederlandersquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
vanuit mijn bed zeg ik... Dit wordt een lastige warme nacht... Ik wil winter verdomme
het is moeilijk benauwdquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
vanuit mijn bed zeg ik... Dit wordt een lastige warme nacht... Ik wil winter verdomme
Dat ja ben toch geen fucking slangquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is moeilijk benauwd![]()
ik ben der helemaal naar van, alsof je in een terrarium woont
Ohja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij kunnen ook lesbian pron maken.
ik heb wel een slang, the one eyed trouser snakequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ja ben toch geen fucking slang
Ik wil sneeuw!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
Wanneer?quote:
NEEEEE!quote:
nee gewoon droge warmtequote:
Ze zijn wel schattig zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |