Ohhhh fotopikker. 6:162 BWquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:52 schreef -Trinity- het volgende:
Ik was dit topic al 6 pagina's lang kwijt zonder het door te hebben.
Edit: ik heb nog wat boeken voor het 1e en 2e jaar in Leiden te koop staan.
Je krijgt geen P.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:23 schreef Teteteterek het volgende:
Weet iemand hier van de UvA hoe dat gaat met het wel of niet aanvragen van je propedeuse?
Het is nu bijna augustus en ik heb nog geen enkel bericht gehad of op een andere manier enige informatie kunnen vergaren op internet..
Oke primaquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je krijgt geen P.
Je bachelor wordt ook niet uitgereikt, die kan je ophalen (als je rechtsgeleerdheid doet that is) Massa is kassa hé
Als je 60 punten hebt behaald krijg je overigens automatisch een overzicht per post, met de behaalde cijfers.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:52 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Oke prima
Opzich wel opmerkelijk, ik doe ook algemene ecenomie en daar kreeg ik wel een papiertje na het eerste jaar. Terwijl dat ook een behoorlijke massa-studie is.
Ik ben iig blij met dit bericht. Dat ze niet alleen aan de UL zo lopen te prutsen met de administratie geeft mij iig troost.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef aaipod het volgende:
Ik kreeg ook een lekker persoonlijk briefje van de RUG. Een positief studieadvies omdat ik 65 EC's heb, maar wel met de waarschuwing dat ik binnen 2 jaar mijn propedeuse moet halen. Als ze even zouden kijken waar die 65 EC's wegkomen zouden ze zien dat ik mijn propedeuse al heb.
Ik was op vakantie en ondertussen een baan aan het regelen, disculpatie dus!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ouderejaars laten het afweten....![]()
![]()
Ik bedoel jou nou net dus nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik was op vakantie en ondertussen een baan aan het regelen, disculpatie dus!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik bedoel jou nou net dus nietwel al die anderen die je eerst altijd langs zag komen.
Dat vraag ik me ook af, ik heb nog mijn wettenbundels van 08-09 en die deden het afgelopen jaar ook nog primaquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:36 schreef Maharbal het volgende:
![]()
Vraag me af of ik dit jaar nieuwe wetboeken moet kopen....Ik heb ze nog van vorig jaar, en ik heb eigenlijk geen nieuwe dingen nodig (heb uberhaupt geen vakken meer nu die niet fiscaal zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |