mij ook niet. zou niet weten waarom ik dat ding uberhaupt gekocht hebquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef P.F het volgende:
Mij lukt het niet, krullen met een stijltang..
Vriendje heeft er 6 gehaald!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:46 schreef P.F het volgende:
Hebben ze die witte wayfarer zonnebrillen nog die ze rond Koninginnedag hadden? Zo ja ik wil er nog 5 of zo!!
Hier stopte ik met lezen. Kan niet in de Action.quote:
Die ga ik ook nog een setje halen. Ze zijn te kort voor mn balkon, maar ik wacht tot de Action bij mij in de buurt open gaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
Action.
Ik heb inmiddels 6 lapionneslingers in mijn tuin hangen ik blijf ze maar kopen.
Ik ben verscheidene keren de Action ingelopen (ja zit hier op loopafstandquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Kan niet in de Action.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben verscheidene keren de Action ingelopen (ja zit hier op loopafstand) maar heb niets gekocht....hoor ik er nu niet bij ?
![]()
haha geweldig! gelukkig ga ik altijd op de fiets en moet ik best een eind fietsen, dan kan ik niet teveel meenemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst met een karretje geweest gister, en heel langzaam alle paden langs, ik moest me echt inhoudenAltijd iets nuttigs of leuks
Haha moest nog aan je denken toen ik er vandaag wasquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst met een karretje geweest gister, en heel langzaam alle paden langs, ik moest me echt inhoudenAltijd iets nuttigs of leuks
Misschien iets minder vaak daar komen als je er over gaat dromen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik droomde van de week dat ik bij de Action kwam en dat ze ineens van alles uit het assortiment hadden gehaald. Ze hadden o.a. geen wasmiddelen meer. En ik moest een vloerwisser hebben maar ze hadden alleen maar vloerwissers van rond de ¤ 200,-.
Het was een vreselijke nachtmerrie.![]()
Ja maar ik woon er bijna naast.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien iets minder vaak daar komen als je er over gaat dromen.![]()
Ik nog net niet maar kan er wel naartoe kruipen maar ik droom er niet over.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:16 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
haha geweldig! gelukkig ga ik altijd op de fiets en moet ik best een eind fietsen, dan kan ik niet teveel meenemen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen maar gewone mandjesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen mandjes of van die trekmandjes op wielen en daar kun je nog genoeg in kwijt.
Als ze nou ook nog USB-hubs verkopen kan ik ze ook daadwerkelijk kwijtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:37 schreef trovey het volgende:
Nog even een tip met dit warmere weer: die USB ventilatoren van de Action (ik geloof 1,69) geven net genoeg luchtstroom dat het aangenaam vertoeven is achter de computer, 1 is voldoende als het ding gewoon op je gericht staat maar twee is net iets fijner nu het warmer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |