Foto?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:04 schreef EvaZaha het volgende:
Wauw dat mini stijltangetje van 2,50![]()
Ik heb normaal echt het soepelste en steilste haar wat je kan hebben, en nu heb ik met dat dingetje een enorme bos krullen gemaakt![]()
Hoe tof is dat.
Dan geef je die kaarten aan je moeder (zus, broer, vul maar inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
tja ik zou niet weten wie ik een kaart zou moeten sturen, ik heb mijn vrienden dicht om me heen, zijn niet ziek of jarig en die hoef ik dus geen kaarten te sturen.. hmm haha ik voel weer een onzin-aankoop aankomen! Gelukkig is het niet zo duur :p
Als je niet weet aan wie je een kaart kan sturen dan zou ik ook geen kaartenbox kopen. Iedereen is eens per jaar jarig, iedereen is wel eens ziek of kan wel een succes of gelukswens gebruiken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
tja ik zou niet weten wie ik een kaart zou moeten sturen, ik heb mijn vrienden dicht om me heen, zijn niet ziek of jarig en die hoef ik dus geen kaarten te sturen.. hmm haha ik voel weer een onzin-aankoop aankomen! Gelukkig is het niet zo duur :p
Ik bedoelde in eerste instantie van de stijltang. En daarna bedacht ik mij dat het leuker zou zijn om de krullen te zien. Gelukkig vatte jij het ook zo op!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
2,50 stijltangkrullen!
Hoera voor Action
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
2,50 stijltangkrullen!
Hoera voor Action
Oh ik kan dr ook wel een van t tangetje maken hoor :p Narcist die ik ben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik bedoelde in eerste instantie van de stijltang. En daarna bedacht ik mij dat het leuker zou zijn om de krullen te zien. Gelukkig vatte jij het ook zo op!
Nice, nice & leuk meisje ben je!
waaaaauuuwwwwwwquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
2,50 stijltangkrullen!
Hoera voor Action
ik vond de doos zo mooi...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je niet weet aan wie je een kaart kan sturen dan zou ik ook geen kaartenbox kopen. Iedereen is eens per jaar jarig, iedereen is wel eens ziek of kan wel een succes of gelukswens gebruiken.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:27 schreef trovey het volgende:
De blokken kokospotgrond zijn niet meer verkrijgbaar
Wel zijn er weer caprileggings zonder frutsels![]()
verkrijgbaar, best wel prettig want het was vandaag verrekte koud
op de brommert met dat rokje net boven de knie (buiten het feit dat ik bijna steeds in mijn ondergoed zat met die wind
)
Staat je mooi! Heb je ook een foto van dat ding zelfquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef EvaZaha het volgende:
-edit- foto verwijderd (internet=eng)
2,50 stijltangkrullen!
Hoera voor Action
Ik probeer dat altijd, maar het is me nog nooit geluktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef EvaZaha het volgende:
-edit- foto verwijderd (internet=eng)
2,50 stijltangkrullen!
Hoera voor Action
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik probeer dat altijd, maar het is me nog nooit geluktTips please?
Ik ben dan ook een bikkelquote:Op zondag 20 juni 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je met dit weer in een rokje loopt, ik liep met winterjas vandaag
quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:21 schreef RijstNatie het volgende:
allemaal rommel die je gewoon niet nodig hebt
Die 3-packs naadloze sokken zijn echt goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 03:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij gebruikt geen shampoo, schoonmaakmiddelen, tandpasta, voedingsartikelen, handdoeken, kleding, schoeisel, ondergoed, sokken etc.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |