oh mijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:10 schreef danielutrecht het volgende:
Bericht van het management: De kaart die nu op fok word gemaakt zal worden opgelezen door Anita mits, Er geen berichten over haar verjaardag staan want dat hebben we gehad en er geen extreem haat dragende opmerkingen in staan. Sarcasme mag maar daar ligt de grens. Wanneer er niet aan deze eis word voldaan zullen we de kaart dus niet overhandigen aan Anita dit omdat ze ernstig was aangedaan naar de vorige kaart. Het management. @ Love Anita!
vandaag, 14:04 - Reageer
Kloon....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:41 schreef the_stallion het volgende:
hallo mensen van het forum!
Ik ben johny het ex-vriend van Anita. Ik ben blij dat het nu over is met haar dat ik die verrekte kut nooit meer naast mij zal liggen janke hebben in men bed. Blijf doorgaan met reacties want dat stom kutwijf moet boeten voor wat ze me aangedaan heeft!!! Vb. Iedere keer als we sex hadden moest ik douchen want ik was helemaal bruin door al haar bruinsel die ze aan haar wreef!. Iedere keer dat ik haar kuste was ik net Zwarte piet want met al haar lipcrčmpjes enzo.
Doe zo voort jonges! En hopelijk stopt Anita met al haar gzever over haar goeroe dingetjes.
DEUUUUUUUUUUHHH
Gonorroequote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:07 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ernstig, ik kan "goeroe" niet eens foutloos schrijven![]()
We hebben allebei ons stukje op hetzelfde lege plekje neergezet. Toen ik het originele bestand had gedownload stond jouw stukje er nog niet.quote:
Ernstig aangedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:10 schreef danielutrecht het volgende:
Bericht van het management: De kaart die nu op fok word gemaakt zal worden opgelezen door Anita mits, Er geen berichten over haar verjaardag staan want dat hebben we gehad en er geen extreem haat dragende opmerkingen in staan. Sarcasme mag maar daar ligt de grens. Wanneer er niet aan deze eis word voldaan zullen we de kaart dus niet overhandigen aan Anita dit omdat ze ernstig was aangedaan naar de vorige kaart. Het management. @ Love Anita!
vandaag, 14:04 - Reageer
Omg, die kaart wordt ook steeds ergerquote:
Hhaha ik kan echt niet wachten tot ze haar eerste song heeft uitgebrachtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:11 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
die van mij eraf gehaald, was toch niet leuk genoeg
[ afbeelding ]
wat liev, ze gunt ons nog meer plezier door te gaan zingen
dat klinkt als muziek in mijn orenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:11 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha nou maar hopen dat al die make-up die ze inademt niet op haar stembanden is geslagenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:11 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |