quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Pas259 het volgende:
Ik heb gewoon gezegd dat ik meer wilde verdienen, en toen kreeg ik het.
administratief.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Pas259 het volgende:
Het is niet een 10 in een dozijn bureau trouwens en ik heb een grote meerwaarde doordat ik veel kennis heb en die overdraag op nieuwe medewerkers.
Wat voor werk doe je?
ouder worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef turnazz het volgende:
Weet iemand of daar een bepaald beleid voor is bij uitzendbureaus om je uurloon een beetje op te krikken?
Een uitzendbureau is verplicht om na (uiterlijk) 26 weken de salarisschalen van de inlener te hanteren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:46 schreef vive_la_france het volgende:
Hangt ervan af of het uitzendbureau je betaalt volgens hun eigen salarisschalen, de salarisschalen van je inlener, of dat vrije onderhandeling mogelijk is.
Als het uitzendbureau salarisschalen hanteert (hun eigen of die van de inlener), dan kun je meestal eens in het jaar loonsverhoging krijgen, een vaststaand bedrag. Je kunt om meer vragen, maar dan moet je wel een goed verhaal hebben.
Als je vrij kunt onderhandelen, kun je na een tijd werken gewoon in gesprek gaan, uitleggen wat je meerwaarde is in vergelijking met het moment dat je daar begon, en om salarisverhoging vragen.
Dat zijn er maar heel weinigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:01 schreef EINZ het volgende:
En als die inlener geen eigen salarisschalen heeft?
Waterleiding Maatschappij Limburg?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zijn er maar heel weinigOf er geldt een CAO, of ze hebben een interne beloningsregeling.
Als dat er ook niet is dan geldt ten minste het WML.
Wettelijk Minimum Loonquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |