Dit topic kennelijk wél, betreffende coalitiemogelijkheid minder..quote:
Waarom zou de CU een kabinet met de PVV gedogen? Die twee partijen hebben vrijwel geen enkel standpunt gemeenschappelijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:11 schreef Bankfurt het volgende:
dit kan in theorie ook:
PVV-VVD-SP: 70 zetels met gedoogsteun van Christen Unie en SGP.
De coalitie met de linksbuiten en de rechtsbuiten met fanatiek christelijke gedoogsteun.
Aha,kun je dat zien?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij zit niet bij die 10% procent zie ik al.
Je bent nogal vel over been voor een VVD-erquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ben 1.92 m lang weeg 79 kilo in mijn auto heeft maar 6000 euro gekost en ik heb VVD gestemd.
Ik verwacht dat dit ook gebeurt.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Als Tjeenk Willink er ook niks van bakt, zeer zeker.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:31 schreef RobbieD het volgende:
[..]
Je bent nogal vel over been voor een VVD-er
Wat een vooruitziende blik van T.O. !!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:50 schreef Bankfurt het volgende:
Goh, mijn topic is toch wel sneller actueel dan ik dacht.
de PVV is door het CDA buitenspel gezet, zoals ik schreef; maar Cohen wil niet met het CDA EN VVD samen.
En Rutte is geen voorstander van Paars-plus.
Dus .....
Hoe kijken CDA en SP nu tegen elkaar aan ?
Krijgen we wellicht volgende week 2 nieuwe ervaren informateuren, 1 van de PvdA en 1 van het CDA ?
Bijvoorbeeld Wim Kok (PvdA) en Ruud Lubbers (CDA) ?
Verkiezingsretoriek van Rutte de rukkerquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:39 schreef Flashwin het volgende:
huh wat? 1 juli zou het kabinet toch gevormd zijn??
Wat maakt het nou uit dat ze vergeleken met 2006 op -30 staan? Maar je wilt zeker dat de PVV regeert omdat ze veel gewonnen hebben?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:43 schreef Devz het volgende:
Wat een loserkabinet zou dit zijn, gezamenlijk staan ze op -30 zetels![]()
Gaat (gelukkig) dus never nooit gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |