Dat is het al, veel erger kan het toch niet worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef porsche1 het volgende:! Een linkse regering.
Vertrouw me, dit land gaat dan naar de klote, ...
Ja, dat kan wel. Als die linksche zooi aan de macht komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is het al, veel erger kan het toch niet worden.
Laten we er een Amerikaanse vechteconomie van maken met VVD-PVV-CDAquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Als die linksche zooi aan de macht komt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef porsche1 het volgende:! Een linkse regering.
Vertrouw me, dit land gaat dan naar de klote, en alle mensen met een eigen bedrijf kunnen er mee gaan stoppen.
Hoezo? Het is gewoon waar.quote:
Ik doelde op Mainhattan en niet op jou.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef ooYoo het volgende:
[..]
Hoezo? Het is gewoon waar.
http://www.zibb.nl/101518(...)lasting-voor-mkb.htm
Vennootschapsbelasting MKB 23%, Multinationals 2-5%, dankzij mazen in de wet die SP en GL hebben willen repareren, maar daar geen Kamermeerderheid voor kregen. De VVD stemde ook tegen de motie om deze mazen te repareren.
Ow oké dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik doelde op Mainhattan en niet op jou.
Linkse dogma'squote:De rijken die gigantisch hebben geprofiteerd in de de laatste 20 jaar gaan meer betalen.
Wat je zegt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef draaijer het volgende:
Zeg maar dag tegen NL als dat zal gebeuren.. Daar gaat ambitie en motivatie. Er moeten toch echt wel mensen overblijven die de kar wil trekken, maar met zo'n samenstellen, kan ik me niet voorstellen dat er veel financieel succesvolle mensen willen blijven in NL.
Laten we lekker knuffelen en alles delen wat we hebben.. Laten we gelijk de dijken doorprikken
De linksen zouden eens moeten gaan betalen omdat ze al meer dan 20 jaar teren op de zakken van de mensen die wel de extra mile lopenquote:De rijken die gigantisch hebben geprofiteerd in de de laatste 20 jaar gaan meer betalen.
Laten we de verschillen nog groter maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef draaijer het volgende:
Zeg maar dag tegen NL als dat zal gebeuren.. Daar gaat ambitie en motivatie. Er moeten toch echt wel mensen overblijven die de kar wil trekken, maar met zo'n samenstellen, kan ik me niet voorstellen dat er veel financieel succesvolle mensen willen blijven in NL.
Laten we lekker knuffelen en alles delen wat we hebben.. Laten we gelijk de dijken doorprikken
Rijken die hebben geprofiteerdquote:
Daar ben ik ook tegen. Dus ga eens werkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Laten we de verschillen nog groter maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |