Okeej okeej, je hebt gelijk. Jij wint.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:31 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Nu moet je niet gaan zeuren, mevrouw Offtopicherself.
Zou dat allemaal gratis zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef MargrietV het volgende:
zo hij wordt verwend, wil hij biefstuk of sigaretten dan wordt dat geregeld.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:35 schreef fiooon het volgende:
[..]
Okeej okeej, je hebt gelijk. Jij wint.
Ik zit ondertussen trouwens niet stil hoor. Ik zoek heftig naar Joran-nieuws.....
Er is geen registratie dat hij daar uit dat land is weg gegaan. Het zal me niet verbazen als hij ook daar iets mee te maken heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:31 schreef missyB het volgende:
die 2 meisjes in colombia heeft joran niets mee te maken , hij is daar het vliegveld in bogotha niet af geweest.
Staat deeltje of 88 terug
Ja, Amerikanen zijn altijd goed in het uitvergroten van dingen. Ik kan me alleen al zo ergeren aan de toon van zo'n (CNN)-reporter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Alles wat ik vind is al oud. Wat mij bijvoorbeeld opviel:
http://www.inewscatcher.c(...)0f7f7910e257b22d.jpg
Caucasian AMERICAN female.
Bewijst maar waar hoe belangrijk amerikanen zichzelf vinden.
Stiekem hoop ik wel dat Natalee ooit gevonden wordt. Al is 't maar voor d'r familie.
geloof me, dat gaat jorannetje voelen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef missyB het volgende:
Zou je er ooit vrede mee kunnen hebben wetend dat je kind dood is, niet weten wat er gebeurd is of waar ze is?
Ik heb zelf 2 jonge kinderen, als ik me zoiets zou moeten voorstellen, ik kan het me niet eens voorstellen maar reken erop dat ik diegene zou volgen, opjagen waar dan ook als ik dacht dat die er iets mee te maken zou hebben.
Elke dag dat die persoon zou leven zou ik hem laten merken dat ik hem niet vergeten ben en dat ik wil weten waar mn kind is zelfs na jaren.
Ja, dat is niet te verwerken... andersom denk ik dat het ook lastig is voor de ouders van een kind die een moord heeft gepleegd. Kun je je kind haten? Je hebt zo iemand vanaf de geboorte opgevoed. En wieweet gaan ze er zelf ook aan onder door omdat ze zich steeds afvragen of ze zelf niet iets fout hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef missyB het volgende:
Zou je er ooit vrede mee kunnen hebben wetend dat je kind dood is, niet weten wat er gebeurd is of waar ze is?
Ik heb zelf 2 jonge kinderen, als ik me zoiets zou moeten voorstellen, ik kan het me niet eens voorstellen maar reken erop dat ik diegene zou volgen, opjagen waar dan ook als ik dacht dat die er iets mee te maken zou hebben.
Elke dag dat die persoon zou leven zou ik hem laten merken dat ik hem niet vergeten ben en dat ik wil weten waar mn kind is zelfs na jaren.
Mooi gezegd MissyB.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef missyB het volgende:
ik denk niet dat je je kind kan haten.
je hebt het gedragen en in de meeste gevallen met pijn en hard werken gekregen.
Ik denk wel dat je afstand kan nemen van je kind maar in je hart is het jou kind.
Ik heb intens medelijden met de moeder van joran.
Oke wie weet was zijn opvoeding niet optimaal etc etc. Ik neem wel aan dat zij hun best hebben gedaan en dat zij van hun kinderen houden.
Joran zn broers zijn immers toch wel goed terecht gekomen?
Deze vrouw word door gedrag van haar zoon ook nog eens een outcast en een paria, maar tis en blijft wel haar zoon.
Als mijn zoon iets doet wat niet mag nu en later, ik ben de eerste die hem aan zal geven!
Maar dat doet niets af aan de liefde die ik voor mn kinderen heb
Daarom hebben wij hier verschoningsrecht schat!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef missyB het volgende:
ik denk niet dat je je kind kan haten.
je hebt het gedragen en in de meeste gevallen met pijn en hard werken gekregen.
Ik denk wel dat je afstand kan nemen van je kind maar in je hart is het jou kind.
Ik heb intens medelijden met de moeder van joran.
Oke wie weet was zijn opvoeding niet optimaal etc etc. Ik neem wel aan dat zij hun best hebben gedaan en dat zij van hun kinderen houden.
Joran zn broers zijn immers toch wel goed terecht gekomen?
Deze vrouw word door gedrag van haar zoon ook nog eens een outcast en een paria, maar tis en blijft wel haar zoon.
Als mijn zoon iets doet wat niet mag nu en later, ik ben de eerste die hem aan zal geven!
Maar dat doet niets af aan de liefde die ik voor mn kinderen heb
Mee eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ja, Amerikanen zijn altijd goed in het uitvergroten van dingen. Ik kan me alleen al zo ergeren aan de toon van zo'n (CNN)-reporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |