Joh, leg het naast je neer en ga verder. Of nog een beter plan... zoek dit topic niet op... Ik hoop dat je alleen hier op de site zo narrig bent en niet in real life... is zo vervelend voor de mensen om je heen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het enige wat er hier om te huilen is, is jouw gevoel voor humor, meid.
Met geld kan daar alles, echt alles.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef missyB het volgende:
En wat zou die vader met hem besproken hebben?
Is dat normaal daar zo snel al dader contact met nabestaanden?
Ik lach zat. Als er leuke grapjes worden gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef fiooon het volgende:
[..]
Joh, leg het naast je neer en ga verder. Of nog een beter plan... zoek dit topic niet op... Ik hoop dat je alleen hier op de site zo narrig bent en niet in real life... is zo vervelend voor de mensen om je heen.
Lach eens?? Kun je dat? Gewoon die mondhoekjes van je naar boven... probeer is
Maximaal voorarrest in Peru is 36 maanden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef willempjewever het volgende:
Volgens mij kan dit een lange reeks worden, gemiddeld doet men in dit land 2 a 3 jaar voordat de uitspraak van de rechter er komt
Mwah, er zal geen wekelijks nieuws BLIJVEN komen denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef willempjewever het volgende:
Volgens mij kan dit een lange reeks worden, gemiddeld doet men in dit land 2 a 3 jaar voordat de uitspraak van de rechter er komt
volgens mij is er goud geld te verdienen als je een webcam in de cel van Joran hangt, maar laat ik ze niet op ideeen brengen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:21 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Mwah, er zal geen wekelijks nieuws BLIJVEN komen denk ik
Als het "Jan de Vries" was geweest, had je d'r een stuk minder over vernomen. Maar het is Joran, die nu ineens ook Natalee vermoord heeft, aldus media. Voor dat was 'ie alleen maar verdachte.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef willempjewever het volgende:
[..]
volgens mij is er goud geld te verdienen als je een webcam in de cel van Joran hangt, maar laat ik ze niet op ideeen brengen.
Ik denk dat we straks niks meer van hem horen en dat is volgens mij ook maar beter, maar ik blijf het wat apart allemaal vinden. Het is net een film allemaal. Volgens mij is hij alleen flink de pineut in die gevangenis, volgens mij spugen ze allemaal op hem, als je al die mensen al zag op straat in die live uitzending vanavond.
dat zal daar dan toch ook wel weer normaal zijn toch.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef willempjewever het volgende:
[..]
volgens mij is er goud geld te verdienen als je een webcam in de cel van Joran hangt, maar laat ik ze niet op ideeen brengen.
Ik denk dat we straks niks meer van hem horen en dat is volgens mij ook maar beter, maar ik blijf het wat apart allemaal vinden. Het is net een film allemaal. Volgens mij is hij alleen flink de pineut in die gevangenis, volgens mij spugen ze allemaal op hem, als je al die mensen al zag op straat in die live uitzending vanavond.
Nee dat is waar. Maar ik word zo droevig van je reactiesquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:20 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik lach zat. Als er leuke grapjes worden gemaakt![]()
Joran en het zeilmeisje hebben geen fuck met elkaar te maken. Slappe poging.![]()
En of ik dit topic op wil zoeken of niet lijkt me sowieso niet iets wat jou aangaat
inderdaad, in 2020 zie je hem terug in een documantaire om te zeggen dat het niet zo slim was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Als het "Jan de Vries" was geweest, had je d'r een stuk minder over vernomen. Maar het is Joran, die nu ineens ook Natalee vermoord heeft, aldus media. Voor dat was 'ie alleen maar verdachte.![]()
Maar goed, denk inderdaad dat het allemaal over gaat. Dan hoor je misschien sporadisch nog 's wat.
Sorry, niet huilen, kusje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:26 schreef fiooon het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Maar ik word zo droevig van je reacties![]()
![]()
![]()
Enne, natuurlijk heeft Joran en het zeilmeisje niks met elkaar te maken. Zal er nog bij moeten komen.
Was crapquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:26 schreef willempjewever het volgende:
even korte vraag: gisteren of eergisteren hoorde ik op de radio dat er op aruba het lichaam van Natalee was opgegraven, maar verder hoor ik daar niks meer over? Het was wel slam fm nieuws ofzo dat ik in de auto luisterde, dus weet niet hoe het met de betrouwbaarheid zit?
Ik weet niet of hij 2020 gaat halen. Moord is een mogelijkheid, maar zie 'm ook wel "de easy way out" nemen en zelfmoord plegen als hij tot een lange straf veroordeeld zou worden. Joran is 'stoer' als hij de touwtjes in handen heeft, en dat kan daar niet. Vraag me af of hij dan nog levenszin zal hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:27 schreef peesmaker het volgende:
[..]
inderdaad, in 2020 zie je hem terug in een documantaire om te zeggen dat het niet zo slim was.
Hoi BQ, geinig RLS'je dit hè?quote:
vaag zeg. En die 2 andere meiden in een ander land? Was dat ook niks? Die linkten ze toch aan Joran?quote:
Daarom, nu kunnen we nog ff lol maken.. straks is het voorbij. Ik ben overigens wel voor een soort Castro Castro Big Brotherquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Als het "Jan de Vries" was geweest, had je d'r een stuk minder over vernomen. Maar het is Joran, die nu ineens ook Natalee vermoord heeft, aldus media. Voor dat was 'ie alleen maar verdachte.![]()
Maar goed, denk inderdaad dat het allemaal over gaat. Dan hoor je misschien sporadisch nog 's wat.
Maar dat kusje naar mij toe.... heeft dat iets met Joran te maken??quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:27 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Sorry, niet huilen, kusje?![]()
Ik wil gewoon Joran-nieuws zonder het gevoel te hebben dat ik in ONZ zit
Peruaanse pers had het bericht van een paar maanden terug gevonden, over die foto die een paar touristen hadden genomen waarvan ze dachten dat het het lichaam van Natalee zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:28 schreef willempjewever het volgende:
[..]
vaag zeg. En die 2 andere meiden in een ander land? Was dat ook niks? Die linkten ze toch aan Joran?
prima, ik verander dan mijn zin in, wellicht zien we hem nog terug in een documantaire over 10 jaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:28 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij 2020 gaat halen. Moord is een mogelijkheid, maar zie 'm ook wel "de easy way out" nemen en zelfmoord plegen als hij tot een lange straf veroordeeld zou worden. Joran is 'stoer' als hij de touwtjes in handen heeft, en dat kan daar niet. Vraag me af of hij dan nog levenszin zal hebben.
Nu moet je niet gaan zeuren, mevrouw Offtopicherself.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef fiooon het volgende:
[..]
Maar dat kusje naar mij toe.... heeft dat iets met Joran te maken??
Ik begreep dat er videobeelden waren van Joran met die dames in kwestie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:31 schreef missyB het volgende:
die 2 meisjes in colombia heeft joran niets mee te maken , hij is daar het vliegveld in bogotha niet af geweest.
Staat deeltje of 88 terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |