Want die hebben zichzelf zo volgevreten dat ze er donker van uitslaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb dat met negers, marokkanen en andere soorten, maar mag daar nooit een topic over openen hier
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:49 schreef pongping het volgende:
Ik zag gisteren bij de AH ook weer zo'n dikke zeekoe voor het vriesvak liggen. En maar inlaaien die frikandellen/kroketten/partysnacks![]()
En dan tegen iedereen zeggen dat je een traagwerkende schildklier hebt
Ik ken zo'n persoon, echt goorquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:50 schreef kwiwi het volgende:
Dikke mensen zien etenDaar kan ik gewoon echt niet goed tegen. Vaak eten ze ook nog zo onfatsoenlijk, mond half open enzo
Gadverdamme inderdaad, met zo'n bezweet voorhoofd bigmac's naar binnen laaien terwijl de saus over heel die vette plofkop zit uitgesmeerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:50 schreef kwiwi het volgende:
Dikke mensen zien etenDaar kan ik gewoon echt niet goed tegen. Vaak eten ze ook nog zo onfatsoenlijk, mond half open enzo
Ik laad ook wel eens m'n winkelkarretje vol met vette hapjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:49 schreef pongping het volgende:
Ik zag gisteren bij de AH ook weer zo'n dikke zeekoe voor het vriesvak liggen. En maar inlaaien die frikandellen/kroketten/partysnacks![]()
*mental image*quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef pongping het volgende:
[..]
Gadverdamme inderdaad, met zo'n bezweet voorhoofd bigmac's naar binnen laaien terwijl de saus over heel die vette plofkop zit uitgesmeerd
/jaloersquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik laad ook wel eens m'n winkelkarretje vol met vette hapjes.
Maar dat komt omdat je er bij mij niets van ziet. Mijn schildklier werkt juist te snel.
Ik weet wel iets waarbij we samen calorieen kunnen verbanden hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
/jaloersMijne werkt te langzaam, daarom sta ik ook geen snacks in te laden bij de AH. Zouden dikke mensen ook eens moeten proberen
Ja echt hequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:49 schreef pongping het volgende:
Voor jou dan nog een wittert:quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dikke negers trouwens minder lelijk dan dikke blanke mensen.. Of discrimineer ik nu
Heeft ie zichzelf nou onder gescheten?quote:
Corpulente getinte mannen van FOK! verenigt uquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dikke negers trouwens minder lelijk dan dikke blanke mensen.. Of discrimineer ik nu
Dat komt omdat ze in ieder geval nog mooi bruin zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foto van jezelf plaatsen kan in USquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor jou dan nog een wittert:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef pongping het volgende:
[..]
Foto van jezelf plaatsen kan in US
Of zware botten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Dikke mensen vinden zichzelf volslank trouwens. Of ze hebben van nature 'een stevig postuur'.
Dat mens en d'r vent zijn gewoon ziek in hun hoofd, kan het niet anders noemen....quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:46 schreef Versvandepers het volgende:
Zie TT en dit: http://www.nuvideo.nl/opm(...)r-wereld-worden.html![]()
Tevens, dikke mensen die het mooi vinden om nog erger, dikke mensen zien eten
Of 'een paar pondjes meer'quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Dikke mensen vinden zichzelf volslank trouwens. Of ze hebben van nature 'een stevig postuur'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |