Haha ja, true, die dingen kosten geen drolquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico wil m wel ja, maar volgens mij is opsturen even duur als een nieuwe kopen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet sowieso ff nieuwe manden shoppen, ik heb de grote mand de kamer uitgesmeten, Sjon en Kees vlogen telkens stoeiend met die megamand door de kamer, echt niet te doen gewoon![]()
Nu hebben ze er nog maar 2 in de woonkamer
Billy Kees en Karel liggen vaak niet op de bank, en Sjon eigenlijk ook , dus dan is 2 manden heus niet zo veel , want als ze in een mandje gaan liggen dan willen ze wel een eigen mand het liefst.quote:
I haz no sound hierquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:40 schreef Greys het volgende:
Maesje, ben jij tussen 18.15 en 18.30 uur ter plaatse vanavond? Tot strakkies!
Oh-oh, wat vind je hiervan? Ik vind het zó een lekker nummer![]()
Als ik dr aan denkquote:
Da's altijd nog beter als je klit onder Baloequote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's altijd nog beter als je klit onder Baloe
De variaties hierop zijn eindeloos. Daarom kan ik die reclame van "een sterretje in je ruit" niet meer zien of horen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Zulke grapjes maakt mn vader ook altijd. Als ik dan vroeger zei: "Shit, er zit een gat in mn broek!", dan zei hij: "beter als andersom"![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
De variaties hierop zijn eindeloos. Daarom kan ik die reclame van "een sterretje in je ruit" niet meer zien of horen.
En bedankt hè. 't Is al zo'n rotreclame, nu dit er ook nog bij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ik versta bij die reclame nog steeds 'sterretje in je voorhuid'. Kan er niets aan doen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ik versta bij die reclame nog steeds 'sterretje in je voorhuid'. Kan er niets aan doen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |