Hoop dat je elastiekjes vandaag binnen zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
ik ga m ff ;linken op t chinezenforum...
quote:
Yes doe dan die andere functies ook maar als het je wat lijktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga nog achter jouw tip aan bij een andere gemeente
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:37 schreef nokwanda het volgende:
Nog 1 jaar en 2 maanden en dan ben ik pas 40
Zat het WMO daar ook bij?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef nokwanda het volgende:
Gister was ik zonder reden wat sombertjes. Later op de dag bleek daar wel reden voor te zijn. Twee afwijzingen op sollicitaties op een dag
Maar goed.... nu weer verder
quote:
Ja, en een andere als ondersteuner voor trainers van de gemeente. Die vond ik het leukst, maar ze moeten eerst proberen om de vacature intern te vervullen voor ik als buitenstaander kan solliciteren.quote:
Dat gaan wij morgen doen Nu eerst de boer op voor melk en eieren en morgen de markt op voor groenten en fruit en vis. Zondag komt mijn dinnetje. Dan gaan we eerst samen lunchen en daarna naar Sex and the City en dan eet ze hier lekker mee. Visje uit de oven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Nok, anders zijn ze dr morgen wel hoor, komt helemaal goed![]()
Oh Ide markt.
4 dozen aardbeien, 2 kilo kersen, 5 eurootjes samen.
3 flessen dettol voor 12.50.
En alles voor Hans natuurlijk
Hier nog eh... 3 jaar en 2 maandenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:37 schreef nokwanda het volgende:
Nog 1 jaar en 2 maanden en dan ben ik pas 40
Zit jouw zoon op Fok!?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]Jij bent ongeveer even oud als mijn zoon (Electro-worm)
[..]
Ja, en een andere als ondersteuner voor trainers van de gemeente. Die vond ik het leukst, maar ze moeten eerst proberen om de vacature intern te vervullen voor ik als buitenstaander kan solliciteren.
Mijn eigen hekster.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Strega het volgende:
Ik kom in een volgend leven als kraaienvrouw terug,
Oh ja. True. Maaaaaaaandenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Bullshit Greys
![]()
Ik ben veeeeeeeeel jonger dan jij toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |