Baloe kwam bij me liggen toen ik er lag. Alleen toen ik wegging besloot hij te willen blijven liggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij mogen alleen in de slaapkamer als ik daar ben, anders zouden ze ook de hele dag in bed liggen te meuren vrees ik.
Vooral Kees, zelfs als het 30 graden is onder het dekbed![]()
Frits had de geweldige gewoonte om dat allemaal brokjes en pensstaafjes in mijn bed te begraven, voor als de hongerwinter uit brak of zo
Hier slaapt het tuig overdag en voetballen ze 's nachtsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Puk heeft gister ook de hele middag op ons bed liggen meurenslapenPas rond etenstijd kwam ie eens bij ons bedelen om wat brokjes
Ja, dan moet ie eraf. XDquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beer moet er zo af. Ik ga zo met hem pipi machen
LOLquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij mogen alleen in de slaapkamer als ik daar ben, anders zouden ze ook de hele dag in bed liggen te meuren vrees ik.
Vooral Kees, zelfs als het 30 graden is onder het dekbed![]()
Frits had de geweldige gewoonte om dat allemaal brokjes en pensstaafjes in mijn bed te begraven, voor als de hongerwinter uit brak of zo
Beerquote:
Getver Nokquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef nokwanda het volgende:
Gister was ik zonder reden wat sombertjes. Later op de dag bleek daar wel reden voor te zijn. Twee afwijzingen op sollicitaties op een dag
Maar goed.... nu weer verder
Balen Nok...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef nokwanda het volgende:
Gister was ik zonder reden wat sombertjes. Later op de dag bleek daar wel reden voor te zijn. Twee afwijzingen op sollicitaties op een dag
Ik ga nog achter jouw tip aan bij een andere gemeentequote:
Het is nog mogelijk bij die gemeente. Ik werd uitgenodigd vooral ook op eventuele andere vacatures te solliciterenquote:
He kut.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef nokwanda het volgende:
Nog geen dreads, dat duurt nog ff...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef oh-oh het volgende:Balen Nok!
Lau. wat gaaf een puli, die vind ik zooooooooooo onwijs tof![]()
Heeft ie al dread en hejje foto's?????
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:13 schreef Lau. het volgende:
[..]
Nog geen dreads, dat duurt nog ff...
Voor foto's kun je hier kijken, hij is te koop...
Wat een .. eh.. lieve pupquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:13 schreef Lau. het volgende:
[..]
Nog geen dreads, dat duurt nog ff...
Voor foto's kun je hier kijken, hij is te koop...
Ja 't is een echte, pup Puli's hebben nog geen dreads, dat groeit met de tijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat wel een echte dan?
En waarom issie te koop?
Dat zijn echt zulke toffe honden, als ik een grote tuin had ging ik m zo halen
Oh echt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Lau. het volgende:
[..]
Ja 't is een echte, pup Puli's hebben nog geen dreads, dat groeit met de tijd
Ze hebben 'm "gered" bij iemand vandaan, maar gaan een boxer kennel beginnen en hebben dus geen plek voor Puli, die mensen zijn echt te goed voor de wereld, redden overal katjes en hondjes vandaan.
Ik heb gisteravond de heeeele tijd met 'm op schoot gezeten, zo'n schatje. 't Is dat ik zo klein woon, anders had ik 'm echt meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |