SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De minst opvallende
Rival met 3 stemmen
![]()
De user met het grootste ego
Kreator met 13 stemmen
![]()
Beste speller
Ripley met 4 stemmen
![]()
Slechste speller
Tijnbrein met 6 stemmen
![]()
Hoi mede passantquote:
Ik had een award over, die wil ik best delenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Kluts het volgende:
En ik sta gewoon helemaal niet in de lijst.
Niet als winnaar in elk geval.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Kluts het volgende:
Dito. Alleen maar beter juistquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Kluts het volgende:
Iedereen was een keuze.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik was dan ook geen keuze
Veel plezier alvast !quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Kluts het volgende:
Ja. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou vooruitquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had een award over, die wil ik best delen.
Sowieso 3x als mooiste mannelijke Single.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef Godtje het volgende:
Ik zelf ook niet! Jij bent nog vaker genoemd.
Feest zequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Kluts het volgende:
Ja. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Sowieso 3x als mooiste mannelijke Single.
Je gaat mijn lijstje bij Rip aan laten passen?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef Tally het volgende:
Je gaat mijn lijstje bij Rip aan laten passen?
valt er iets aan te passen? PM dan evenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat mijn lijstje bij Rip aan laten passen?
quote:
Als er in je lijstje staat: Tally gelukkig getrouwd dan klopt dat helemaal!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
valt er iets aan te passen? PM dan even
Zo zie je maar dat die lijstjes niet waarheidsgetrouw zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Een minimaal 1x als meest inhoudelijke. Voor de rest geen idee.
daar gaat mijn lijstje niet over. Toe, indulge mequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er in je lijstje staat: Tally gelukkig getrouwd dan klopt dat helemaal!
Waar doe je tegenwoordig meestal drinken in Adam trouwens?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
daar gaat mijn lijstje niet over. Toe, indulge me
Dat wordt neuken, angelquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand.....................
weinig uitgeweest lately, laatste keer was in buddha barquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar doe je tegenwoordig meestal drinken in Adam trouwens?
Schande! Anders zou ik je nog eens tegen komen maybe. Zou wel weer eens tijd worden. Lijkt mij wel grappig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
weinig uitgeweest lately, laatste keer was in buddha bar
Yeaaaaahh, eindelijk! Nu heb ik de Mooiste Singles man titel, en de toyboy 2009 tag binnen!quote:
Bij de overige kom je inderdaad niet voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeaaaaahh, eindelijk! Nu heb ik de Mooiste Singles man titel, en de toyboy 2009 tag binnen!
En nog steeds single... man o man wat zal ik dan wel een kutkarakter hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijdeltuitquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand.....................
wordt zomer, dus dan gaan we wel weer wta meer wegquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schande! Anders zou ik je nog eens tegen komen maybe. Zou wel weer eens tijd worden. Lijkt mij wel grappig.
Ziedaar!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeaaaaahh, eindelijk! Nu heb ik de Mooiste Singles man titel, en de toyboy 2009 tag binnen!
En nog steeds single... man o man wat zal ik dan wel een kutkarakter hebben
En misschien zelfs HW een keer zien!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
wordt zomer, dus dan gaan we wel weer wta meer weg
Iig parade natuurlijk en anders moeten we maar eens meeten - kun je wat van mijn chicks keuren
ah ja, george was ik ook nog onlangsquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En misschien zelfs HW een keer zien!Of ga je daar nooit mee drinken?
Ik was ook te weinig in Adam geweest. Laatste keer (2 weken geleden) eten bij George en naar bocinq.
I told you I would win.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ziedaar!
De nieuwe koning van Single-rijk!
Lijkt me heerlijk lieverdquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga zo maar weereens afsluiten en naar huis.
Singles, tot later !
Tally, zie je vannacht weer he.
Ik dacht dat het mijn nacht was vandaagquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga zo maar weereens afsluiten en naar huis.
Singles, tot later !
Tally, zie je vannacht weer he.
Lijkt mij ook. Waar is om het even. Het is allemaal zo klein.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah ja, george was ik ook nog onlangs
Lijkt me leukterrassen in de pijp of zo
Vast wel toch.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef Ripley het volgende:
Ik pas nu op het huis en d ehond van mijn ouders dus niet zo flexibel, maar ergens de komende maand zal toch wel lukken?
I am not dead yet bitch.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I told you I would win.MOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAA!!
I gotz da power!
Le Roi est mort, vive la Reine!!!!!
Dont get too comfy, i already have you cornerd little bastardquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
*probeert de kroon van Belsezar*
Zit als gegoten schatje
To the world you are!quote:
Jij zo ookquote:
En je hebt een date met de mooiste single manquote:
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hebt een date met de mooiste single man
DLC voor DG al gezien?quote:
Ja, maar nog niet gespeeld. Misschien later.quote:
Ukkiequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Hey, de gemiddelde lengte van de NL man is 1.83m
Da's precies zo lang als dat ik ben
Ze heeft je zelfs opgenoemd. Als draaikontquote:
Ik heb ze net wel geprobeerd. Het zijn zeer wazige maps. Daar ga ik een flinke kluif aan krijgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet gespeeld. Misschien later.
Alien Breed draait hier wel(camera is nog wel even wennen)
Gemiddeld ukkie voor jou, meneer!quote:
1m86 i am the king.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gemiddeld ukkie voor jou, meneer!
Ew. I'm average!
ukkiequote:
Volgens haar ben ik overgestapt! HEUL NIET!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze heeft je zelfs opgenoemd. Als draaikont
As always _o-quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gemiddeld ukkie voor jou, meneer!
Ew. I'm average!
Net niet gek genoeg om in lijstjes terug gevonden te wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh jij bent zeker zo een boom. Zo een afwijking van de natuur die alle mensen gek vinden.
Ik heb mijn best gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu ga ik huilen omdat ik geen award heb
Je bent onthoofd.quote:
Net zoals anita?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:41 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lief is vast nog langer dan jijquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:41 schreef Thrust het volgende:
[..]
Net niet gek genoeg om in lijstjes terug gevonden te worden
Daar sta ik ook niet in!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:41 schreef Thrust het volgende:
[..]
Net niet gek genoeg om in lijstjes terug gevonden te worden
Jij krijgt de tettertrofee!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:41 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij krijgt de tettertrofee!
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat ik machtiger was dan je denkt.quote:
Je weet dat zij jullie harder uitlacht dan jullie haar he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Volgens haar ben ik overgestapt! HEUL NIET!
Ik ben iets!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Godtje het volgende:
18 Mensen hebben hun stem uitgebracht!![]()
De meubilair user
Q met 6 stemmen
![]()
Dan is ze echt een hardcore trollquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat zij jullie harder uitlacht dan jullie haar he?
/care Zolang ze maar blijft falenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat zij jullie harder uitlacht dan jullie haar he?
Welke van de 20 users achter het Tong account?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga douchen... na de hele avond verkiezingen te hebben gekeken.. met een halfdronken Tong80 zitten praten![]()
Aardige man. Beetje gek soms maar dat maakt niet uit
.
een hele dag gewerkt op 3 uur slaap doe ik niet zo gauw weer![]()
Stoppen op je hoogtepunt. Doei hè? Waar had ik dat pistool ook alweer gelaten?quote:
Het zijn er geen 20, tong80 is een bedrijf in dubai, alle mederwerkers posten via het account tong80quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke van de 20 users achter het Tong account?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke van de 20 users achter het Tong account?
FETT in die eerste map een compleet lege mapquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb ze net wel geprobeerd. Het zijn zeer wazige maps. Daar ga ik een flinke kluif aan krijgen.
Je bent al een keer gestopt Qquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt. Doei hè? Waar had ik dat pistool ook alweer gelaten?
Wat ging er vorige keer mis met de poging dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent al een keer gestopt Q
Dit is je tweede 70.000 plus account.
Q bestaat alleen maar vanwege FOK! geen FOK! geen Qquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat ging er vorige keer mis met de poging dan?
Eet ze.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga mijn overwinningsmaal bij Dreamer opeten!
Snel! Waar woont Q. We moeten hem stoppen!!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q bestaat alleen maar vanwege FOK! geen FOK! geen Q
quote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn lief is vast nog langer dan jij
Maar jullie hebben elkaar wel helemaal gevonden hequote:
Jij durft!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon warm weer.. ik had geen jas aangedaan vandaag
Wat is daar dan zo bijzonder aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar jullie hebben elkaar wel helemaal gevonden hewel bijzonder
Ik vroeg vandaag aan mijn baas waarom we bij ons er nog niks van hebben gehoord. Kwam erop neer, ze willen geen slapende honden wakker makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef Ripley het volgende:
we ehbben een beamer en oranje vlaggetjes en sjaals en zo klaar staan op het werk
Wij mogen gewoon mits het uitkomt naar de radio luisterenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef Ripley het volgende:
we ehbben een beamer en oranje vlaggetjes en sjaals en zo klaar staan op het werk
Nou ja gezien de uitdagingen van je vriendin, als dat geen echte liefde is weet ik het ook niet meer.quote:
En dat willen we natuurlijk nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja ik was al bang of ik misschien dood zou vriezen
Een lichamelijke handicap stelt dan niet veel voor, iemand die geestelijk in de war is, daar heb je meer uitdagingen aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja gezien de uitdagingen van je vriendin, als dat geen echte liefde is weet ik het ook niet meer.
Mooi gezegd, maar met alleen liefde kom je er niet. Toewijding is ook belangrijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:14 schreef Thrust het volgende:
[..]
Een lichamelijke handicap stelt dan niet veel voor, iemand die geestelijk in de war is, daar heb je meer uitdagingen aan.![]()
Zoals al eerder gezegd, echte liefde doet de kleine min-puntjes vergeten
Je moet er wel doorheen kunnen kijken maar ik kan me voorstellen dat iemand die geestelijk in de war is een grotere uitdaging kan zijn..quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:14 schreef Thrust het volgende:
[..]
Een lichamelijke handicap stelt dan niet veel voor, iemand die geestelijk in de war is, daar heb je meer uitdagingen aan.![]()
Veel want de knopen van je broek kan die ook hebben. Anders kan je het nog in een waszak stoppen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je moet er wel doorheen kunnen kijken maar ik kan me voorstellen dat iemand die geestelijk in de war is een grotere uitdaging kan zijn..
FF wat anders weet iemand hoeveel zo'n ruitje van de wasmachine kan hebben ? heb stoffe riem er in zitten maar vraag me af of dat goed gaat.
Riem in de wasmachine? Kan je het niet gewoon in de wasbak stoppen met water en wasmiddel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef mrbox het volgende:
FF wat anders weet iemand hoeveel zo'n ruitje van de wasmachine kan hebben ? heb stoffe riem er in zitten maar vraag me af of dat goed gaat.
dat is waarquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel want de knopen van je broek kan die ook hebben. Anders kan je het nog in een waszak stoppen.
Kan maar dit is gewoon makkelijkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Riem in de wasmachine? Kan je het niet gewoon in de wasbak stoppen met water en wasmiddel?
Ik kan het niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:14 schreef Thrust het volgende:
[..]
of in een kussensloop bij gebrek aan waszakquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel want de knopen van je broek kan die ook hebben. Anders kan je het nog in een waszak stoppen.
Toewijding, heb je bij alles wat je in het leven doet nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooi gezegd, maar met alleen liefde kom je er niet. Toewijding is ook belangrijk
Studenten zijn toch slim?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:20 schreef mrbox het volgende:
Kan maar dit is gewoon makkelijkerben nog wel student he
![]()
True to thatquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
Toewijding, heb je bij alles wat je in het leven doet nodig.
Aaaahquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij krijgt de tettertrofee!
[ afbeelding ]
Misschien met de juiste persoon wel? onderschat je eigen kracht niet. Voor sommige mensen is het idd niet weggelegd maar dat je weet pas als je voor die keuze staat.quote:
Oehquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of in een kussensloop bij gebrek aan waszak
Ik heb al dates afgehaakt omdat ik op date 4 te horen kreeg dat ze MS heeft. Dat gaat in me kop zitten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
Misschien met de juiste persoon wel? onderschat je eigen kracht niet. Voor sommige mensen is het idd niet weggelegd maar dat je weet pas als je voor die keuze staat.
Hoeft toch niet het einde te zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al dates afgehaakt omdat ik op date 4 te horen kreeg dat ze MS heeft. Dat gaat in me kop zitten.
Ik zou het denk ik ook niet kunnen hoewel het altijd natuurlijk afwachten is totdat je er echt voor staat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
Misschien met de juiste persoon wel? onderschat je eigen kracht niet. Voor sommige mensen is het idd niet weggelegd maar dat je weet pas als je voor die keuze staat.
Kan ik mij ook wel voorstellen. Ik heb al eerder met dit bijltje gehakt, achteraf gezegd dat ik het niet meer zou doen..... En dan word je dusdanig verliefd op een persoon, dan weet je weer waarom alle kansen in je leven aangegrepen moeten worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al dates afgehaakt omdat ik op date 4 te horen kreeg dat ze MS heeft. Dat gaat in me kop zitten.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:26 schreef Samzz het volgende:
Crisis, het is me een portie warm in de trein
Trek je wat uit, zullen ze vast niet erg vindenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:26 schreef Samzz het volgende:
Crisis, het is me een portie warm in de trein
Heb m'n vest al uit, als ik meer uit doe kan ik net zo goed meteen naakt gaan zittenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Trek je wat uit, zullen ze vast niet erg vinden
Dus? wat is het bezwaar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb m'n vest al uit, als ik meer uit doe kan ik net zo goed meteen naakt gaan zitten
Mits pics.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb m'n vest al uit, als ik meer uit doe kan ik net zo goed meteen naakt gaan zitten
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:39 schreef cablegunmaster het volgende:
Even wat humor
Halsema is Geniaalmet D'r opmerkingen
Wordt je er ook hitsig van?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:40 schreef mrbox het volgende:
Dat warme weer heeft echt invloed op de "stemming" van de mannenmerk het zelf ook
![]()
MS heeft dan ook flinke geestelijke gevolgen. Een goede vriendin van me heeft MS en ik heb eens iemand gedate met MS, dan merk je dat wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja zou het aan het weer liggen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:40 schreef mrbox het volgende:
Dat warme weer heeft echt invloed op de "stemming" van de mannenmerk het zelf ook
![]()
Enorm, en als de zon schijnt is het nog een 10x ergerquote:
Join the clubquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Enorm, en als de zon schijnt is het nog een 10x erger
Of aan jouw fotoquote:
Ik ga niet door als mijn hoofd er niet meer bij zit. Ik ga niet aan modderen, hoop geven en tegelijk weten dat iets mij dwars zit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet het einde te zijn?
Je hoeft niet gelijk met haar te trouwen... Nobody is perfect éh
Wat een vrouw.quote:
Jammer van haar stemquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een vrouw.. Had ik maar op haar gestemd. Jammer van die partij waar ze voor staat.
quote:
Geile bende in single dusquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga niet door als mijn hoofd er niet meer bij zit. Ik ga niet aan modderen, hoop geven en tegelijk weten dat iets mij dwars zit.
ik heb op dr gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een vrouw.. Had ik maar op haar gestemd. Jammer van die partij waar ze voor staat.
Dat zou heel erg goed kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Of aan jouw fotodat zou ook heel goed kunnen
Ik vind de manier waarop ze praat ook.... irritantquote:
aah jij hebt toch ook een zachte gquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik heb er 'last' van bij ieder weertype
Ik vind het jammer want ze kan vast best lullen, alleen houdt ze mijn aandacht niet vastquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop ze praat ook.... irritant
Jaquote:
Vorige week ofzo belde een klant me op: 'Zin om eens een keer te gaan uit eten? Je zachte G windt me op'quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah jij hebt toch ook een zachte gvoor wie vanmiddag meelas
![]()
Die zat echt met zn hand in zn broek volgens mij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
Vorige week ofzo belde een klant me op: 'Zin om eens een keer te gaan uit eten? Je zachte G windt me op'
De mijne ook zeker niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het jammer want ze kan vast best lullen, alleen houdt ze mijn aandacht niet vast
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk ga er vanavond eens werk van maken
Eens. Haar stem is kut.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het jammer want ze kan vast best lullen, alleen houdt ze mijn aandacht niet vast
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zat echt met zn hand in zn broek volgens mij.
Mijn god, gister al die smsen en nu klanten die zo reagerenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
Vorige week ofzo belde een klant me op: 'Zin om eens een keer te gaan uit eten? Je zachte G windt me op'
En volgens mij heeft ze een enorme bos hout daar benedenquote:
Heh, over die opmerking van dat rekenkennis ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:39 schreef cablegunmaster het volgende:
Even wat humor
Halsema is Geniaalmet D'r opmerkingen
Nee.. juist nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mijn god, gister al die smsen en nu klanten die zo reagerenStraal jij sex uit ofzo ?
quote:
Daar wil ik niet over nadenkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En volgens mij heeft ze een enorme bos hout daar beneden
Dat ga ik doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef mrbox het volgende:
[..]ga jij er maar lekker werk van maken
Altijd handig... zo na het eten je tanden flossen met het schaamhaar van Halsemaquote:
Je begrijpt de definitie van 'een bos hout' niet helemaal he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd handig... zo na het eten je tanden flossen met het schaamhaar van Halsema
Leg uitquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je begrijpt de definitie van 'een bos hout' niet helemaal he?
Neuken dan maar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef krengetje het volgende:
Goh.. net van iemand gehoord dat dat exact mn toekomst is: Goed voor sex, meer niet..![]()
De knakker moest eens weten
Nee dusquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee dus.
HET IS IN ELK GEVAL GEEN SCHAAMHAAR!
Ik ben abonnee van Onze Taalquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/boshoutvoordedeur.php
Avond4daagse?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
Er loopt hier een enorme stoet mensen, maar ik weet niet waarom
Dat is democratiequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef mrbox het volgende:
Van die verkiezing vind ik het wel apart/bijzonder dat Vencodark echt het mooiste meisje is van SIngles. Oke ze is wel knap maar de knapste ...
dan had je moeten stemmenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef mrbox het volgende:
Van die verkiezing vind ik het wel apart/bijzonder dat Vencodark echt het mooiste meisje is van SIngles. Oke ze is wel knap maar de knapste ...
Niet alleen de buitenkant!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef mrbox het volgende:
Het verbaasde mij ook. Niet omdat ze niet mooi is, maar omdat ze zichzelf niet heel erg profileert als mooi/sexy. Ik dacht dat het Samzz of Ripley zou worden, vind het eigenlijk wel leuk, zo'n verrassende uitslag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef mrbox het volgende:
Profileer ik mijzelf als mooi/sexy?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het verbaasde mij ook. Niet omdat ze niet mooi is, maar omdat ze zichzelf niet heel erg profileert als mooi/sexy. Ik dacht dat het Samzz of Ripley zou worden, vind het eigenlijk wel leuk, zo'n verrassende uitslag.
Ja mss ken ik haar al te lang en zie ik het niet zo meer, ofzoquote:
owja ? wat weet jij daar vanafquote:
Klopt. Mijn nichtjes lopen 'm ook deze week.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet de nijmeegse wandel maar gewoon de avond4daagse van scholen. Die is zo rond deze tijd.
Dat ze zich niet profileert, vind ik juist een pluspuntquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het verbaasde mij ook. Niet omdat ze niet mooi is, maar omdat ze zichzelf niet heel erg profileert als mooi/sexy. Ik dacht dat het Samzz of Ripley zou worden, vind het eigenlijk wel leuk, zo'n verrassende uitslag.
Die waren ook niet 2e.Maar de 2e naam ken je misschien niet eens of nauwelijks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oke, dat zou kunnen, dat soort dingen deden wij nooit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet de nijmeegse wandel maar gewoon de avond4daagse van scholen. Die is zo rond deze tijd.
Misschien niet bewust. Maar je wordt wel gezien als 1 van de 'lekkerste wijven' van Singles, dus ergens straal je wel iets uit, denk ik dan. Op geen enkele manier naar bedoeld overigens, je mag gezien worden.quote:
uuh Jaquote:
Rustig krengetje, rustig. straks glij je van de bureau stoel afquote:
Dat had je misschien nog aan de gemiddelde leeftijd van de lopers kunnen zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, dat zou kunnen, dat soort dingen deden wij nooit.
En ik weet dat t niet de Nijmeegse was
Niets. Ik praat eigenlijk weinig met dr. En heb dr maar 1 keer gezienquote:
Ik ben hier pas 3 maanden, veel namen zeggen me idd niets. Wie was tweede?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die waren ook niet 2e.Maar de 2e naam ken je misschien niet eens of nauwelijks.
JaniesBrowniequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben hier pas 3 maanden, veel namen zeggen me idd niets. Wie was tweede?
Ik denk dat veel mensen dat zo zien. Venco is ook echt een mooi meisje. Vind zelfs dat er veel mooie vrouwen hier rond hangen, weet niet of dat altijd zo is, maar viel me wel op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ze zich niet profileert, vind ik juist een pluspunt
Oh, die ken ik wel hoor. Van naam vooral, geen idee hoe ze eruit ziet.quote:
quote:
Venco is ook een mooie meid! En IRL is ze nog mooierquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen dat zo zien. Venco is ook echt een mooi meisje. Vind zelfs dat er veel mooie vrouwen hier rond hangen, weet niet of dat altijd zo is, maar viel me wel op.
mhh okequote:
Nou deel het met ons. Wie zou jij op 1 zetten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
mhh okeWat ben ik weer kritisch bezig
![]()
Ja maar wie vind jij dan de mooistequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
mhh okeWat ben ik weer kritisch bezig
![]()
En toch al dan niet bewust singlequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen dat zo zien. Venco is ook echt een mooi meisje. Vind zelfs dat er veel mooie vrouwen hier rond hangen, weet niet of dat altijd zo is, maar viel me wel op.
Dat laatste had ik ook al geproefd ja. Volkomen onterecht, maar ik weet hoe weinig waarde zulke woorden hebben als je het zelf anders ziet. Wel zonde, je doet jezelf echt te kort.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
@ Lily, iig niet bewustIk ben juist erg onzeker over m'n uiterlijk en uitstraling.
Heeft weinig met schoonheid te maken, over het algemeen.quote:
Bedankt voor de lieve woordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat laatste had ik ook al geproefd ja. Volkomen onterecht, maar ik weet hoe weinig waarde zulke woorden hebben als je het zelf anders ziet. Wel zonde, je doet jezelf echt te kort.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar wie vind jij dan de mooiste
Jij wil me niet meer, ik heb vandaag mijn lange haar eraf laten knippenquote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heeft weinig met schoonheid te maken, over het algemeen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij wil me niet meer, ik heb vandaag mijn lange haar eraf laten knippen
Dag mooiste vrouwquote:
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat klopt.
* DISCLAIMER: DIT IS GEEN AANVAL OP DE DAMES HIER !*
Hier zitten ook niet de makkelijkste type dames.
Doe je daarom altijd zo bijdehand tegen me?quote:
Ja wat ik al zei, ik heb die nieuwe mensen nog niet gezien. Maar van de oude garde zijn dan Venco & Kluts & flena de mooiere damesquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou deel het met ons. Wie zou jij op 1 zetten.
Dat is dan toch ook Venco?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja wat ik al zei, ik heb die nieuwe mensen nog niet gezien. Maar van de oude garde zijn dan Venco & Kluts & flena de mooiere dames
Misschien daarom ook Singlequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat klopt.
* DISCLAIMER: DIT IS GEEN AANVAL OP DE DAMES HIER !*
Hier zitten ook niet de makkelijkste type dames.
Lekker duidelijk ben jij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja wat ik al zei, ik heb die nieuwe mensen nog niet gezien. Maar van de oude garde zijn dan Venco & Kluts & flena de mooiere dames
Inderdaad! Angel gaf mij unaniem de mooiste tetten-trofeequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef Godtje het volgende:
Er zijn veel mooie inhoudelijke awards en jullie oppervlakkige mensen letten alleen maar op de mooiste vrouw!
Ik ben abonnee van Onze Taal, compenseert dat enige oppervlakkigheid hieromtrent?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef Godtje het volgende:
Er zijn veel mooie inhoudelijke awards en jullie oppervlakkige mensen letten alleen maar op de mooiste vrouw!
Ik ben gewoon bijdehand achterdochtig wijfquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Doe je daarom altijd zo bijdehand tegen me?
Een homo die een mening heeft over tetten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad! Angel gaf mij unaniem de mooiste tetten-trofee
Maar die heeft hij nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Kennelijk vindt hij de vrouwen van de nieuwe garde een stuk mooier
Die hebben geen foto's?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Kennelijk vindt hij de vrouwen van de nieuwe garde een stuk mooier
Kan boxje nog genomineerd worden voor draaikont?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat las ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een bijdehand achterdochtig wijf
Kan je naagaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een homo die een mening heeft over tetten.
ja gaat lekkerquote:
Nah, gezeik met m'n minor. Maar dat hoop ik voor morgen avond opgelost te hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
GoedZwaar toe aan weekend. Heel erg drukke week.
En jij?
Over mooie dames gesproken!quote:
Wie zegt dat het een afgetekende overwinning was?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja gaat lekkerMaar wat ik wil zeggen, is dat er niet 1 echt uitspringt zo van die is echt de mooiste van de drie.
Eerder een gevalletje, had beter mijn mond kunnen houdenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een afgetekende overwinning was?
Dat maken we je graag duidelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eerder een gevalletje, had beter mijn mond kunnen houden![]()
Copy + paste in paintquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lily-Ella het volgende:
Sorry dat ik mijn foto heb verwijderd.
Ja dan kan ze er zelf lekker naar kijkenquote:
Ja dank daarvoorquote:
Is er ook zo'n modeshow in lingerie van de dames dan ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
Ipv Victoria's Secret is het hier Singles secret, al die mooie mensen
Ik ben heul niet mooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
Hoera voor Facebook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Lily-Ella het volgende:
Sorry dat ik mijn foto heb verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |