SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De minst opvallende
Rival met 3 stemmen
![]()
De user met het grootste ego
Kreator met 13 stemmen
![]()
Beste speller
Ripley met 4 stemmen
![]()
Slechste speller
Tijnbrein met 6 stemmen
![]()
Hoi mede passantquote:
Ik had een award over, die wil ik best delenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Kluts het volgende:
En ik sta gewoon helemaal niet in de lijst.
Niet als winnaar in elk geval.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Kluts het volgende:
Dito. Alleen maar beter juistquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Kluts het volgende:
Iedereen was een keuze.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik was dan ook geen keuze
Veel plezier alvast !quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Kluts het volgende:
Ja. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou vooruitquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had een award over, die wil ik best delen.
Sowieso 3x als mooiste mannelijke Single.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef Godtje het volgende:
Ik zelf ook niet! Jij bent nog vaker genoemd.
Feest zequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Kluts het volgende:
Ja. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Sowieso 3x als mooiste mannelijke Single.
Je gaat mijn lijstje bij Rip aan laten passen?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef Tally het volgende:
Je gaat mijn lijstje bij Rip aan laten passen?
valt er iets aan te passen? PM dan evenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat mijn lijstje bij Rip aan laten passen?
quote:
Als er in je lijstje staat: Tally gelukkig getrouwd dan klopt dat helemaal!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
valt er iets aan te passen? PM dan even
Zo zie je maar dat die lijstjes niet waarheidsgetrouw zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Een minimaal 1x als meest inhoudelijke. Voor de rest geen idee.
daar gaat mijn lijstje niet over. Toe, indulge mequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er in je lijstje staat: Tally gelukkig getrouwd dan klopt dat helemaal!
Waar doe je tegenwoordig meestal drinken in Adam trouwens?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
daar gaat mijn lijstje niet over. Toe, indulge me
Dat wordt neuken, angelquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand.....................
weinig uitgeweest lately, laatste keer was in buddha barquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar doe je tegenwoordig meestal drinken in Adam trouwens?
Schande! Anders zou ik je nog eens tegen komen maybe. Zou wel weer eens tijd worden. Lijkt mij wel grappig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
weinig uitgeweest lately, laatste keer was in buddha bar
Yeaaaaahh, eindelijk! Nu heb ik de Mooiste Singles man titel, en de toyboy 2009 tag binnen!quote:
Bij de overige kom je inderdaad niet voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeaaaaahh, eindelijk! Nu heb ik de Mooiste Singles man titel, en de toyboy 2009 tag binnen!
En nog steeds single... man o man wat zal ik dan wel een kutkarakter hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijdeltuitquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand.....................
wordt zomer, dus dan gaan we wel weer wta meer wegquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schande! Anders zou ik je nog eens tegen komen maybe. Zou wel weer eens tijd worden. Lijkt mij wel grappig.
Ziedaar!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeaaaaahh, eindelijk! Nu heb ik de Mooiste Singles man titel, en de toyboy 2009 tag binnen!
En nog steeds single... man o man wat zal ik dan wel een kutkarakter hebben
En misschien zelfs HW een keer zien!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
wordt zomer, dus dan gaan we wel weer wta meer weg
Iig parade natuurlijk en anders moeten we maar eens meeten - kun je wat van mijn chicks keuren
ah ja, george was ik ook nog onlangsquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En misschien zelfs HW een keer zien!Of ga je daar nooit mee drinken?
Ik was ook te weinig in Adam geweest. Laatste keer (2 weken geleden) eten bij George en naar bocinq.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |