Vorige weken: bedrijf 1quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Jij geeft een hele nieuwe dimensie aan "afwisselend werk"
Idd zolang je maar bezig bentquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vorige weken: bedrijf 1
Maandag: bedrijf 2 [Ameland]
Dinsdag: vrij
Woensdag: vrij
Donderdag: bedrijf 3
Vrijdag: bedrijf 2 [Ameland]
Volgende weken: bedrijf 4
Maargoed, werk is werk, dus mij hoor je niet zo hard klagen
quote:
Nee, morgen nog even naar Ameland, en dan weer fulltime bij eenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef Spelvout het volgende:
Je werkt bij 4 verschillende bedrijven?
Respect voor jou. Hier kunnen veel NL'ers wat van lerenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Werk liefst alle dagen, maar dat kan helaas niet altijd, al gaat het de laatste tijd wel erg goedquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Respect voor jou. Hier kunnen veel NL'ers wat van leren
Woensdagavond maar doen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is goed hoorquote:
Jawel!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef wimjongil het volgende:
TVP's hoeven niet meer toch?
van mij mag het soms wel wat minder...quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Werk liefst alle dagen, maar dat kan helaas niet altijd, al gaat het de laatste tijd wel erg goed
KOmen volgende week hier in de buurt spelenquote:
Ik ben dat uit de detachering gewend, maar uh....quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef Spelvout het volgende:
Je werkt bij 4 verschillende bedrijven?
Waren op Pinkpop ook best goed. Speelden uiteindelijk op het hoofdpodium omdat Wolfmother uitviel. Eric Corton heeft bij dat optreden op Pinkpop ook nog meegedaan.quote:
quote:"Handmade in the village of LaPatrie Québec Canada"![]()
Een Line-6 Spider is wel vet..quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik wil een nieuwe amp! Begin me te ergeren van het geluid uit mijn Marshall mg100dfx + Boss me-50. Heb alleen pas al 1500 uitgegeven en aangezien een beetje buizenversterker al behoorlijk wat kost
Erg mooi!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef TJLinden het volgende:
Afgelopen weekend aangeschaft: Seagull S6 (The Original)
[ afbeelding ]
Heerlijke gitaar! Was al een tijdje stiekem op zoek naar een betere akoestische gitaar en heb 'm na een financiële meevaller en wat vroegtijdige verjaardagsberekeningen maar vast gehaald bij de Feedback.
Erg fijn gitaartje, zeker voor de centen!
Mooi ook de tekst op het label:
[..]
Welk 'volg topic' knopje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef brother52 het volgende:
Dus we kunnen vanaf nu gewoon op het 'volg topic' knopje klikken?
Heb ik heulemael niet!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:59 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Rechtsonder bij 'Quick Reply' (of als je gewoon op 'reageer' drukt en in dat scherm komt)
Waarom zit dat knopje bij reageren? Super onhandig imho.quote:
Ik heb het knopje lekker niet... Ik vind het prima zo. Ik stoor mij persoonlijk niet zo aan tvp's...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waarom zit dat knopje bij reageren? Super onhandig imho.
Mooi!! Mijn volgende aankoop wordt ook een akoestischequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef TJLinden het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke gitaar! Was al een tijdje stiekem op zoek naar een betere akoestische gitaar en heb 'm na een financiële meevaller en wat vroegtijdige verjaardagsberekeningen maar vast gehaald bij de Feedback.
[..]
Je hebt in ieder geval een dino!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb het knopje lekker niet... Ik vind het prima zo. Ik stoor mij persoonlijk niet zo aan tvp's...
Ik heb er laatst één teruggevonden....ónder de pickguard van mijn gitaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Under_Score het volgende:
Terugvind plectrum!
vond ik ze maar terug
Ja, die zie ik ook al niet...quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef TJLinden het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mooi!! Mijn volgende aankoop wordt ook een akoestische
quote:
Nja, in de zomervakantie maar wat extra werkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een Line-6 Spider is wel vet..
Heb hier een tijdje een Spider IV 15 gehad en was meteen verkocht, wat een sound(totdat ik op de Vox Defiant speelde op mijn werk)
klinkt goed!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:07 schreef TeleluvR het volgende:
Het weekend weer lekker pingelen, ik heb eigenlijk alweer weken geen gitaar aangeraakt!
Ik fiks het wel evenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef guitarist het volgende:
Charlot heeft stemproblemen, helaas kan het optreden zaterdag daardoor niet doorgaan.
(wat mij stiekem super goed uit komt aangezien ik midden in een verhuizing zit.)
Is deze opmerking seksistisch?quote:
Je keel smeren met lauwe but.quote:
Ze heeft keel problemen, misschien moet 'ie even goed doorgesmeerd worden.quote:
Ik werk bij Kick Music op de gijsbrecht...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nja, in de zomervakantie maar wat extra werkenDan een keertje langs de feedback een muziekzaak op wat versterkers te testen.
AC-30... die zou ik ook nog wel een keer willen testen (en dan meenemen waarschijnlijk)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik werk bij Kick Music op de gijsbrecht...
Daar hebben we wel genoeg versterkers.
Ik wil toch wel OF een line-6 Spider IV OF eigeniljk de Brian May versterker, de AC-30.
hmmm, eens kijken of ik die ook nog eens kan leren danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:02 schreef Braddie het volgende:
Wat ik persoonlijk een erg makkelijk nummer vind, ik had het met 10 minuten onder de knie!
Tie Your Mother Down van Queen.
Deze zijn ook erg makelijk:
Allright Now van Free
Dance Tonight van Paul McCartney
Ogre Battle is ook wel te doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
AC-30... die zou ik ook nog wel een keer willen testen (en dan meenemen waarschijnlijk)
[..]
hmmm, eens kijken of ik die ook nog eens kan leren dan
Dat...! Simpel nummer, laatst mijn vriendin het intro geleerd!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:12 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
come as you are van nirvana \m/
nirvanaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:12 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
AC-30... die zou ik ook nog wel een keer willen testen (en dan meenemen waarschijnlijk)
[..]
ac-30 is mijn droom versterker.
hmmm, eens kijken of ik die ook nog eens kan leren dan
ik zou er het liefst nog een red special bij hebben, en dan het geluid van Brain May na gaan bouwen, verder zou ik er waarschijnlijk niet veel mee doen...quote:
Red Special is niet duur!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik zou er het liefst nog een red special bij hebben, en dan het geluid van Brain May na gaan bouwen, verder zou ik er waarschijnlijk niet veel mee doen...
Dan ben je duur uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Red Special is niet duur!
Ik heb er 1 besteld gister, was 749!
http://www.thomann.de/nl/brian_may_signature_ch.htmquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:39 schreef Braddie het volgende:
Was de goedkoopste!
Ik had hem ook via Feedback kunnen bestellen, maar dan was hij 799 geweest, want dat is de adviesprijs, ik krijg hem via mijn stage adres(kick music te hilversum) voor 749!
al kreeg ik hem gratisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/brian_may_signature_ch.htm
Met verzendkosten erbij zit je nog onder de 700 euro.
Ik denk het wel?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
kan iemand deze noob uitleggen wat verschil is tussen semi hollow en hollowbodies bij electrische gitaren.
Ja, er moet vast wel iemand zijn die het kan.quote:
Ik heb gehoord over een man in Zuid-Spanje die het schijnt te kunnen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, er moet vast wel iemand zijn die het kan.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
kan iemand deze noob uitleggen wat verschil is tussen semi hollow en hollowbodies bij electrische gitaren.
schijnt te kunnen.. Sinterklaas ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb gehoord over een man in Zuid-Spanje die het schijnt te kunnen!![]()
Ja zo tussen de bomen door!quote:
Daar heeft hij toch 'assistenten' voor?quote:
Nee de maan oen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch 'assistenten' voor?
Eightiesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:12 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Maar de maan schijnt niet naar het schijnt.quote:
Oja die weerkaatst het zonlicht alleen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar de maan schijnt niet naar het schijnt.
Historisch besef is weer ver te zoekenquote:
"Nadat de band tekende bij het grote label DGC Records, kende Nirvana onverwacht succes met de single "Smells Like Teen Spirit", van hun tweede album Nevermind uit 1991."quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Historisch besef is weer ver te zoeken.
Eighties.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:32 schreef Patrijz het volgende:
[..]
"Nadat de band tekende bij het grote label DGC Records, kende Nirvana onverwacht succes met de single "Smells Like Teen Spirit", van hun tweede album Nevermind uit 1991."
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nirvana_%28Amerikaanse_band%29
Nummer komt dus uit '90/'91?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |