wat moet er gebeuren volgens jou?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef ooge het volgende:
[..]
Het zijn de 'goede' moslims die de koran verkeerd lezen en daardoor gelukkig bepaalde gematigdheid kennen. De extremisten lezen de koran wel goed en nemen het letterlijk. Volgens de koran mag je bijvoorbeeld ongelovigen vermoorden, staat er echt letterlijk in.
Koran en de Bijbel moet je wel in hun goede context lezen, het is geschreven behoorlijk primitieve mensen dus beide boeken zijn erg gevaarlijk in een meer beschaafde samenleving.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:09 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ben je het zaadsletje van een marokkaan dan?
Geef maar toe, ik zit er niet ver naast.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zegt weer genoeg over jouw wijze van redeneren
Als jij het opvat als opdringen moet je verhuizen naar een islamitisch land.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:05 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
maar jij mag wel mensen je "joods-christelijke cultuur" opdringen?![]()
![]()
Je zit er mijlenver naast...quote:Op zondag 13 juni 2010 20:11 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Geef maar toe, ik zit er niet ver naast.
of wil je zo graag de moraalridder uithangen?
Als je haar posthistorie er op naslaat zit je er inderdaad niet ver naast.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:11 schreef Monco10 het volgende:
[..]
of wil je zo graag de moraalridder uithangen?
verhuis jij maar naar een joods-christelijk land. Nederland is seculier.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Als jij het opvat als opdringen moet je verhuizen naar een islamitisch land.
Nou dan blijven er niet veel redenen over waarom je je boos zou maken over iemand die volgens jou alle moslims over 1 kam scheert. Tenzij je er zelf een bent.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zit er mijlenver naast...
In beide gevallen..
"O Prophet! Make war against the unbelievers [all non-Muslims] and the hypocrites and be merciless against them. Their home is hell, an evil refuge indeed." (Koran, 9:73)quote:Op zondag 13 juni 2010 20:07 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Geef even een citaat (inclusief context).
Zoals ik zei, dat zegt nogal veel over jouw denkwijze..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:14 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nou dan blijven er niet veel redenen over waarom je je boos zou maken over iemand die volgens jou alle moslims over 1 kam scheert. Tenzij je er zelf een bent.
Wanneer kom je eens met inhoud? Ik kijk er serieus naar uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dat zegt nogal veel over jouw denkwijze..
Wanneer jij dat ook doetquote:Op zondag 13 juni 2010 20:18 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens met inhoud? Ik kijk er serieus naar uit.
Herstel (zie boven): Wannéér jij dat ook doet..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:21 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Schiet dan op want ik moet zo voetbal kijken...
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
verhuis jij maar naar een joods-christelijk land. Nederland is seculier.
Beste zou zijn om alle religies illegaal te maken, maar iemands geloof neem je daarmee nog niet weg dus dat werk in de praktijk niet.quote:
Verklaar dan maar eens waarom je zou moeten tolereren dat een marokkaan 4x zoveel misdaden pleegt als de autochtoon.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herstel (zie boven): Wannéér jij dat ook doet..
kun je lezen? Nederland is seculier, dus dat betekent:quote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Jammer dat de sharia nog niet is ingevoerd he?
dan gaan mensen gewoon in een schuilkerk hun diensten houden. sowieso klinkt het niet als een heel vrije samenleving wat jij voorstelt.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef ooge het volgende:
[..]
Beste zou zijn om alle religies illegaal te maken, maar iemands geloof neem je daarmee nog niet weg dus dat werk in de praktijk niet.
Dus moeten we gewoon een paar generaties wachten totdat de mensen zelf afstand hebben gedaan van religie. In de westerse cultuur zie je dat we al aardig op de goede weg zijn, hoeveel mensen gaan er tegenwoordig nog naar de kerk? alleen een paar dorpsbewoners en bejaarden.
probleem is dat moslims die uit de armere landen hierheen komen nog flink achterlopen op deze ontwikkeling en nog veel meer aan het geloof vasthouden, daarom moeten we ze een handje helpen en op z'n minst het verbod op nieuwe moskees invoeren, maar dat verbod dan ook laten gelden voor kerken.
Wie zegt dat je moet tolereren dat wie dan ook een misdaad pleegt?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:25 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Verklaar dan maar eens waarom je zou moeten tolereren dat een marokkaan 4x zoveel misdaden pleegt als de autochtoon.
Nog niet nee. Wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
kun je lezen? Nederland is seculier, dus dat betekent:
- geen sharia
Dat doe jij doordat je het probleem wegpoetst.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je moet tolereren dat wie dan ook een misdaad pleegt?
Heb ik geen problemen mee, met het eerste wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nou nee, zoals de huidige politiek er voor staat wordt er vooral aan het tweede gewerkt.
Ik poets helemaal niets weg. Ik zeg alleen: wie zegt dat je van wie dan ook misdaden moet tolereren?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:29 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Dat doe jij doordat je het probleem wegpoetst.
Als je het wil aanpakken moet je harde maatregelen nemen.
jij vindt dus dat geloof invloed mag uitoefenen op de overheid?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee, met het eerste wel.
Wat een dooddoener.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik poets helemaal niets weg. Ik zeg alleen: wie zegt dat je van wie dan ook misdaden moet tolereren?
Zeg ik daarmee dat ik misdaad tolereer? Nee dus. Ff begrijpend lezen he
NEE GOHquote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Het gaat er hier natuurlijk om dat ik niet alle moslims over 1 kam mag scheren volgens jou.
Ik heb helemaal niets gezegd, behalve dat ik aandacht op jouw post wou vestigen. De rest heb je zelf "ingevuld"...quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Wat een dooddoener.
Het gaat er hier natuurlijk om dat ik niet alle moslims over 1 kam mag scheren volgens jou.
En volgens de grondwet.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Wat een dooddoener.
Beetje jammer dat je geen inhoud levert, ik vind je niet interessant dus ik ga voetbal kijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gezegd, behalve dat ik aandacht op jouw post wou vestigen. De rest heb je zelf "ingevuld"...
Je lult jezelf klemquote:Op zondag 13 juni 2010 20:42 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je geen inhoud levert, ik vind je niet interessant dus ik ga voetbal kijken.
Nog zo'n dooddoener...quote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je lult jezelf klem, en gaat dus voetbal kijken..
Veel plezier!
Wel wáár. Net als de vorige zgn. "dooddoener"quote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nog zo'n dooddoener...
Straks hebben we ze allemaal gehad...
Ik dacht dat je voetbal ging kijken ;-)quote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nog zo'n dooddoener...
Straks hebben we ze allemaal gehad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dichtpiet wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Picchia het volgende:
In een seculier land dragen ambtenaren geen Hidjab.
In een seculier land wordt er in de grondwet niet geblaat over een "dominante joods-christelijke cultuur"quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Picchia het volgende:
In een seculier land dragen ambtenaren geen Hidjab.
Let us help satisfy your pussy...quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel wáár. Net als de vorige zgn. "dooddoener"
Welke superieur is aan de islamitische.....quote:Op zondag 13 juni 2010 20:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
In een seculier land wordt er in de grondwet niet geblaat over een "dominante joods-christelijke cultuur"
Hoezo weer een nieuwe? Het CDA wordt gewoon leeggezogenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
echt waar. weg met die religieuze PVV. we hebben genoeg aan die andere christelijke partijen. dan hebben we niet nog een religieuze partij nodig.
tof voor je, ga maar in staphorst wonen dan. dan blijf ik lekker samen met de andere seculieren in de moderne wereld.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Welke superieur is aan de islamitische.....
kun je nagaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Nipples het volgende:
[..]
Hoezo weer een nieuwe? Het CDA wordt gewoon leeggezogen
True!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
In een seculier land wordt er in de grondwet niet geblaat over een "dominante joods-christelijke cultuur"
Wanneer is een religie superieur aan de andere?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Welke superieur is aan de islamitische.....
Ik denk dat we jou beter samen met de allochtone criminelen en de kansarme rest op de boot kunnen zetten.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
tof voor je, ga maar in staphorst wonen dan. dan blijf ik lekker samen met de andere seculieren in de moderne wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |