Wat heeft dat met sarcasme te maken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had het hierover, knulletje.
[..]
Wat, ik heb C_N's UI niet gezien vandaag?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
waarom steel jij c_n's ui dank vin beetje jammer weer
haha kk chill dan altijd :p maa meeste jonges gaan dan niet naar chick toe ma moet je gewoon doen man :p chicks zyn easier dan je denkt meestal als je tenminste beetje stylo doet ;pquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
Er lopen hier jongens in de straat. Van een jaar of 21. Ze keken alsof ze me gingen opeten.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, ik heb C_N's UI niet gezien vandaag?
Chuck_Norrisquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha kk chill dan altijd :p maa meeste jonges gaan dan niet naar chick toe ma moet je gewoon doen man :p chicks zyn easier dan je denkt meestal als je tenminste beetje stylo doet ;p
Hij is een best wel goede keuze, maar mods lijken altijd te denken dat hij hun gezag probeert te ondermijnen. Omdat hij vaak een goed punt heeft, maar hem gaat het niet om gelijk of iemand dissen, maar om erkenning voor zijn standpunt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Allure_ het volgende:
Ik stel voor dat we Bragi als negotiator opstellen. Hij regelt het wel.
QUEquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef zquing het volgende:
[..]
lamon die laatst weer hier komt zeuren dat hij gepest wordt, vorige FB
De SC is voor iedereen ook Lamon, dus jullie doen maar aardig tegen hem.
ik poste daarstraks dat plaatjequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WE STUREN MIVER!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is een best wel goede keuze, maar mods lijken altijd te denken dat hij hun gezag probeert te ondermijnen. Omdat hij vaak een goed punt heeft, maar hem gaat het niet om gelijk of iemand dissen, maar om erkenning voor zijn standpunt.
Gisteren ook al, poehee wat een dudemagnet ben jij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
Er lopen hier jongens in de straat. Van een jaar of 21. Ze keken alsof ze me gingen opeten.
Ok.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik poste daarstraks dat plaatjeen toen pakte ik spuug-ui en c_n wou dan dat fragment als ui (kk aan :d) ma nu heb jij die kkhard geript
Met onze namen erop.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb appelcrumble gekocht. Dan kan ik hartjes taartjes maken voor Bragi.
Ik zeiquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat heeft dat met sarcasme te maken?
vanwege die kneuzenpraat van julliequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
sky en laki die denken dat ze grappig zijn maar dat eigenlijk helemaal niet zijn
Moh net in de supermarkt. Zo'n vakkenvuller liet een kartonnetje vallen dus ik raap dat op want hij was te lomp of zo, dus ik geef het, gaat ie blozen. What the.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Gisteren ook al, poehee wat een dudemagnet ben jij.
Apology excepted.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zei
[..]
vanwege die kneuzenpraat van jullie![]()
toen zei jij iets over sacasme, maar ik dacht dat dat over mijn post ging, maar dat ging dus over de FB. Nee, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Sorry, kiddo
Swarma, de redelijkheid zelvequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
KLAAR NU POSTS WORDEN GENOTE EN VERWIJDERD
wij zijn het aan het bespreken achter, maar dat werkt niet met al dat gezeik hier, iedereen vind wel iets, en wat je vind mag je houden
Is die jongen toevallig C_N en ging het om je zusje? =$quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar die jongens hier in de straat, eentje daarvan is wel smexy. alleen heeft m'n pa hem net een preek gegeven dus ik maak geen kans meer.
Nee, hij is langer dan 1.40 en het is een Nederlander die volgens mij net terugkomt uit Spanje. Dat zwarte v-halsje doet het hem.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is die jongen toevallig C_N en ging het om je zusje? =$
gwn kk skeer dat jij dingen ripped ma moet je zelf wetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Of wat, wilde je met een rietje mij te lijf gaan?
Je zit ruzie te stoken. Ik heb een TR geplaatst.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Laat ze hier gewoon even allemaal voor een weekje afkoelen...
Als deze SC word gesloten, omdat van 1 persoon 1 kant van het verhaal word gehoord.quote:
Mwa, niet echt. Kutdag achter de rug, maar ik heb net even hardgelopen en nu gaat het al beter.quote:
Banaanvraag, TR gemaakt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Laat ze hier gewoon even allemaal voor een weekje afkoelen...
oh nevermindquote:
Lamon verzint zoveel onzin. Zal wel weer hebben zitten janken omdat iedereen hem negeerde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dus, ik kan me niet herinneren dat we gister lamon hebben gepest.
Ik bloos ook heel snel, maar dat maakt niet uit want dan lijk ik nog schattiger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh net in de supermarkt. Zo'n vakkenvuller liet een kartonnetje vallen dus ik raap dat op want hij was te lomp of zo, dus ik geef het, gaat ie blozen. What the.![]()
Maar die jongens hier in de straat, eentje daarvan is wel smexy. alleen heeft m'n pa hem net een preek gegeven dus ik maak geen kans meer.
Ok.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
gwn kk skeer dat jij dingen ripped ma moet je zelf weten
lol waarom vraag je om bananen? xDquote:
Dat zou wel ziek zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als deze SC word gesloten, omdat van 1 persoon 1 kant van het verhaal word gehoord.
Dan weet ik het ook niet meer.
Ja, wel fine. 7,8 voor eerste tentamen BE, en 2de had ik 22 van de 30 punten, dus is ook goed gegaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. Kutdag achter de rug, maar ik heb net even hardgelopen en nu gaat het al beter.
Met jou?
Groepjesgedrag, mijn kont. Jullie adoreren mij allemaal net zo hard.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als deze SC word gesloten, omdat van 1 persoon 1 kant van het verhaal word gehoord.
Dan weet ik het ook niet meer.
Wut?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is een best wel goede keuze, maar mods lijken altijd te denken dat hij hun gezag probeert te ondermijnen. Omdat hij vaak een goed punt heeft, maar hem gaat het niet om gelijk of iemand dissen, maar om erkenning voor zijn standpunt.
Ik spuug op jequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Groepjesgedrag, mijn kont. Jullie adoreren mij allemaal net zo hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |