Ik welquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om haar te zien genieten, maar ik geniet niet van andermans genot.
Lopend beffen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gaan we nu uitzonderingen lopen maken. Met de rode zee ga ik ook niet lopen beffen.
Met de rode zee mag ze blij zijn als ze me mag pijpen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gaan we nu uitzonderingen lopen maken. Met de rode zee ga ik ook niet lopen beffen.
Vind ik ook leukquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:12 schreef Allure_ het volgende:
Net of vrouwen altijd staan te popelen om blowjobs te geven.
Niet dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:12 schreef Allure_ het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met de rode zee mag ze blij zijn als ze me mag pijpen.
quote:
Dat is jouw conclusie. Dus jij doet alleen dingen die je geweldig vind?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als je iets niet geweldig vindt, doe je het liever niet, dus je wilt het liever niet.
Dit stond in de Spits en ik moest kankerhard lachen toen ik het las. Is hier een filmpje van?quote:Tijdens de eersteoefensessie van het Nederlands elftal in Zuid-Afrika liep Nigel de Jong als een clown over het veld.
..
Na een ‘panna’ trok De Jong zijn broek op tot bijna onder zijn oksels of hij stopte de bal in zijn broek om vervolgens als een achterlijke over het veld te waggelen. Tot grote hilariteit van zijn medespelers en de bondscoach.
whaha nee die grap is beetje vies :pquote:
Omdat ik een andere mening heb?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zeep, vies joch.
Nou ik ken der een paarquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:12 schreef Allure_ het volgende:
BT is uitgestorven volgens mij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef Skylark. het volgende:
Wat is dit.
Het gaat over seks en het is niet eens WD's/BT's schuld.
zullen we weer zoals caccia praten :p is wl aan om te doen tochquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
whaha nee die grap is beetje vies :p
Ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is jouw conclusie. Dus jij doet alleen dingen die je geweldig vind?
Bwhaha echt waar xDquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
whaha nee die grap is beetje vies :p
Ik vond het eigenlijk altijd al wel leukquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij Ado is het altijd leuk, begrijp ik.
whaha ik ben caccia vriendje :p wat is goed dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
zullen we weer zoals caccia praten :p is wl aan om te doen toch
Hou me maar voor de gek.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou graag met je willen knuffelen en kusjes willen geven.
Vind je buschauffeur zijn geweldig of gewoon leuk? Als je het niet meer dan leuk vind wil je het eigenlijk niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |