Dat is dus wat hier gemeld wordt, dat dat niet het geval is bij die paal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:23 schreef boyv het volgende:
Betere mobiel kopen.
Mijn 6500 classic is na 20 min altijd helemaal opgeladen thuis, dus zal op zo'n paal ook wel zo zijn. 30 min als ie helemaal leeg is
Werkte die? Ik dacht aan misschien nog een batterijtje kopen/stelen van een vriend die dezelfde Nokia heeft. (6500 slide)quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef SpauldingPF het volgende:
Bij die zeecontainer bedoel je ? Hang hem er gewoon in met een klein groepje en blijf er wat bijzitten en laat 1 iemand bier halen :p
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef SpauldingPF het volgende:
Jaa die werkte, beter dan die crap van een oplaadpunt, had mn telefoon daar gebracht, en toen ik hem ophaalde was mn inbox leeg en had ik een andere achtergrond, niet grappig.
Het is anders wel verrekte handig op zo'n festival terreinquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef Document1 het volgende:
Niet 3 dagen zonder je mobiel kunnen....
Zijn de batterijen voor jou mobiel een tientje? Bij mij loopt het aardig op met 40,- per batterij. Dus prijzig is het wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:42 schreef julian6 het volgende:
Koop gewoon een extra batterij voor een tientje, sloeber
Same here. En een beetje zonde voor een batterij die ik maar 3 dagen per jaar ga gebruikenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:13 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Zijn de batterijen voor jou mobiel een tientje? Bij mij loopt het aardig op met 40,- per batterij. Dus prijzig is het wel.
Dat is minder, voor mijn Nokia was een nieuwe 15 euro, vond ik wel te doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:13 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Zijn de batterijen voor jou mobiel een tientje? Bij mij loopt het aardig op met 40,- per batterij. Dus prijzig is het wel.
Je moet gewoon een beetje rondgooglen op het serienummer. Zijn genoeg sites die die dingen verkopen, zoals dealextremequote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:13 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Alleen wil je 80% van die accu's van DX niet hebben (ervaringquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je moet gewoon een beetje rondgooglen op het serienummer. Zijn genoeg sites die die dingen verkopen, zoals dealextreme
Ja precies.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:59 schreef SpauldingPF het volgende:
Ja inderdaad, als je even moet weten waar je maten zijn, anders loop je elkaar de hele dag te zoeken, ow wacht document1 heeft waarschijnlijk helemaal niemand dus die kan makkelijk een paar dagen zonder mobiel, want hij heeft toch geen contact met levende wezens, behalve de kat van de buren misschien.
16 is veeeel te jong voor lowlands, ik zou je kaartje maar verkopen, ik wil ze dan wel van je overnemenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:47 schreef Mr.DD het volgende:
Nouja, ik maak ook foto's hé. Dan gaat zo'n batterijtje snel. En ja ik ben een sloeber, aangezien ik nog maar een schamele 16 jaar ben en leef op een minimumloontje
Ik kan er nog geen uur zonder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef Document1 het volgende:
Niet 3 dagen zonder je mobiel kunnen....
Tis al de tweede keerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
16 is veeeel te jong voor lowlands, ik zou je kaartje maar verkopen, ik wil ze dan wel van je overnemen
1. Ik ben haast nooit in de buurt van de wortel, en draag geen horloge dus afspreken om een bepaalde tijd gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 03:48 schreef kesselman het volgende:
waarom heb je in hemelsnaam een gsn voor nodig op lowlands??
Afspreken doe je onder de wortel.![]()
Bellen gaat toch niet want je hoort niets.![]()
Je vrienden zijn als t goed is bij je.
Wortel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 03:48 schreef kesselman het volgende:
1 munt. 2 euro 50 dus.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:18 schreef Innercircle het volgende:
Moet je er voor betalen om je mobiel op te laden? Zo ja hoeveel ?
Ik had ook zo'n ding gekocht op LL maar mijn smartphone trok die batterij in 1 keer leeg, dat zei de verkoper er niet bij......quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:40 schreef Tonkey het volgende:
Gewoon bij deal extreme een oplader gekocht die op 2 aa batterijen werkt.
Ideaal!!! Laadt vrijwel net zo snel op als thuis met aan het stopcontact
Een rits aa batterijen meenemen en klaar
Valt mee, maar moet ie wel goed opladen en niet 1 streepje.quote:
Vorig jaar van donderdag t/m maandag 600+ sms en 200+ FOK!pm's.quote:Op woensdag 23 juni 2010 03:48 schreef kesselman het volgende:
quote:
Ja kan ook. Maar toch, voor sommige dingen wil ik wel bereikbaar zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:28 schreef bl0emetjE het volgende:
Wow, wat een gedoe, ben ik even blij dat ik geen mobiele telefoon heb![]()
Veel leuker om gewoon af en toe weer iemand terug te vinden op Lowlands dan elke keer maar te sms waar iemand zich bevindt en dan alsnog te gaan lopen zoeken! En ook in het dagelijks leven veel relaxter om gewoon onbereikbaar te zijn![]()
Dus ik zeg: dump die mobiel en doe het desnoods ouderwets met een zaklamp en morse ofzo, als je echt zo bang bent om iemand even een paar uur niet te kunnen vinden
Daarvoor heb ik email en een vaste telefoon ♥quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:51 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja kan ook. Maar toch, voor sommige dingen wil ik wel bereikbaar zijn.
Ohja, goed dat je het zegt, ik moet nog een zak wortels meenemen om neer te leggen bij dit lelijke ding, net als vorig jaar.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef Severus het volgende:
Wij nemen altijd zo'n ding mee:
[ afbeelding ]
Zitten drie sigaretten aansteker aansluitingen op. Kunnen we zes mobieltjes vier dagen lang van laden. Daarna is het ding nog niet leeg.
Geniaal! Waar haal je zo'n ding en wat kost dat? En is dat ding zwaar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef Severus het volgende:
Wij nemen altijd zo'n ding mee:
[ afbeelding ]
Zitten drie sigaretten aansteker aansluitingen op. Kunnen we zes mobieltjes vier dagen lang van laden. Daarna is het ding nog niet leeg.
Hoe duur zijn die bij de Action?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:38 schreef Clola het volgende:
Ik heb een solar lader bij Action gekocht, werkt prima! Geen idee hoe lang het duurt om een telefoon op te laden als het helemaal leeg is, maar ik ben van plan elke ochtend de telefoon even aan de lader te hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |