Verdient was het wel, na de 1-0 liet Roda het initiatief meteen over aan Feyenoord ipv door te drukken. Feyenoord had daarna de wedstrijd kunnen doen kantelen. Over de hele wedstrijd gezien heeft Roda verdiend gewonnen, 1 loepzuivere penalty onthouden terwijl we hem aan de andere kant wel tegen krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:39 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien maar mn schoonpa wel. Die zei dat Roda verdiend heeft gewonnen, 2 penalties ontnomen is en de penalty van Feyenoord niet terecht was.
Op VI.nl (VI) staat dat Feyenoord verdiend terug kwam.
Jullie mening?
Pff, ik hoop dat ie dood is. Wat een eikel vond ik dat. Vieze negatieveling.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik heb 'Blonchi' al een tijdje niet meer zien kwallen hier...
mee eensch.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef RD4 het volgende:
[..]
Verdient was het wel, na de 1-0 liet Roda het initiatief meteen over aan Feyenoord ipv door te drukken. Feyenoord had daarna de wedstrijd kunnen doen kantelen. Over de hele wedstrijd gezien heeft Roda verdiend gewonnen, 1 loepzuivere penalty onthouden terwijl we hem aan de andere kant wel tegen krijgen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef Kn0x het volgende:
fiilmpje is heerlijk. Kijk Tyton op 9.37
Jeroen Sanders (25) uit Doetinchem maakt zaterdag overigens zijn debuut in de Eredivisie. Hij fluit de wedstrijd Excelsior - Roda JC Kerkrade. Sanders floot volgens Omroep Gelderland op zijn zestiende zijn eerste duel voor de KNVB. Ruim drie jaar geleden debuteerde hij in de Jupiler League. Sanders is de op een na jongste debutant in de Eredivisie. Serdar Gözübüyük was vorig jaar 24 toen hij zijn eerste duel op het hoogste niveau leidde.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
De wedstrijd tussen Excelsior Rotterdam en Roda JC Kerkrade is door de KNVB verlaat van 19.45 uur naar 20.45 uur. De wedstrijd wordt aanstaande zaterdag 2 oktober gespeeld in stadion Woudestein.
Bron: Rodajc.nl
Meulens heeft laten zien een prima stand-in te zijn. Deed het super!quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:42 schreef De-Hamster het volgende:
En toch blijf ik erbij, we spelen beter zonder Hadouir...
Ik ben het helemaal met je eens. zonder Hadouir is roda veel sneller en gevaarlijker in de omschakeling.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:42 schreef De-Hamster het volgende:
En toch blijf ik erbij, we spelen beter zonder Hadouir...
Ik dacht al dat ie een basisspeler was, maakte wel indruk vandaag.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Meulens heeft laten zien een prima stand-in te zijn. Deed het super!
Ik heb de wedstrijd niet live gezien maar in de samenvatting vond ik Meulens ook zeer sterk spelen. Hopen dat die wat meer speeltijd gaat krijgen, misschien zelfs een basisplaats.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:57 schreef martinus- het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ie een basisspeler was, maakte wel indruk vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |