Dus er gaan 3 uit dit topic naar het Wembley concert van Muse op de 11e?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:24 schreef RD4 het volgende:
[..]
Jij ook naar Muse de 11e? Ik ga ook met mijn vrouwtje en een maat van me. Zondag gaan we dan nog naar Birmingham vs Liverpool.
Nee ik niet. Zit voorlopig sowieso ff stil thuis. Heb gisteren meniscus operatie gehad.....quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:24 schreef RD4 het volgende:
[..]
Jij ook naar Muse de 11e? Ik ga ook met mijn vrouwtje en een maat van me. Zondag gaan we dan nog naar Birmingham vs Liverpool.
Jammer, dat Addo maar een been breekt, das de meest instabiele factor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:07 schreef TheYoung1 het volgende:
Lachambre 4 tot 6 weken uitgeschakeld... Vinden wij dat erg?
nee, speelde echt heel erg zwak de afgelopen wedstrijden, had liever gezien dat ie gewoon eruit was gelaten ipv blessurequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:07 schreef TheYoung1 het volgende:
Lachambre 4 tot 6 weken uitgeschakeld... Vinden wij dat erg?
gelukkig ben jij geen trainer....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:56 schreef TheYoung1 het volgende:
Hempte fauw Kah Delorge
Wieleart vormer
Zo zou ik de verdediging willen zien...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die Kah is volgens mij helemaal geen verdediger. Zag hem laatst een keer een bal binnenkoppen - moet hij meer doen. Gewoon in de spits zetten, in ieder geval zo ver mogelijk bij zijn eigen goal vandaan...
ik denk dat hij dat meer zegt omdat ie niet kan verdedigen dan dat hij zijn aanvallende kwaliteiten prijstquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
![]()
Hey Hugo, hoevaak heb ik dat ondertussen niet al geroepen![]()
En Delorge wat verder achterin, lijkt mij goed omdat hij ook snel aanvallend kan worden. Gaat dan wel weer wat dreiging vanuit.
En met Wielaert dan met Vormer in de midden...
Eenschquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:44 schreef planethugo het volgende:
De ideale vervanger zou trouwens Bruggink zijn. Heb ik altijd een goede speler gevonden. is transfervrij en zoekt nog een club om 2 jaar te ballen.
quote:Stein Huysegems naar Roda JC
dinsdag 31 aug 2010 18:12
Vanavond sluit de transferperiode af. Stein Huysegems wordt alvast uitgeleend aan Roda JC.
Het gaat om een verhuringvoor één seizoen.
Wij volgen de gebeurtenissen tijdens de laatste uren van nabij. Mogelijk staat er nog wat te gebeuren.
www.krcgenk.be
als ik nu lees dat roda akkoord was met 200.000 euro plus mitchel donald dan is dat wel heel erg weinig. Maar als topverdiener was het lozen van zijn salaris ook een pluspuntquote:Op woensdag 1 september 2010 13:19 schreef Kn0x het volgende:
Hadiour had van mij wel weg gemogen. En ik denk dat Huijsegemens als invaller kan fungeren of als rechtsbuiten. Daar heeft die vaker gestaan.
2x per zin gaat wel erg verquote:De overwinning van Roda JC Kerkrade op Heracles Almelo was een unieke mijlpaal. Roda JC Kerkrade behaalde namelijk haar vijfhonderste winstpartij sinds de invoering van de Eredivisie in 1956. Daarmee is Roda JC Kerkrade de zesde club die deze bijzondere mijlpaal behaalde in de 54-jarige geschiedenis van de Eredivisie.
Ajax, PSV, Feyenoord, FC Twente en Sparta Rotterdam gaan Roda JC Kerkrade nog voor. De ploeg moet wel nog een lange weg afleggen, wil het Sparta Rotterdam inhalen. De Kasteelclub heeft 103 overwinningen meer dan Roda JC Kerkrade. Sparta Rotterdam speelt momenteel echter geen eredivisievoetbal. Ajax gaat aan kop met 1205 overwinningen.
Meeste overwiningen aller tijden in de Eredivisie:
1. Ajax - 1205
2. PSV - 1091
3. Feyenoord - 1034
4. FC Twente - 659
5. Sparta - 603
6. Roda JC Kerkrade - 500
die intromuziek vind ik beter dan dat van vorig seizoen. Maar dat hadden ze gewoon NIET moeten veranderen.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:43 schreef Kn0x het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan de nieuwe intro muziek? En dat hele gedoe rondom dat kratje schieten. Wat een amateurisme!
Zolang hij niet aanstootgevend is en de banner niet over een tribunebord/reclamebord hangt mag volgens mij allesquote:Op woensdag 22 september 2010 14:56 schreef TheYoung1 het volgende:
Als je een banner wilt ophangen op West, zijn daar dan regels aan verbonden?
Kan er mss ene laten maken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |