quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Zou FOK! denk ik een leuk centje opleveren als ze voor tientje of 2 een nickchange eenmalig verkopen
rekenen is niet je sterkste punt hm?quote:
Ja nou wel een apart gezicht zo op straat wandelendquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laat het nou net ook een handpop zijn
hmmm, ik zat al te kijken of ik nou aan het falen wasquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:28 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
rekenen is niet je sterkste punt hm?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar mijn nick is niet oranje. Dus dan faalt het nogal als mijn 'kloon' wel oranje is
Een gesprek met jezelf houdenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:30 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
dat zou ik ook snel zeggen, zodat ze iig niet denken dat jij dit zelf bent
Tombo we weten het nu welquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:30 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
dat zou ik ook snel zeggen, zodat ze iig niet denken dat jij dit zelf bent
Maar als ze uit 1922 komt is ze ook geen 90 hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, ik zat al te kijken of ik nou aan het falen was
Ik heb het al verbeterd
Nog 1 pogingquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als ze uit 1922 komt is ze ook geen 90 hoor
quote:
Is ze dit jaar al jarig geweest dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Lijkt me best kutquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje lekker zo switchen tussen 2 accountjes?
Gewoon 2 browsers open zettenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje lekker zo switchen tussen 2 accountjes?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is ze dit jaar al jarig geweest dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]echt?
Moet je wel 2 browsers hebben natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |