Ze is toch te oud voor jouquote:
schattigquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan is ze met DTH samen het enige mooie aan Almere
Wie zegt dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
EN WAT EEN 40er VERDER ALLEMAAL MEEMAAKT
Nieuwe nick?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een nieuwe nick nemen?
Ik wil ook een nieuwe
Waarom zou Pisces een nieuwe nick willen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ze geen 29 meer isquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom zou Pisces een nieuwe nick willen?
Waarom moet ik een nieuwe?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe
quote:
quote:
Ik zei heul nergens dat ik er eentje wildequote:
Dat zijn ook niet de leeftijden he schatquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent nooit 85 geweest, Cat is ook al jaren geen 22
Ja maar mijn nick is niet oranje. Dus dan faalt het nogal als mijn 'kloon' wel oranje isquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zegt hij die laatst zat te wapperen in een stadion
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet de leeftijden he schat
Laat het nou net ook een handpop zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net iemand met een welpie beessie op straat, het leek wel een buikspreekpop, zo op de schouder
Er word al een jaar geroepen dat er 'binnenkort' een naamveiling komt, dus kan vast nou ooit wel een keertje. Zou FOK! denk ik een leuk centje opleveren als ze voor tientje of 2 een nickchange eenmalig verkopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zei heul nergens dat ik er eentje wilde![]()
Maar je kan toch helemaal geen nieuwe nick nemen?
Is cat al 88?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet de leeftijden he schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |