nee, geen ruck deze keerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:10 schreef WupWup het volgende:
Oh haha, ik dacht dat je een ruck had geknoopt! Of je hebt dat inderdaad en dan snap ik er écht geen hout van
ik misschien... aangezien ik heul veel last van mijn bekken heb, ik ben dr over aan het nadenken om wat doekjes de deur uit te doen...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:17 schreef Kleurdoos het volgende:
verkoopt er iemand nog een leuke 4 of 5 ?
o hai! jou ken ik ook van D&Vquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef Draadjes het volgende:
Ik heb mijn heup-SSC binnengekregen vandaag (een Scootababy) en hij zit echt super comfortabel![]()
[ afbeelding ]
Nee, met mama's met een kindje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef Kleurdoos het volgende:
dat is met nino's?
want nino's vind ik vreselijk
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:09 schreef simmu het volgende:
hier nog de beloofde foto van ravi in kommahouding in de doek:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die van haar ook iets te groot.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:01 schreef freecell het volgende:
Das goedkoop Serpente!
Alleen die voorbeeldmevrouw draagt niet ideaal
Ik had er een gemaakt speciaal voor in het ziekenhuis toen ik van Maja zou bevallen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:49 schreef freecell het volgende:
Jup
Je kan die dingen natuurlijk ook zelf maken... Hmmm, moet niet zo moeilijk zijn....
Die's leuk! Verrassend he, dat zo'n heup ssc zo fijn kan zitten. Toch weer heel anders dan een doek of ringsling.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef Draadjes het volgende:
Ik heb mijn heup-SSC binnengekregen vandaag (een Scootababy) en hij zit echt super comfortabel![]()
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:10 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik had er een gemaakt speciaal voor in het ziekenhuis toen ik van Maja zou bevallen.
Patroon had ik van de site van Jan Andrea.
Ik vind em echt heel mooi en handig! Ik vind heupdragen heerlijk dus ik ga deze ook kopenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef Draadjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:56 schreef Ssserpente het volgende:
www.slings-and-things.nl, maar ze zijn op...
Hai terug en dank je!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o hai! jou ken ik ook van D&Vnog een welkom enzo (cocoon)
Hij zit echt zalig, ik had niet verwacht dat het zo'n groot verschil zou zijn met mijn rsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:13 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Die's leuk! Verrassend he, dat zo'n heup ssc zo fijn kan zitten. Toch weer heel anders dan een doek of ringsling.
Leuk! Ik heb speciaal op dit printje gewacht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:50 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Ik vind em echt heel mooi en handig! Ik vind heupdragen heerlijk dus ik ga deze ook kopen![]()
Nu nog een kleur kiezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |