Dat computert niet fijnquote:
Maar ik zit zo fijnquote:
Je staat zeker weer goed in de peilingen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
De singles zijn bezig met verkiezingen van de mooiste, de leukste, de leukste nieuwe, de irritantste, de rellerigste, de meets ontopiczijnde etc.
Zou dat net zo'n rel worden als hier destijds dat big homo brother huis?
Oh man wat was dat leuk
Moeten we hier ook maar doen dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
De singles zijn bezig met verkiezingen van de mooiste, de leukste, de leukste nieuwe, de irritantste, de rellerigste, de meets ontopiczijnde etc.
Oh dan moet ik eerst nog wat fans gaan makenquote:
weet je nog de rel van cdp z'n homo tournement ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:08 schreef Dragonwizard het volgende:
big homo brother huis?
waxxer had toch gewonnen of niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je nog de rel van cdp z'n homo tournement ?
Weeknie, want het is gister begonnen en ik heb gisteravond helemaal niet meer in singles gezeten. Zag alleen vandaag 2x mijn nama bij Meest Opvallende Userquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je staat zeker weer goed in de peilingen?
Ik lik niet in het singles-topic hoorquote:
ja die ja, en dat bepaalde mensen daar nogal de vuile was gingen buiten hangen, en dat anderen weer ontzettende langen tenen bleken te hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
waxxer had toch gewonnen of niet?
Ik zeg, we doen het weer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die ja, en dat bepaalde mensen daar nogal de vuile was gingen buiten hangen, en dat anderen weer ontzettende langen tenen bleken te hebben
daar zijn toen nogal wat oude rekeningen vereffend
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
waxxer had toch gewonnen of niet?
ik kijk wel eens vanaf de zijlijn!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg, we doen het weer.
Wie immer wie immer meine schone kleine Bube!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kijk wel eens vanaf de zijlijn!.
ik vind het best maar dan wil ik wel dat JIJ nu ook deel gaat uitmaken van de stemplisiequote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg, we doen het weer.
wrom, toen heb jij volgens mij tot je volle tevredenheid wel geparticipeerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik was er toen niet eens bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de tijd gaat snel!!! ik ben gewoon al bijna negen jaar uit de kast!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie immer wie immer meine schone kleine Bube!![]()
Zeg, ik ken jou al 7 jaar, wist je dat?
7 jaar!!!Want in Juli zit ik 7 jaar op fok en daar ben ik door jou gaan kijken
7 jaar zeg. POE HEEEEEEEEEEEEEEEEEY!
Volgens mij vond iedereen me een lul en lag er al voor de stemming uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind het best maar dan wil ik wel dat JIJ nu ook deel gaat uitmaken van de stemplisie
dat lag aan de samensteller die toen selectief oude fokkers had geselecteerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij vond iedereen me een lul en lag er al voor de stemming uit.
Bullshitquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedoel dat je er oud van UIT gaat zien, dodo
Gewoon Parijs.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik twijfel tussen vakantiebestemmingen.
het was drukker met zakjes aan het plafond dan dat er in het cafe zatenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Desmonkey het volgende:
Prijs was toch hondenvoer. En er komt me iets bij van theezakjes aan plafond?
Optie 1) Twee weken een appartement huren in Le Marais in Parijs;quote:
Ff kijken wat er opeens in me opkomt: Uhm meeting was iig in Amsterdam. 20 Kipnuggets en TMM. Best wel lang geleden nu ik zo denk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het was drukker met zakjes aan het plafond dan dat er in het cafe zaten
voetboogsteeg Dungeon Soho en You2 volgens mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:19 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ff kijken wat er opeens in me opkomt: Uhm meeting was iig in Amsterdam. 20 Kipnuggets en TMM. Best wel lang geleden nu ik zo denk.
Die gebruiken een oude layout.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
Xie bij sommigen een dino erachter staan. Het zal al wel honderd keer gevraagd zijn, maar wat betekent dat?
Vond je dat duur ja? Viel toch wel mee?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Optie 1) Twee weken een appartement huren in Le Marais in Parijs;
Optie 2) Twee weken onthaasten in een huis op het Franse platteland;
Optie 3) Combinatie, één week van beide opties.
Het reizen met de Thalys naar Parijs is alleen zo kut (en duur) vanaf E.
En de Amsterdam Dungeonquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:19 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ff kijken wat er opeens in me opkomt: Uhm meeting was iig in Amsterdam. 20 Kipnuggets en TMM. Best wel lang geleden nu ik zo denk.
Als ik met mijn (lease)auto ga, dan kost het niets, want die bijtelling betaal ik toch al. En een retour 2e klas met de Thalys voor twee personen is circa 250 euro, met al het gedoe wat daarbij hoort.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond je dat duur ja? Viel toch wel mee?
Als je op tijd boekt valt het sowieso al helemaal mee.
En ik zou voor optie 3 gaan trouwens
thanxquote:
pak toch het vliegtuig, is veel comfortabeler.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als ik met mijn (lease)auto ga, dan kost het niets, want die bijtelling betaal ik toch al. En een retour 2e klas met de Thalys voor twee personen is circa 250 euro, met al het gedoe wat daarbij hoort.
Er was een rechtstreekse vlucht vanaf Eindhoven naar Parijs, van de KLM, maar die is een paar jaar geleden opgeheven. Ik heb dat geprobeerd, zeker op de heenweg was dat perfect, maar terugreis was een ramp. Er was een bommelding in Parijs, waardoor alles werd platgelegd. En het vliegveld in Eindhoven gaat 's avonds om 22:30 dicht, dus dat was een probleem.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pak toch het vliegtuig, is veel comfortabeler.
Al die uberbitches komen hier niet meer. Dus of het nog lukt.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Al die uberbitches komen hier niet meer. Dus of het nog lukt.
que? echt waar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er was een rechtstreekse vlucht vanaf Eindhoven naar Parijs, van de KLM, maar die is een paar jaar geleden opgeheven. Ik heb dat geprobeerd, zeker op de heenweg was dat perfect, maar terugreis was een ramp. Er was een bommelding in Parijs, waardoor alles werd platgelegd. En het vliegveld in Eindhoven gaat 's avonds om 22:30 dicht, dus dat was een probleem.
En nu is het niet echt een optie, want dan moet je via Schiphol, dus dat is omslachtig en duur.
ik wil je ook wel voor rotte vis uitmaken.quote:
hey je kan toch met de NL trein naar roosendaal gaan en daar op de thalys stappenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Optie 1) Twee weken een appartement huren in Le Marais in Parijs;
Optie 2) Twee weken onthaasten in een huis op het Franse platteland;
Optie 3) Combinatie, één week van beide opties.
Het reizen met de Thalys naar Parijs is alleen zo kut (en duur) vanaf E.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik wil je ook wel voor rotte vis uitmaken.
Ik ben met de trein naar Rotterdam gegaan en van daaruit met de thalys naar parijs.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hey je kan toch met de NL trein naar roosendaal gaan en daar op de thalys stappen
of naar brussel met normale trein en van daar thalys nemen, scheelt ook wat
of raaskal ik nu
En toen ik eenmaal in Parijs was... JOH! STRESS!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben met de trein naar Rotterdam gegaan en van daaruit met de thalys naar parijs.
Was zo gebeurd! EN ik vind treinen fijn. Lekke rboekje lezebn,w as er zo.
Je moet mij niet in een auito naar parijs sturen, dan stress ik me groen en geel
ja bijvoorbeeld dat gaat toch iets sneller geloof ik dan vanuit ehv? ik ben 1 keer met de auto parijs in gegaan op weg naar breda, neeeeeeeeeeever nooit meer ik stapte trillend uit de auto van de stressquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben met de trein naar Rotterdam gegaan en van daaruit met de thalys naar parijs.
Je moet mij niet in een auito naar parijs sturen, dan stress ik me groen en geel
hahahaha, ik zal niet de wond openrukkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toen ik eenmaal in Parijs was... JOH! STRESS!
Ik heb het niet zo op treinen. Overvol etc..quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Treinen zijn op zich wel relaxed... als ze op tijd rijden
De eerste de beste die je vanaf nu aan de telefoon krijgt tot aan de schoenveters affikken... of die er nou wat aan kan doen of niet... het lucht op!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:23 schreef Steve het volgende:
Wat haat ik continu van de een naar de ander doorgestuurd te worden.*telefoon pakt*
Hij rijdt volgens mij niet eens vanuit Ehv.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja bijvoorbeeld dat gaat toch iets sneller geloof ik dan vanuit ehv? ik ben 1 keer met de auto parijs in gegaan op weg naar breda, neeeeeeeeeeever nooit meer ik stapte trillend uit de auto van de stress![]()
![]()
Ik heb er geen wond vanquote:[..]
hahahaha, ik zal niet de wond openrukken
Kom dan ook rechtstreeks naar mij ipv eerst via Vlarpquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:23 schreef Steve het volgende:
Wat haat ik continu van de een naar de ander doorgestuurd te worden.*telefoon pakt*
De afgelopen 7 jaar ben ik met mijn G_L gemiddeld twee tot drie keer per jaar naar Parijs geweest. Één keer gevlogen, voor de rest met de Thalys. Dat is soms goed gegaan, maar meestal met vertragingen, of problemen met medepassagiers. Volgens mij werkt het alleen fijn als je in het centrum van Amsterdam of Maastricht woont.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij rijdt volgens mij niet eens vanuit Ehv.
[..]
Ik heb er geen wond vanIk heb er een hele aparte ervaring van, een prahctig reisverslag en een wijze les
Uiteindelijk.
Ik heb echt nergens last van gehadquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
De afgelopen 7 jaar ben ik met mijn G_L gemiddeld twee tot drie keer per jaar naar Parijs geweest. Één keer gevlogen, voor de rest met de Thalys. Dat is soms goed gegaan, maar meestal met vertragingen, of problemen met medepassagiers. Volgens mij werkt het alleen fijn als je in het centrum van Amsterdam of Maastricht woont.
Als je tijd hebt om elke dag een hangover te creëren heb ik geen medelijdenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Nuno_G het volgende:
treinen![]()
![]()
Goedemorgen allemaal, ik heb weer een hangover
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Nuno_G het volgende:
treinen![]()
![]()
wat ben je toch weer een redcarpet bitch, Bonniequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Nuno_G het volgende:
treinen![]()
![]()
zat even op hun site te kijken, maar 35 euro voor enkeltje Paris is geen geld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien is landelijk onthaasten toch beter. Thalysstress kan nog wel even wachten.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Nuno_G het volgende:
treinen![]()
![]()
Ja, en zij weer van Grace Jones.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Lady Gaga eerder een kloon van Roisin Murphy van Moloko qua extravagante outfits... die deed dat al vele jaren geleden...
Roisin Murphy
Ik moest toch bvij die gaga clip ook meteen ana madonna denken met o.a. Human Nature en het religieus shockerende van andere clips.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Lady Gaga eerder een kloon van Roisin Murphy van Moloko qua extravagante outfits... die deed dat al vele jaren geleden...
Roisin Murphy
Ik had het even puur over de outfits hequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest toch bvij die gaga clip ook meteen ana madonna denken met o.a. Human Nature en het religieus shockerende van andere clips.
geproduceerd door Steven Klein, die ook een tijdje met Madonna heeft gewerkt. Zal wel een soort kruisbesmetting zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest toch bvij die gaga clip ook meteen ana madonna denken met o.a. Human Nature en het religieus shockerende van andere clips.
Vind die gimmick wel grappig. but it's wearing thin. Voor mij gaat het toch ook om de muziek. En dat nummer Alejandro ben ik niet zo weg van. MIsschien moet ik er nog in komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het even puur over de outfits he
jezus, dat is uit de oude doosch.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:22 schreef Dragonwizard het volgende:
Ach iedereen is een verwijzing van en naar elkaar.
Go down
Go down
To the Queen of Chinatown
Dat was destijds ook een gedoe: De vraag of ze een 'doosch' had of nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, dat is uit de oude doosch.
ik ben 1 keer met de trein naar Madrid geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij bent toch nog nooit van je leven op een treinstation geweest?![]()
wat volks of was het eerste klasquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben 1 keer met de trein naar Madrid geweest
collega van mij dus ook eens en nooit meerquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens last van gehad
Maar goed, ook pas 1x gedaan.
Molokoquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Roisin Murphy
hahaha jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Dat was destijds ook een gedoe: De vraag of ze een 'doosch' had of niet.
Ja iedereen sprak erover nadat ze bij Toppop was geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha jaze is toch vrouw? Had ze niet zelf dat gerucht in de wereld geholpen dat ze omgebouwd is? Legde geen windeieren...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Godtje het volgende:
18 Mensen hebben hun stem uitgebracht!![]()
Mooiste Singles vrouw:
Vencodark met 5 stemmen
![]()
Mooiste Singles man
Ang3l met 8 stemmen
![]()
Beste rel
Kardinaal/Lotus met 8 stemmen
![]()
Zieligste verhaal
Nouk's oma met 6 stemmen
![]()
Leukste nieuwkomer
Lily-Ella met 6 stemmen
![]()
Opvallendste user
Stbabylon met 4 stemmen
![]()
Allround inhoudelijk de sterkste
Litpho met 4 stemmen
![]()
De meest ontopic user
Mrbox met 5 stemmen
![]()
Spuit 11
Ripley met 5 stemmen
![]()
De meubilair user
Q met 6 stemmen
![]()
De leukste passant
Litpho en Belsezar met 3 stemmen
![]()
Waar is die ene nou gebleven?
Murmeli met 2 stemmen
![]()
De grootste draaikont
Tijnbrein met 8 stemmen
![]()
Allround de irritantste
De_Kardinaal met 7 stemmen
![]()
Relzoeker nummer 1
De_Kardinaal met 10 stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De minst opvallende
Rival met 3 stemmen
![]()
De user met het grootste ego
Kreator met 13 stemmen
![]()
Beste speller
Ripley met 4 stemmen
![]()
Slechste speller
Tijnbrein met 6 stemmen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Das voor mijn tijd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja iedereen sprak erover nadat ze bij Toppop was geweest
Nah, jongen gefeliciteerd dan maar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
De singles-stemmen zijn geteld, met verbazingwekkend minder rellen dan hier
[..]
Het wordt in NL helemaal niet zwart nu de PVV aan de macht gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag is zwart..
ik heb mijn Marlyn Manson shirt aan
vandaag is zwart
Thanks. Dat is dus de Mooiste singles man en de toyboy 2009 titel binnen. EN nog steeds vrijgezel!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nah, jongen gefeliciteerd dan maar.![]()
das een lange dag.quote:
Ja, ik dacht al waar heb ik die naam eerder gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Die De_Kardinaal die eruit sptingt als irritant en rellerd... die heeft hier ook even gepost trouwens![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. Dat is dus de Mooiste singles man en de toyboy 2009 titel binnen. EN nog steeds vrijgezel!
man o man wat zal ik dan een kutkarakter hebben
Da's mijn favoriete liedje van ze jaquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Roisin Murphy
quote:
eerste klas, daardoor konden we gelukkig de hele tijd in het beetje leukerestaurant/bar zittenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat volks of was het eerste klas![]()
quote:
Best wel jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. Dat is dus de Mooiste singles man en de toyboy 2009 titel binnen. EN nog steeds vrijgezel!
Ik mag hopen van niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al waar heb ik die naam eerder gezien.is ie ook van de club?
Een kutkarakter, maar wel goede filmsmaak. That's why you love me.quote:
Dan had ie wel KardAnaal gehetenquote:
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een kutkarakter, maar wel goede filmsmaak. That's why you love me.
Hot Chipquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zag dit gister en dacht wth![]()
en vind deze wel erg dope
Bigger is Betterquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Hey, de gemiddelde lengte van de NL man is 1.83m
Da's precies zo lang als dat ik ben
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hot Chip
Ik vind echt teveel bands goed geloof ik
Dat is13 cm langer dan ik benquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
weer iets wat je average maakt, daar zou ik niet blij om zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Hot Chip is ook al een paar jaar bezigquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
Ik ook wel, de laatste tijd goede stroming van frisse muziek
Dat, of heb je soms een kleine pik?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat kan ook nogquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat, of heb je soms een kleine pik?
Dat zei ik net al in singles.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weer iets wat je average maakt, daar zou ik niet blij om zijn
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat kan ook nog
Ja maar het stopt bij mij al VOOR de sex en zo.
Dus dan weten ze dat nog helemaal niet
(Wil je de DN foto soms, als bewijs)
Wil je een serieus antwoord?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Great.Expectations het volgende:
Een mooie pik is wel belangrijk, toch? Of ben ik nou oppervlakkig?
Ik vind het echt niet belangrijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Great.Expectations het volgende:
Precies... neemt niet weg dat ik wel eens geschrokken ben toen er een boxer uitgingquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet belangrijk.
Zolang het maar niet freakishly klein of freakishly groot is, of freakishly krom of freakishly ugly.
Kortom: freakishly
Ja ik ook maar wie kent mij nouquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hot Chip is ook al een paar jaar bezig
Positief verrast of negatief?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... neemt niet weg dat ik wel eens geschrokken ben toen er een boxer uitging
Wij, en we zijn fanquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ja ik ook maar wie kent mij nou
T shirt met handtekening kopen?quote:
Als je positief perse wil koppelen aan enorm dan was ik positief verrast...quote:
Kopen?!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
T shirt met handtekening kopen?
ik moet toch ergens inkomsten uit genereren! met al dat downloaden heden ten dage komt er niks meer binnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kopen?!
Zeg, doe eens iets voor je fans!
Denk je dan ook, "en dat moet in mij? Allemachtig..."?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je positief perse wil koppelen aan enorm dan was ik positief verrast...
quote:
Nee...quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk je dan ook, "en dat moet in mij? Allemachtig..."?
De lul die aan de piemel vast zit is voor mij nog altijd het belangrijkste... díe moet leuk zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou ja... Maar zeker als je een monogame relatie nastreeft, dan lijkt het mij wel prettig als het een beetje een leuk ding is, toch?
Uiteraard. Ik zeg ook niet dat het alleen maar om de piemel gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De lul die aan de piemel vast zit is voor mij nog altijd het belangrijkste... díe moet leuk zijn
Wat dan? De kans dat ik zoiets meemaak is nihil dus ik moet het van jullie verhalen hebben om het te ervarenquote:
Ja, als je met iemand samen bent waarbij elke keer als hij zijn broek laat zakken, jij in de lach schiet, lijkt me dat ook niet erg fijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zeg ook niet dat het alleen maar om de piemel gaat.Maar het hoort er wel bij.
Dat denk ik dan gewoon niet.... wat ik dan wel denk is niet in woorden te omschrijvenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat dan? De kans dat ik zoiets meemaak is nihil dus ik moet het van jullie verhalen hebben om het te ervaren
Probeer het toch maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik dan gewoon niet.... wat ik dan wel denk is niet in woorden te omschrijven
Vat dit het samenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik dan gewoon niet.... wat ik dan wel denk is niet in woorden te omschrijven
quote:
Het gaat er meer om wat hij er uiteindelijk mee doet he... laten we zeggen dat mannen met een grote pik soms denken dat ze zelf niks hoeven te doen...quote:
Right, heheh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat er meer om wat hij er uiteindelijk mee doet he... laten we zeggen dat mannen met een grote pik soms denken dat ze zelf niks hoeven te doen...
maak anders er een tekening van want 1 plaatje zegt meer dan 1000 woordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Singels hebben geen smaak, anders hadden ze allang een relatiequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
De singles-stemmen zijn geteld, met verbazingwekkend minder rellen dan hier
[..]
Ik vind piemels sowieso niet bijzonder mooi...quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Great.Expectations het volgende:
ik wel. Mits besneden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind piemels sowieso niet bijzonder mooi...
Stijf vind ik het nog wel watquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind piemels sowieso niet bijzonder mooi...
Slap is ook wel grappig, maar dus wel zonder dat rare slurf-velletje eraanquote:
wat een lullige aktiequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:42 schreef Peter het volgende:
* topic doodvermoord
Nee....quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Iemand interesse in vrijkaartjes voor Guus Meeuwis?
Die zitten al gedeeltelijk in cadans en dubbel levenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Men kijke uit naar de memorias del ángel caído
Ik ben aan het babysittenquote:
Oeh, dus als ik een luisterboek wil maken...?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb zojuist "dierenalarm" aan t ene en "dolfijnenavonturen" aan t andere kind voorgelezen met mijn meest spannende avonturenstemmetjes
Ik vind besneden dodelijk irritant in bed. Dus nee dank u. En het is onnatuurlijk eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slap is ook wel grappig, maar dus wel zonder dat rare slurf-velletje eraan
Ja hoor, dan laat maar wetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oeh, dus als ik een luisterboek wil maken...?
Heh. Brad heeft geen problemen met klaarkomen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind besneden dodelijk irritant in bed. Dus nee dank u. En het is onnatuurlijk eigenlijk.
Waarom dan wel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat is ook niet waarom ik t vervelend vind
Ik wist niet dat ik in SEX beland was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Ang3l het volgende:
Vervelend qua vocht. Qua aftrekken. Glijmiddel en zo
Ah, yeah. Dat doe ik dus ook nooit. Terwijl hij het wel kan zonder glijmiddel of spuugquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Ang3l het volgende:
Vervelend qua vocht. Qua aftrekken. Glijmiddel en zo
quote:Wat is dit voor lot, dat ik altijd alleen maar weet wie ik ben als
er naar mij gekeken wordt?
Wie ziet mij, alsjeblieft, wie maakt dat ik besta?
Specht en zoon - Willem Jan Otten
Idd. Ang3l je doet het gewoon niet goedquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, yeah. Dat doe ik dus ook nooit. Terwijl hij het wel kan zonder glijmiddel of spuug
Mijn handen zijn te zweterig, het gaat al snel te stroef. Maar ik vind pijpen toch leukerquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:32 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Idd. Ang3l je doet het gewoon niet goed.
De combi hand-mond wordt altijd prima gewaardeerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn handen zijn te zweterig, het gaat al snel te stroef. Maar ik vind pijpen toch leuker
Mooiquote:
Mijn speeksel is niet glibberig genoegquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De combi hand-mond wordt altijd prima gewaardeerd
Behalve de mensen die in het echte leven ook al oud en verrimpeld zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Weinig mensen met de prehistorische layout hier
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat dat mensen zijn die koffie drinken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Behalve de mensen die in het echte leven ook al oud en verrimpeld zijn
Koffie is voor iedereen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat dat mensen zijn die koffie drinken.
Mr Oizoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
Iemand had hier laatst een liedje met een vrolijk kek clipje...
met zo'n pluizig beestje in de hoofdrol?
Waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Nuno_G het volgende:
moeten we nu ons sexleven bespreken hier
Geen idee, sorry.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Nuno_G het volgende:
moeten we nu ons sexleven bespreken hier
quote:
iets met clap your hands of zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
Sia - Clap your handsquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
ow ik wou net gaan google'enquote:
Siaquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow ik wou net gaan google'en
Thnx!
Donequote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Doe wat uit. Maak een foto en plaats deze hier...
Ik zat al naakt achter de camquote:
quote:
quote:
Ik ook... er loopt overal veel te veel lekkers rondquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik hoop voor jullie dat het snel maar weer winter mag worden.
Ik heb net een thermoshirt en een flanellen overhemd aangetrokkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen een t-shirt en boxer aan
Het valt me niet eens meer op. Ik ben weer genezen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook... er loopt overal veel te veel lekkers rond
Je bent aseksueel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het valt me niet eens meer op. Ik ben weer genezen.
Was het bij jullie niet enorm heet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb net een thermoshirt en een flanellen overhemd aangetrokken
Daar komt het bijna op neer ja. Ik spaar eigenschappen met een a....quote:
Hoe koud is het daar!?!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb net een thermoshirt en een flanellen overhemd aangetrokken
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=guido&defid=585341quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik stond daarstraks trouwens tussen een groep Guido's op de trein te wachten... hoe komen die 12-jarigen erbij dat dat cool is
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=guido&defid=585341
Ik vind je anders hélemáál niet aardig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daar komt het bijna op neer ja. Ik spaar eigenschappen met een a....
Ik lag ook al blauw op de bankquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
wat je al niet ziet als je guido image googled
thahah ja..te ergquote:
Klopt, ik heb de tegenhanger ervan...onaardig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind je anders hélemáál niet aardig.
hoe zagen die je vandaag zag eruit danquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
thahah ja..te erg
[ afbeelding ]
wat een gedrocht
is dit wel goed nederlands eigenlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoe zagen die je vandaag zag eruit dan
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoe zagen die je vandaag zag eruit dan
Gosh echt zo een sinaasappelquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een beetje zoals die hele bruine die tweede van rechts staat
hey guidoquote:
De komende wekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja lekker V, nu is niemand meer geil.
quote:
nicequote:
Je zeurt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:03 schreef Dosadi het volgende:
ik vind ze allebei niet zo
waarom word ik niet beter
Maar dat begint dan weer niet met een 'a'quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de tegenhanger ervan...onaardig.
Ik heb ook een verzameling o'squote:Op donderdag 10 juni 2010 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat begint dan weer niet met een 'a'
is gewoon een glitterneusje van anitaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Je zeurt!
vind die bovenste echt gaaf, khad de nosos niet rojos gedaan maar that's all en personal taste I suppose
No entiendoquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is gewoon een glitterneusje van anita
quote:
ze is briljant, goed hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee is een troll
Anita, Bjoetie goeroe #10.
Ik ben kapot en gesloopt, ga je mij een online massage gevenquote:
Ow ja joh?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb ook een verzameling o's
*pakt olie, kleed MisterO uit en begint hem langzaam en teder te masserenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben kapot en gesloopt, ga je mij een online massage geven
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
*pakt olie, kleed MisterO uit en begint hem langzaam en teder te masseren
Ja duh... ik kan je anders toch niet goed masseren manquote:
Geweldige humorquote:
Wil jij na MisterO?quote:
Hij bedoeld dat je em niet uit hoeft te kleden, hij is al naakt...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja duh... ik kan je anders toch niet goed masseren man
Ja, vorige weekquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het bij jullie niet enorm heet?
Daar heb je helemaal gelijk meequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat je em niet uit hoeft te kleden, hij is al naakt...
Oke oke vooruit, en nu?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja duh... ik kan je anders toch niet goed masseren man
body to bodyquote:
ja daar houd ik ook van grappige humorquote:
Da's inderdaad heerlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Graag.
Masseren/gemasseerd worden is zo heerlijk.
En dan gelijk slapen, lepeltje lepeltjequote:
*kruipt tegen MisterO aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dan gelijk slapen, lepeltje lepeltje, want ik ben kaputos.
Deze week 55u werken!!! vorige week al 50u gemaakt. Nou, ik ben bekaf.
Kom je tegen me aanliggen lief? trusten, kusje!
Uhuh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Da's inderdaad heerlijk
Ook om te doen trouwens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |