abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:50:45 #276
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_82926347
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:31 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Juist.
Ik vond em wel grappig over druid die altijd maar pillarhumpen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_82928054
Druidje 80, ben ondertusse al wat gear aan het verzamelen.

heb 4x T9 (resto) alleen zit nog met crap trinkets alle 2 BoA
Omdat een mage zonodig me trinket moest jatte QQ.

Gister nieuwe weekly raid (razorscale) gewoon een groep gejoined, allemaal dik gegeared kwam ik aan met me crap gear maar gelukkig waren hun zo van: Pff care @ GS aslong as u know what to do.

Ook voa10, whisperde die gast gwoon zo: Don got achie and crap gear but know what to do.
kreeg ik invite en outhealde gewoon een 6k Gs Holy priest .

nu zit ik te twijfelen: heb nog steeds een crap Idol (mangle chance to gain 55agil) van outland .
Maar zou ik nu de 245 idol pakken en dan meteen voor trinket gaan van Frost ? aangezien trinkets nogsteeds kut te krijgen zijn.
Jeweet!
pi_82928310
Ik zou die 245 idol nemen ja. Althans als dat die ene is waarbij je rejuv een kans heeft om je spellpower met x te verhogen. Dat ding heb ik ook en heeft serieus bijna 99% uptime. Buff refresht zich vaak 2-3 keer tijdens een enkele rejuv.

Verder zou ik proberen die trinket uit Halls of Reflection te krijgen: http://www.wowhead.com/item=50260/ephemeral-snowflake . Dat effect werkt namelijk ook op HOT ticks, dus staat gelijk aan een behoorlijke berg mp5. Tweede trinket is iets lastiger inderdaad, maar deze uit Pit of Saron is prima: http://www.wowhead.com/item=50259 of anders die van 245 Triumph kopen, met 128 intellect, of de wat mindere versie daarvan uit toc5 normal.

Ik zou frost emblems alleen gebruiken voor tier10, totdat je daar iig 4 pieces van hebt, omdat dit naast VoA de enige manier is om eraan te komen.
pi_82928844
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:25 schreef Vengswiejj het volgende:
Gister nieuwe weekly raid (razorscale) gewoon een groep gejoined, allemaal dik gegeared kwam ik aan met me crap gear maar gelukkig waren hun zo van: Pff care @ GS aslong as u know what to do.

Ook voa10, whisperde die gast gwoon zo: Don got achie and crap gear but know what to do.
kreeg ik invite en outhealde gewoon een 6k Gs Holy priest .
Wij hadden gister een pala healer in VoA10 die ging wel solo healen, lukte hem makkelijk. Lang leve het overgearen van alles.

Onze weekly is Malygos. En wat een baggerraid is dat, vind het echt de minst leuke.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_82928917
Whehe ik zat gisteren in een VoA 25 group met tanks en dps van de beste raid guilds (ilvl 277 etc) en pug healers. Hebben we serieus een wipe gehad op Toravon en een wipe op de Koralon trash .
pi_82932806
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou die 245 idol nemen ja. Althans als dat die ene is waarbij je rejuv een kans heeft om je spellpower met x te verhogen. Dat ding heb ik ook en heeft serieus bijna 99% uptime. Buff refresht zich vaak 2-3 keer tijdens een enkele rejuv.

Verder zou ik proberen die trinket uit Halls of Reflection te krijgen: http://www.wowhead.com/item=50260/ephemeral-snowflake . Dat effect werkt namelijk ook op HOT ticks, dus staat gelijk aan een behoorlijke berg mp5. Tweede trinket is iets lastiger inderdaad, maar deze uit Pit of Saron is prima: http://www.wowhead.com/item=50259 of anders die van 245 Triumph kopen, met 128 intellect, of de wat mindere versie daarvan uit toc5 normal.

Ik zou frost emblems alleen gebruiken voor tier10, totdat je daar iig 4 pieces van hebt, omdat dit naast VoA de enige manier is om eraan te komen.
Hmm ja, HoR kom ik denk ik nog niet in met me gear , trinket in PoS zien droppen maar die werd me geninja'd.
Intellect trinket, tja vind m eigenlijk best slecht voor een resto dude. Op het moment wil ik eigenlijk nog geen T10 part kopen aangezien ik dan mijn T9 4set bonus moet opbreken of mijn 245 Chest moet dumpe die denk ik net wat beter is. (tenzij ik natuurlijk geluk heb in VoA ofc en dan nog 1 extra erbij haal)
Jeweet!
pi_82933106
Dat is inderdaad zo, die 4 set bonus is wel fijn. Je kunt sparen totdat je 2 parts kan halen, heb je iig de T10 (2) bonus. Maarja het duurt wel lang. Trinket heb je in ieder geval direct een item .
pi_82933110
Top horde guild op mijn server:

Point proven.
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:03:04 #284
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82933173
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:01 schreef SharQueDo het volgende:

[ afbeelding ]

Point proven.
Wat een zeikwijven zeg in die chat bij jou
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator / Redactie FP donderdag 17 juni 2010 @ 15:08:32 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_82933480
Je wil toch wel een klein beetje serieus overkomen of niet dan?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_82933493
quote:

[ afbeelding ]

Point proven.
Ze zijn wel goed, maar niet de top guild imo. Pure Magic heeft sowieso Sindragosa al down op 25 HM en Mortifera doet het ook beter dan Ten Pu.

Het is wel lastig te lezen inderdaad, vooral welk nummer gecleared nou bij welke raid hoort, gebruik een komma ofzo .
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:10:25 #287
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82933585
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je wil toch wel een klein beetje serieus overkomen of niet dan?
Als je serieus wilt overkomen moet je sowieso niet in trade members zoeken imo, maar goed .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82933789
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:10 schreef Blistering het volgende:

[..]

Als je serieus wilt overkomen moet je sowieso niet in trade members zoeken imo, maar goed .
Daar is op zich niets mis mee, adverteren in trade chat. Maar doe het dan wel goed. Precies hetzelfde als een visitiekaartje van een bedrijf wat er niet uit ziet.
pi_82935015
quote:

[ afbeelding ]

Point proven.
Top Horde heeft 9/12 hc 25 man? Ook niet echt een kweekvijver voor topspelers hè Op de meeste realms zitten de topguilds eigenlijk allemaal op lich king 25 hc. Zelfs mijn guild is daar mee bezig (lees: op aan het wipen) en we zijn absoluut niet de top.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:46:10 #290
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_82935278
Bij ons 1 guild die LK 25 hc down heeft en nog 6 andere guilds die 11/12 25 hc zijn, waaronder wij en wij zijn de enigste alliance guild van die 7.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_82937402
toevallig kregen wij bij ons op de server laatst dat een guild LK hc neer heeft gehaald als eerste.
tis een alliance finse guild genaamd Ninjapartio.

die hebben bij ons zo'n beetje alles op de server als eerste neer
pi_82938726
Whehe, kijk eens wat ik net zag in trade:

pi_82938883
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe, kijk eens wat ik net zag in trade:

[ afbeelding ]

Nog niet goed, maar wel beter. Laat toch iig zien dat ze er iets mee doen.

(Of ze hebben verschillende recruitment messages )
pi_82941667
Ja op zich valt de progress op Tura wat tegen... 5 staan er voor LK HM.

1 [A] The Last Watch (r) 11/12 (H)
2 [H] Mortifera (r) 11/12 (H)
3 [A] Vision (r) 11/12 (H)
4 [A] Danish Raiders 11/12 (H)
5 [A] Pure (r) 11/12 (H)
6 [A] Forte Danica (r) 10/12 (H)
7 [H] Pure Magic (r) 10/12 (H)
8 [H] Myth (r) 9/12 (H)
9 [H] Ten Pu (r) 9/12 (H)
10 [A] MM (r) 9/12 (H)

Na het weg vallen van Origin [H] is TLW al maanden de top guild.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:07:01 #295
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_82942470
FF een vraagje beste FOKKERS:D

Ik ga binnenkort een nieuwe laptop halen, uiteraard op WoW erop, maar ik heb op een andere PC ook al WoW geinstalleerd. En volgens mij kan je die key code van WoW maar 1x gebruiken.

Moet ik nu, als ik mijn laptop heb, die hele zooi van ik weet niet hoeveel gig gaan downloaden? Of kan ik toch nog gewoon het schijfje erin stoppen?
pi_82943581
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Pino0 het volgende:

Ik ga binnenkort een nieuwe laptop halen, uiteraard op WoW erop, maar ik heb op een andere PC ook al WoW geinstalleerd. En volgens mij kan je die key code van WoW maar 1x gebruiken.

Moet ik nu, als ik mijn laptop heb, die hele zooi van ik weet niet hoeveel gig gaan downloaden? Of kan ik toch nog gewoon het schijfje erin stoppen?
De code is aan je account gelinked, dus die kan je overal gebruiken Je kan gewoon het spel installeren met je schijfjes en gewoon inloggen zoals je dat altijd doet.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82943740
Mooi dit, nieuw PR zo veel mogelijk achieves in eens halen. 5 dit keer. Sartharion doodgemaakt. Dan heb je er 3 voor die 3 draken en nog een voor hem normaal doodmaken. En nog dat je niet in het lava kwam. Helaas niet de draak gewonnen maar dat komt nog wel. Wel weer een titel erbij die ik nooit zal gebruiken.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:39:07 #298
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_82943761
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Pino0 het volgende:

Je kunt de key code van WoW maar één keer gebruiken omdat hij aan je account gekoppeld is, niet aan de schijfjes in het hoesje dat je gekocht hebt. Vandaar dat Blizzard ook gewoon het hele spel gratis aanbiedt op haar eigen site: met alleen die data kun je toch geen reet. Je zult een account moeten maken, daar heb je een key code voor nodig en díe moet je kopen.

In mijn geval heb ik mijn account iets van drie, vier jaar geleden geactiveerd op mijn inmiddels overleden PC. Ben er een tijdje mee gekapt en toen ik vorig jaar weer wilde beginnen, kon ik zonder problemen de boel installeren op mijn Mac en mijn account reactiveren.

Overigens kun je dus die schijfjes gebruiken, maar dan moet je nog wel een heleboel patches downloaden, eh? Al vind ik dat tegenwoordig sneller gaan dan vroeger.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_82945956
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Je kunt de key code van WoW maar één keer gebruiken omdat hij aan je account gekoppeld is, niet aan de schijfjes in het hoesje dat je gekocht hebt. Vandaar dat Blizzard ook gewoon het hele spel gratis aanbiedt op haar eigen site: met alleen die data kun je toch geen reet. Je zult een account moeten maken, daar heb je een key code voor nodig en díe moet je kopen.

In mijn geval heb ik mijn account iets van drie, vier jaar geleden geactiveerd op mijn inmiddels overleden PC. Ben er een tijdje mee gekapt en toen ik vorig jaar weer wilde beginnen, kon ik zonder problemen de boel installeren op mijn Mac en mijn account reactiveren.

Overigens kun je dus die schijfjes gebruiken, maar dan moet je nog wel een heleboel patches downloaden, eh? Al vind ik dat tegenwoordig sneller gaan dan vroeger.
Met een Ziggoverbinding trek je die shit (8gb + paar honderd mb aan patches) binnen een paar uur binnen.
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 20:54:29 #300
34726 Fratz
Max
pi_82949601
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Met een Ziggoverbinding trek je die shit (8gb + paar honderd mb aan patches) binnen een paar uur binnen.
klopt ik heb laatst ook alles weer van de site geplukt.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')