Ik vond em wel grappigquote:
Wij hadden gister een pala healer in VoA10 die ging wel solo healen, lukte hem makkelijk. Lang leve het overgearen van alles.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:25 schreef Vengswiejj het volgende:
Gister nieuwe weekly raid (razorscale) gewoon een groep gejoined, allemaal dik gegeared kwam ik aan met me crap gearmaar gelukkig waren hun zo van: Pff care @ GS aslong as u know what to do.
Ook voa10, whisperde die gast gwoon zo: Don got achie and crap gear but know what to do.
kreeg ik invite en outhealde gewoon een 6k Gs Holy priest.
Hmm ja, HoR kom ik denk ik nog niet in met me gearquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou die 245 idol nemen ja. Althans als dat die ene is waarbij je rejuv een kans heeft om je spellpower met x te verhogen. Dat ding heb ik ook en heeft serieus bijna 99% uptime. Buff refresht zich vaak 2-3 keer tijdens een enkele rejuv.
Verder zou ik proberen die trinket uit Halls of Reflection te krijgen: http://www.wowhead.com/item=50260/ephemeral-snowflake . Dat effect werkt namelijk ook op HOT ticks, dus staat gelijk aan een behoorlijke berg mp5. Tweede trinket is iets lastiger inderdaad, maar deze uit Pit of Saron is prima: http://www.wowhead.com/item=50259 of anders die van 245 Triumph kopen, met 128 intellect, of de wat mindere versie daarvan uit toc5 normal.
Ik zou frost emblems alleen gebruiken voor tier10, totdat je daar iig 4 pieces van hebt, omdat dit naast VoA de enige manier is om eraan te komen.
Wat een zeikwijven zeg in die chat bij jouquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:01 schreef SharQueDo het volgende:
Top horde guild op mijn server:
[ afbeelding ]
Point proven.
Ze zijn wel goed, maar niet de top guild imo. Pure Magic heeft sowieso Sindragosa al down op 25 HM en Mortifera doet het ook beter dan Ten Pu.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:01 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Point proven.
Als je serieus wilt overkomen moet je sowieso niet in trade members zoeken imo, maar goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je wil toch wel een klein beetje serieus overkomen of niet dan?
Daar is op zich niets mis mee, adverteren in trade chat. Maar doe het dan wel goed.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als je serieus wilt overkomen moet je sowieso niet in trade members zoeken imo, maar goed.
Top Horde heeft 9/12 hc 25 man?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:01 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Point proven.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe, kijk eens wat ik net zag in trade:
[ afbeelding ]
De code is aan je account gelinked, dus die kan je overal gebruikenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Pino0 het volgende:
FF een vraagje beste FOKKERS:D
Ik ga binnenkort een nieuwe laptop halen, uiteraard op WoW erop, maar ik heb op een andere PC ook al WoW geinstalleerd. En volgens mij kan je die key code van WoW maar 1x gebruiken.
Moet ik nu, als ik mijn laptop heb, die hele zooi van ik weet niet hoeveel gig gaan downloaden? Of kan ik toch nog gewoon het schijfje erin stoppen?
Je kunt de key code van WoW maar één keer gebruiken omdat hij aan je account gekoppeld is, niet aan de schijfjes in het hoesje dat je gekocht hebt. Vandaar dat Blizzard ook gewoon het hele spel gratis aanbiedt op haar eigen site: met alleen die data kun je toch geen reet. Je zult een account moeten maken, daar heb je een key code voor nodig en díe moet je kopen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Pino0 het volgende:
FF een vraagje beste FOKKERS:D
Ik ga binnenkort een nieuwe laptop halen, uiteraard op WoW erop, maar ik heb op een andere PC ook al WoW geinstalleerd. En volgens mij kan je die key code van WoW maar 1x gebruiken.
Moet ik nu, als ik mijn laptop heb, die hele zooi van ik weet niet hoeveel gig gaan downloaden? Of kan ik toch nog gewoon het schijfje erin stoppen?
Met een Ziggoverbinding trek je die shit (8gb + paar honderd mb aan patches) binnen een paar uur binnen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je kunt de key code van WoW maar één keer gebruiken omdat hij aan je account gekoppeld is, niet aan de schijfjes in het hoesje dat je gekocht hebt. Vandaar dat Blizzard ook gewoon het hele spel gratis aanbiedt op haar eigen site: met alleen die data kun je toch geen reet. Je zult een account moeten maken, daar heb je een key code voor nodig en díe moet je kopen.
In mijn geval heb ik mijn account iets van drie, vier jaar geleden geactiveerd op mijn inmiddels overleden PC. Ben er een tijdje mee gekapt en toen ik vorig jaar weer wilde beginnen, kon ik zonder problemen de boel installeren op mijn Mac en mijn account reactiveren.
Overigens kun je dus die schijfjes gebruiken, maar dan moet je nog wel een heleboel patches downloaden, eh? Al vind ik dat tegenwoordig sneller gaan dan vroeger.
klopt ik heb laatst ook alles weer van de site geplukt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Met een Ziggoverbinding trek je die shit (8gb + paar honderd mb aan patches) binnen een paar uur binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |