abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:38:48 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82608268

Het vorige deel: Slank #1058 - Met vastgeschroefd draadloos internet

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:39:09 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82608291
Ow nummer vergeten, kan een modje die toevoegen?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82608674
Wtf?
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:47:45 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82608722

Zo, dat was een snelle edit!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:52:03 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82608940
Had een topicreportje gedaan .
pi_82608978
Tijd voor een nieuw topic!

Lijstje:
O: 2 bruine broodjes met boter (1x kaas 1x jam)
T: 2x koffie
L: erwtjes en nog wat
T: stukje chocoladebiscuit tijdens studeren
D: kippenpootjes uit de oven, met salade en misschien gevulde paprika met couscous

Heb net Balkenende gezien toen hij aangaf zijn functie neer te leggen, heb wel een beetje medelijden met hem...
pi_82609006
ARGH, weer zo'n stomme banner in beeld.

Ik heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan, collega die de cursus had geskipt geholpen met het opzetten van een blog (was huiswerk) en even zeer globaal RSS uitgelegd. Nog 30 minuutjes en dan lekker naar mijn mams om weer eens een middag te shoppen

O: Brinta
T: Twee sneetjes volkoren met pralinépasta
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82609040
@perruche: ja
pi_82609217
O: 2 volkoren boterhammen
T: banaan
T: volkoren boterham met oude kaas

Als lunch straks een omelet met wat groente
Verder nog geen idee
pi_82610421
Je zult maar vanwege het AOW-standpunt op de PVV gestemd hebben, dan voel je je nu wel flink genaaid zeg.
Kiezersbedrog.

http://www.nu.nl/nieuws/2(...)nt-meer-wilders.html
pi_82610770
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je zult maar vanwege het AOW-standpunt op de PVV gestemd hebben, dan voel je je nu wel flink genaaid zeg.
Kiezersbedrog.

Neenee, een nuancering! Net zoals in Pirates of the Caribbean. Guidelines, not rules
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:32:31 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82610845
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kiezersbedrog.

Inderdaad, maar dit doet de PVV natuurlijk geen goed en dat is dan weer goed nieuws .
Mensen zullen natuurlijk onthouden dat Wilders zijn breekpunten na de verkiezingen laat vallen en hem niet meer serieus nemen. Maar goed, wie weet zijn zijn aanhangers dit over vier jaar alweer vergeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_82611071
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:54 schreef P.F het volgende:
@perruche: ja
pi_82612001
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Inderdaad, maar dit doet de PVV natuurlijk geen goed en dat is dan weer goed nieuws .
Mensen zullen natuurlijk onthouden dat Wilders zijn breekpunten na de verkiezingen laat vallen en hem niet meer serieus nemen. Maar goed, wie weet zijn zijn aanhangers dit over vier jaar alweer vergeten .
Ben bang van wel, vier jaar is erg lang.
Maar met een beetje pech/mazzel gaat de PVV regeren en daarmee haar populariteit verliezen. Hoop ik.
pi_82612003
Wat een onweerweer weer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_82612050
Wat eten jullie als ontbijt ? Eet nu crackers alleen wat erop, plakje kaas/ham?

Sport iedereen hier fanatiek? Sport nu 3/4 per keer 1 uur squash en fiets dagelijks een half uurtje
pi_82612294
Hoi versteegrob .

Ik ontbijt met havermout of brinta of muesli met yoghurt. En een paar uurtjes later een goeie broodmaaltijd.

Verder sport ik niet fanatiek; in een goeie week loop ik driemaal hard, meestal zo'n 12km per keer. Maar als het tegenzit blijft het bij tweemaal hardlopen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:03:02 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82612417
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef versteegrob het volgende:

Sport iedereen hier fanatiek? Sport nu 3/4 per keer 1 uur squash en fiets dagelijks een half uurtje
Ohaai! Welkom hiero!

Ik eet meestal gewoon volkorenbrood met beleg. Als ik haast heb 1 snee en dan later gewoon nog 1, anders 2.

Volgens mij sport bijna iedereen hier wel relatief fanatiek We hebben hardlopers, spinners, Zumbaërs, mensen die pilates of yoga doen of zwemmen, noem maar op! Ikzelf doe aan Zumba, Body Jam en fitness. Vanochtend toevallig Combi Fit, maar dat zal ivm rooster niet zo vaak zijn.

Squashen, dat lijkt me best grappig! Merk je goed effect van je sportactiviteiten?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82612423
hoi ik ben weer thuis!

tentamen ging 'geen idee', hoop op een 5,6, maar mag sowieso de examencommissie mailen. De docente zei 'ja, jemig, je ziet er idd verrot uit, waarom ben je niet thuis gebleven???'

dus ik zo 'ja, dit is het enige wat mijn P nog in de weg staat vooralsnog... dus toen zei ze dat ik 't maar moest proberen en dan de examencommissie nog maar moest mailen in het geval het echt niet goed gelukt is.

Nu zo even rustig wat dingen lezen op bed, en als ik in slaap val, dan zou ik dat heerlijk vinden...

en voor DaD en de gordijnen
Ja doei.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:07:57 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82612658
Spannend, Mootje! Ik zal duimen dat je een voldoende hebt, maar fijn dat de docente iig meedenkt enzo!

Slaap lekker
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:08:28 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82612679
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef versteegrob het volgende:

Ik eet een bak havermout of weetabix of bijvoorbeeld twee gebakken eieren met groente. Dan over de ochtend nog een paar stukken fruit en vaak ook nog een boterham of yoghurt. Dan een stevige lunch. De rest van de dag zou ik dan steeds minder moeten eten. In de middag en en de avond ligt de nadruk op groente
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:16:24 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82613030
Hai, zit nu bij de Peugeot dealer te wachten totdat auto klaar is. Bij mijn ex was het gezellig, we hebben dezelde cru humor. Heb honger, nis meer gegeten na half elf, hier op de industrieterrein hebben ze ook niks.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82613130
Weer genoeg ideeen, wat vinden jullie van het dokter Frank dieet ? Het eiwit dieet waar je geen rijst,pasta,aardappels en brood mag eten. Dan blijft er toch weinig over.

Straks weer een uur squashen
pi_82613233
ik houd in het algemeen niet zo van dieten 'gewoon normaal doen' werkt 't beste vind ik.

En ik ontbijt wisselend, dan weer met 2 gekookte eitjes, dan weer twee crackers, dan weer wat kwark, gaat allemaal prima zo met wat afwisseling
Ja doei.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:27:01 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82613589
Me net vergrepen aan de rest van de zak m&ms. Waarom geven vrouwelijke collega's toch altijd chocolade en ander snoep als cadeautje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')