Graseter is overstag gegaan en is nu fan.quote:
Geweldigquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:57 schreef banapples het volgende:
[..]
Graseter is overstag gegaan en is nu fan.
Smeej is uiteraard fan.
Ecktenbaas en Flamysin
MYV ook
OH EN IK NIETquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:57 schreef banapples het volgende:
[..]
Graseter is overstag gegaan en is nu fan.
Smeej is uiteraard fan.
Ecktenbaas en Flamysin
MYV ook
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:16 schreef mjh487 het volgende:
hahaha, kijk die reactie onder het filmpje![]()
#
koekaburrra
18 uur geleden
Zou je hiermee willen stoppen ?? Oma je maakt me belachelijk.. ik wordt gepest op school hiermee..
Edit: Oma van 22![]()
maagd ben je zekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
En als Anita 22 is, ben ik 18 en nog maagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is patat
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:16 schreef mjh487 het volgende:
hahaha, kijk die reactie onder het filmpje![]()
#
koekaburrra
18 uur geleden
Zou je hiermee willen stoppen ?? Oma je maakt me belachelijk.. ik wordt gepest op school hiermee..
Edit: Oma van 22![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
maagd ben je zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
Ze had het wel over Flasgag...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:15 schreef Flashbag het volgende:
Pak de hooivorken en ontbrand de toortsen! MET Z'N ALLEN NAAR AMSTERDAM OMDAT ZE ONS NIET ZIET ALS FANS!
I'm with you all the way! Moeten we alleen even een angry mob zien te regelenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:02 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Dan hou ik het bij de hooivorken en brandende toortsen
Ik kom je ophalen met de koets!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
I'm with you all the way! Moeten we alleen even een angry mob zien te regelen
Haha misschien moeten we audities houden voor de angry mob, denk dat er anders teveel aanmeldingen zijnquote:
Hahaha zitten we daar met heel fok in een koets vet boos bij anita naar binnen te kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha misschien moeten we audities houden voor de angry mob, denk dat er anders teveel aanmeldingen zijnkijken wie het beste boos kan kijken
HAHAHAHAHA zie het ook helemaal voor mequote:Op donderdag 10 juni 2010 13:35 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hahaha zitten we daar met heel fok in een koets vet boos bij anita naar binnen te kijken. Ik heb bijna zin het te gaan painten
Maar ben stage dus dat word dan vanavond of morgen
Dan stappen we uit de koets huigend voor de raam dat de hele raam gecondenseerd is en we kijken dan nog steeds boosquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA zie het ook helemaal voor me
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 10 juni 2010 13:35 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hahaha zitten we daar met heel fok in een koets vet boos bij anita naar binnen te kijken. Ik heb bijna zin het te gaan painten
Maar ben stage dus dat word dan vanavond of morgen
Gevaarlijk!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:42 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Dan stappen we uit de koets huigend voor de raam dat de hele raam gecondenseerd is en we kijken dan nog steeds boos30 man voor een raam
bij anita naar binnen kijken
!
Als iemand van 22 zou je moeten weten wat het inhoudquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:46 schreef retuow82 het volgende:
Ik moest maar een berichtje achter laten, ze begreep niet wat HVJ WJNMK betekende....
Wat ben je dan voor een hippe meid
Dat of je moet een slechte jeugd gehad hebben wat ik me wel kan voorstellen bij zo'n iemandquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als iemand van 22 zou je moeten weten wat het inhoud
De reactie van Anita:quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef Ivo1986 het volgende:
Ze wilt stoppenstaat onder haar kaartreactie video!
Dat bedoel ik..... Probeer ik eens hip te doen tegen een mokkeltje van 22 iemand snapt ze me nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als iemand van 22 zou je moeten weten wat het inhoud
Dan moet je haar toch maar even een berichtje sturen met uitlegquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:02 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..... Probeer ik eens hip te doen tegen een mokkeltje van 22 iemand snapt ze me niet
Pull the plug, pull the plug, pull the plug! Jeeeeej nou hebben we ook een leus die we vanuit de koets kunnen scanderenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
De reactie van Anita:
Ik weet het lieverd maar het is te zwaar. Ik ben nu in overleg met mijn managemant of ik door zal gaan of dat ik de stekker er uit trek. Ik laat het weten
"Trekt de stekker er niet uit, maar doe nóg meer make-up op je snuit ! "quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pull the plug, pull the plug, pull the plug! Jeeeeej nou hebben we ook een leus die we vanuit de koets kunnen scanderen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:16 schreef CasB het volgende:
Ik denk dat ze hem uiteindelijk wel smeert.
Snap je...smeert....![]()
HAHAHAHA droogkloot XDquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:16 schreef CasB het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:16 schreef CasB het volgende:
Dat zegt ze inderdaad, bewijs hebben we nooit gezien...quote:
Hhaha 21/22? dat eerder met nog een 1 ervoor of een 0 ernaquote:
op een facebook of myspace account was ze 41quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:31 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Hhaha 21/22? dat eerder met nog een 1 ervoor of een 0 ernaen dat probeert ze te verbergen door zich maar zo voor schut te gaan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |