Hulplijst:quote:De landelijke verkiezingen zijn weer geweest! De uitslag is nog maar enkele uren weg. Het is dus tijd voor het volgende hoogtepunt in ons kleine wereldje wat Singles heet.
Wij zijn bijna allemaal tegendraads en de plannen voor meets vliegen ons om de oren. Dus wij doen geen verkiezingen in Januari maar gewoon in Juni! Het zijn de eerste dus als je het niet met de datum eens bent kunnen we dat meenemen tijdens de evaluatie.
Voor de Singles verkiezingen 2010 stel ik het volgende voor!
Om te beginnen de vriendelijke uiterlijkheden:
Mooiste Singles vrouw
Mooiste Singles man
Veel meer weet ik er niet en om de lelijkste te benoemen is niet leuk voor Q.
Singles de reeks:
Beste rel
Zieligste verhaal
En voor de medewerkers aan de reeks van het seizoen 2009/2010"
Leukste nieuwkomer
Opvallendste user
Allround inhoudelijk de sterkste
De meest ontopic user
Spuit 11
De meubilair user
De leukste passant (de mensen die soms komen aanwaaien)
Waar is die ene nou gebleven?
De grootste draaikont
Allround de irritantste
Relzoeker nummer 1
De minst opvallende
De user met het grootste ego
Beste speller
Slechste speller
Nog vragen? Gezien het aantal posters stel ik voor maar 1 naam per onderdeel te doen. De naam die het meeste is genoemd die wint.
Iedereen leuk? Ja! Mooi![]()
Niet leuk? Jammer.
quote:AirwiN
Angel
ArTiC
automatic_
Bels
Cue
dawg
De_Kardinaal
Delan
djayzz
Duimelot
E_M
-Engel-
Feitosa
FireFox1
Godtje
Good VS Evil
Graseter
Gwydion
HeatWave
JaniesBrownie
JoeBravo
Klots
Krea
Krengel
Lily-Ella
Litpho
Lotusss
mrbox
murm
Q.
RaXz
RealZeus
Ripley
rival
Samzz
Snuitebolletje
stbabylon
STING
Techno
tijnbrein
Vencodark
De optie master fucker nummer 1 stond er niet bij nee.quote:
en nog de ontbrekende users er niet bijgezetquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
Het idee :
[..]
Hulplijst:
[..]
Stemmen mogen in het topic of naar mijn PM (anoniem)
Jij? En wie nog meer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
en nog de ontbrekende users er niet bijgezet
nouja, ik denk dat je die winst van de sp toen en de winst van de pvv nu eerder moet zien als een roep om verandering, ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook toen was dat geen kiezersbedrog.
Ondermijning van de democratie! Ik ben de Wilders van Singles.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:19 schreef stbabylon het volgende:
Q? Probeer jij nou de verkiezingen te saboteren door Godtje zijn FiPo af te nemen????
Wat ik altijd nog meer respecteer dan "hoe bedoel je dat dit niet het condoleanceregister was?".quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:19 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, ik denk dat je die winst van de sp toen en de winst van de pvv nu eerder moet zien als een roep om verandering, ofzo.
tussenstand?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
Het idee :
[..]
Hulplijst:
[..]
Stemmen mogen in het topic of naar mijn PM (anoniem)
Als je haar had gehad was het zelfs het zelfde kapsel geweest. ik weet het zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ondermijning van de democratie! Ik ben de Wilders van Singles.Alleen met een ander kapsel.
Jij wil ook gewoon winnen he?quote:
Ik heb de lijst hier niet.quote:
Zou dat van Wilders misschien TOCH een pruik zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ondermijning van de democratie! Ik ben de Wilders van Singles.Alleen met een ander kapsel.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:21 schreef Feitosa het volgende:
Dit is weer zo,n vriendjespolitiekstemming.
Degenen die elkaar de kont kussen stemmen op elkaar natuurlijk.
Dus why bother?
Dan had ik meegedaan met stemmen. Ik mis sowieso heel veel categorieen en er staan nogal wat kansloze wél tussen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |