Hulplijst:quote:De landelijke verkiezingen zijn weer geweest! De uitslag is nog maar enkele uren weg. Het is dus tijd voor het volgende hoogtepunt in ons kleine wereldje wat Singles heet.
Wij zijn bijna allemaal tegendraads en de plannen voor meets vliegen ons om de oren. Dus wij doen geen verkiezingen in Januari maar gewoon in Juni! Het zijn de eerste dus als je het niet met de datum eens bent kunnen we dat meenemen tijdens de evaluatie.
Voor de Singles verkiezingen 2010 stel ik het volgende voor!
Om te beginnen de vriendelijke uiterlijkheden:
Mooiste Singles vrouw
Mooiste Singles man
Veel meer weet ik er niet en om de lelijkste te benoemen is niet leuk voor Q.
Singles de reeks:
Beste rel
Zieligste verhaal
En voor de medewerkers aan de reeks van het seizoen 2009/2010"
Leukste nieuwkomer
Opvallendste user
Allround inhoudelijk de sterkste
De meest ontopic user
Spuit 11
De meubilair user
De leukste passant (de mensen die soms komen aanwaaien)
Waar is die ene nou gebleven?
De grootste draaikont
Allround de irritantste
Relzoeker nummer 1
De minst opvallende
De user met het grootste ego
Beste speller
Slechste speller
Nog vragen? Gezien het aantal posters stel ik voor maar 1 naam per onderdeel te doen. De naam die het meeste is genoemd die wint.
Iedereen leuk? Ja! Mooi![]()
Niet leuk? Jammer.
quote:AirwiN
Angel
ArTiC
automatic_
Bels
Cue
dawg
De_Kardinaal
Delan
djayzz
Duimelot
E_M
-Engel-
Feitosa
FireFox1
Godtje
Good VS Evil
Graseter
Gwydion
HeatWave
JaniesBrownie
JoeBravo
Klots
Krea
Krengel
Lily-Ella
Litpho
Lotusss
mrbox
murm
Q.
RaXz
RealZeus
Ripley
rival
Samzz
Snuitebolletje
stbabylon
STING
Techno
tijnbrein
Vencodark
De optie master fucker nummer 1 stond er niet bij nee.quote:
en nog de ontbrekende users er niet bijgezetquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
Het idee :
[..]
Hulplijst:
[..]
Stemmen mogen in het topic of naar mijn PM (anoniem)
Jij? En wie nog meer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
en nog de ontbrekende users er niet bijgezet
nouja, ik denk dat je die winst van de sp toen en de winst van de pvv nu eerder moet zien als een roep om verandering, ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook toen was dat geen kiezersbedrog.
Ondermijning van de democratie! Ik ben de Wilders van Singles.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:19 schreef stbabylon het volgende:
Q? Probeer jij nou de verkiezingen te saboteren door Godtje zijn FiPo af te nemen????
Wat ik altijd nog meer respecteer dan "hoe bedoel je dat dit niet het condoleanceregister was?".quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:19 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, ik denk dat je die winst van de sp toen en de winst van de pvv nu eerder moet zien als een roep om verandering, ofzo.
tussenstand?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
Het idee :
[..]
Hulplijst:
[..]
Stemmen mogen in het topic of naar mijn PM (anoniem)
Als je haar had gehad was het zelfs het zelfde kapsel geweest. ik weet het zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ondermijning van de democratie! Ik ben de Wilders van Singles.Alleen met een ander kapsel.
Jij wil ook gewoon winnen he?quote:
Ik heb de lijst hier niet.quote:
Zou dat van Wilders misschien TOCH een pruik zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ondermijning van de democratie! Ik ben de Wilders van Singles.Alleen met een ander kapsel.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:21 schreef Feitosa het volgende:
Dit is weer zo,n vriendjespolitiekstemming.
Degenen die elkaar de kont kussen stemmen op elkaar natuurlijk.
Dus why bother?
Dan had ik meegedaan met stemmen. Ik mis sowieso heel veel categorieen en er staan nogal wat kansloze wél tussen.quote:
Daarbij is het totaal niet serieus, dus waarom zo moeilijk doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:21 schreef Feitosa het volgende:
Dus why bother?
Gisteren had je ook niet het gevoel om daar aanpassingen voor aan te dragen. Dat je niet wilt stemmen is prima maar het andere excuus slaat nergens op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan had ik meegedaan met stemmen. Ik mis sowieso heel veel categorieen en er staan nogal wat kansloze wél tussen.
Maak een extra lijstje zou ik zeggenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan had ik meegedaan met stemmen. Ik mis sowieso heel veel categorieen en er staan nogal wat kansloze wél tussen.
Mijn idee, maar goed, er zijn ook mensen die het wel leuk vinden.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarbij is het totaal niet serieus, dus waarom zo moeilijk doen.
En wij dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie hebben daarbij geen serieuze concurrentie.
Wie zegt dat ik Wilders niet ben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou dat van Wilders misschien TOCH een pruik zijn
Krengel en FF (destijds dan)quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie hebben daarbij geen serieuze concurrentie.
Ik doe al moeilijk als ik iets vermeld? Jij krijgt het moeilijk in je leven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarbij is het totaal niet serieus, dus waarom zo moeilijk doen.
Het is het Eurovisie Singles Festival.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:21 schreef Feitosa het volgende:
Dus why bother?
*proest*quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is het Eurovisie Singles Festival.
Nee, je doet moeilijk omdat je er over door blijft miepen. Relax manquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik doe al moeilijk als ik iets vermeld? Jij krijgt het moeilijk in je leven.
Dat vind ik ook bij lange na niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ripley is heel tof, maar beste speller?
Ja, draai het maar om.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, je doet moeilijk omdat je er over door blijft miepen. Relax man
Ik bedoelde het iig vooral sarcastisch.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
Kan iemand mij trouwens even vertellen of 'grootste ego' positief of negatief is?
Maakt dat wat uit voor iemand die in die categorie wint?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
Kan iemand mij trouwens even vertellen of 'grootste ego' positief of negatief is?
Hopeloze poging om in lijstjes te komenquote:
'Domste muts'?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hopeloze poging om in lijstjes te komen
Volgens mij moeten wij eens pratenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:26 schreef Murmeli het volgende:
Mooiste Singles vrouw: vencodark
Mooiste Singles man:Angel
Beste rel: MLI
Zieligste verhaal: -
Leukste nieuwkomer: graseter
Opvallendste user:GvsE
Allround inhoudelijk de sterkste: techno
De meest ontopic user: mrbox
Spuit 11: ripley
De meubilair user: GvsE
De leukste passant (de mensen die soms komen aanwaaien): -
Waar is die ene nou gebleven?: -
De grootste draaikont: tijnbrein
Allround de irritantste: Babs
Relzoeker nummer 1: mata
De minst opvallende: gwydion, die ken ik niet en stond wel in t lijstje
De user met het grootste ego: krea
Beste speller: ripley
Slechste speller: tijnbrein
Je mist de categorie 'lelijkste'.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:31 schreef Kreator het volgende:
In een topic vol Singles had ik meer dingen verwacht als:
Grootste penis:
Mooiste tieten:
Beste neuker:
Meeste dates in singles gehad:
Charmanste user:
Irritantste PM-date-poging-kneus:
Grootste slijmbal:
Slimste:
Domste:
etc. etc. Gemiste kans dit.
Nee, maar soms doe ik net of ik ook gevoel heb.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Maakt dat wat uit voor iemand die in die categorie wint?
Kwaak + Murmquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iemand vergat..
En gaan we back in time.. dan Ado met de Singletjes
Dan sta ik nog nergens in.. dus ik mis ze nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:31 schreef Kreator het volgende:
Grootste penis:
Mooiste tieten:
Beste neuker:
Charmanste user:
Grootste slijmbal:
Slimste:
Domste:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mist de categorie 'lelijkste'.
Staat die er tussen?quote:
Je gaat vooruitquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar soms doe ik net of ik ook gevoel heb.
Ik maak veel typo's maar weinig spelfoutenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Net alsof ik weet in welke periode wie is aan komen waaienquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Kwaak + Murm
Maar sowieso, dit ging volgens mij om 2de helft 2009 - 1ste helft 2010 (wat MLI in de lijstjes doet snap ik ook niet).
hoiquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Fok!kers kunnen niet lelijk zijn
Je had van mij iig de beste acteur award gekregen als ie erbij stond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar soms doe ik net of ik ook gevoel heb.
Goed lezen bij Godtjes post. Die categorie heeft Q al met vlag en wimpel gewonnen voor de verkiezingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mist de categorie 'lelijkste'.
Hé, we zijn niet voor niets single.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Fok!kers kunnen niet lelijk zijn
deze mogen van mij wel toegevoegd worden jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:31 schreef Kreator het volgende:
Charmanste user:
Grootste slijmbal:
Slimste:
Domste:
Omdat we te knap zijn gewoonquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé, we zijn niet voor niets single.
m'n zelfbeeld, wat doe jequote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé, we zijn niet voor niets single.
Staat nergens welke helft, dat maak jij er weer van. En MLI vond ik ook de enige echte "goede" rel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kwaak + Murm
Maar sowieso, dit ging volgens mij om 2de helft 2009 - 1ste helft 2010 (wat MLI in de lijstjes doet snap ik ook niet).
Nou, ik kwam net bij het begin van die periode binnen. Dus alles wat er na mijn binnenkomst is gebeurtquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof ik weet in welke periode wie is aan komen waaien
ach alle stelletjes zijn gewoon irritant![]()
Serieus, ze maakt best veel typo's en zo. Dan eerder AirwiN, Krea of Litpho.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
Heb ik ook.Je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor meneertje.
seizoen 2009/2010quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Staat nergens welke helft, dat maak jij er weer van. En MLI vond ik ook de enige echte "goede" rel.
De rest och, zwak aftreksel.
3 zinnen zonder punt en komma. Dan win je sowieso niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef Ripley het volgende:
Ik maak veel typo's maar weinig spelfouten
Denk dat ik een van de weinigen ben hier die beroepsschrijver is en spellingtentamens heeft gedaan
Ik zou zelf HW nomineren als beste speller want taalnazi
Te laat voor deze keer. Goed onthouden voor de volgendequote:Op donderdag 10 juni 2010 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
deze mogen van mij wel toegevoegd worden ja
Net alsof ik dat nog weetquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Nou, ik kwam net bij het begin van die periode binnen. Dus alles wat er na mijn binnenkomst is gebeurt
ik vond het flauw om mezelf te nomineren en verder wist ik niemand. ben jij beter?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat was er met MLI?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Staat nergens welke helft, dat maak jij er weer van. En MLI vond ik ook de enige echte "goede" rel.
De rest och, zwak aftreksel.
Daarom. Dat zou oneerlijk zijn voor de rest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed lezen bij Godtjes post. Die categorie heeft Q al met vlag en wimpel gewonnen voor de verkiezingen.
Een typo is iets anders dan een spelfout hequote:Op donderdag 10 juni 2010 11:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Serieus, ze maakt best veel typo's en zo. Dan eerder AirwiN, Krea of Litpho.
Oja Lit. Maar vond dat erg verkeerd om op hem te stemmen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:34 schreef Techno het volgende:
Serieus, ze maakt best veel typo's en zo. Dan eerder AirwiN, Krea of Litpho.
Ik durf de strijd wel aan te gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom. Dat zou oneerlijk zijn voor de rest.
Ja, daarom juist. Want ook typo's zijn niet taalnaziwaardig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef Ripley het volgende:
Ik maak veel typo's maar weinig spelfouten
Denk dat ik een van de weinigen ben hier die beroepsschrijver is en spellingtentamens heeft gedaan
Ik zou zelf HW nomineren als beste speller want taalnazi
t is niet dat ik je niet mag ofzo, maar ja kan zo lekker doorzeiken in discussiesquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij moeten wij eens praten
Mij een bietquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
3 zinnen zonder punt en komma. Dan win je sowieso niet.
Er staat nu toch alleen 2009/2010? Weet ik veel wanneer deze reeks is begonnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Net alsof ik dat nog weet
@Bengel.. volgens mij was dat bij het ontstaan van de lijst dat dat werd gezegd.
feestdagen 2008 is hij weer herstartquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat nu toch alleen 2009/2010? Weet ik veel wanneer deze reeks is begonnen.Neem aan 2009.
Het is toch goed dat je af en toe nog aan mij herinnerd wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |