Tupperware, Zippo en Pippi.... arme kinderen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef SacreCoeur het volgende:
In de nieuwe Kek Mama:
Tupp, Zipp & Pipp. 2 broertjes en zusje
En Roar een jongetje.
Ja Yfke.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:39 schreef Kleurdoos het volgende:
zwerver?
Skipper is een redelijk bekende amerikaanse naam (tienerbarbie heette trouwens ook 'skipper')
maar zwerver vind ik nogal sneu
en trouwens
Yfke
nou heb je mijn naam verklapt!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoe vinden jullie de naam Mïami-Jeje voor een jongetje? Geweldig, niet?![]()
![]()
In Friesland is Janke een heel gewone en redelijk veel voorkomende naam.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik sprak vandaag een Jankie. Eigenlijk klinkt het qua letters heel erg leuk maar ik vind het ook wel letterlijk eennaam
Ik ken ook een Janke, ook mooi om te horen maar zelfs op middelbare leeftijd werden er nog grapjes over gemaakt met haar dus ook een letterlijkenaam
Leuk als tweede naam, "Mijntje Pluis"quote:Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef Incantrix het volgende:
Had ik al verteld van de tweeling in de omgeving van mijn schoonouders? P u c k en P l u i s. P l u i s! WTF??
Puck is niet pluis.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef Incantrix het volgende:
Had ik al verteld van de tweeling in de omgeving van mijn schoonouders? P u c k en P l u i s. P l u i s! WTF??
En via-via-kennissen noemden hun dochter T i j g e rDaar kun je op je 16e toch ook niet met goed fatsoen mee naar de kroeg?
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Tijger vind ik stiekem best een beetje leuk.
Net zoiets als Wolf
Haha, Trix, een collega van mij vertelde laatst ook over deze combi.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef Incantrix het volgende:
En via-via-kennissen noemden hun dochter T i j g e rDaar kun je op je 16e toch ook niet met goed fatsoen mee naar de kroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |