Evita gok ik.quote:
Avontura Pink Tijgerquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:13 schreef Poppejans het volgende:
Skye vind ik ook heel leuk! Staat er nog meer leuks in dat boek?
Da's nog niet het ergste. Het ergste is dat zijn zoon Jessey heet om de familietraditie voort te zettenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef Poppejans het volgende:
Roar is gewoon heel raar. Tupp Pipp en Zipp zijn wel het toppunt hoor![]()
Ik las net een interview met de moeder van Wesley Sneijder, die het over haar andere twee zoons had. Jeffrey en Rodney.
Wesley,Rodney en Jeffrey![]()
No shitquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's nog niet het ergste. Het ergste is dat zijn zoon Jessey heet om de familietraditie voort te zetten
Avontura, dat had een mooie 2e naam geweest voor mijn dochterquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef innepin het volgende:
[..]
Avontura Pink Tijger
Beer
Zwaan
Elf
Held
Past allemaal prachtig bij Wolf, toch?
ik gok Wendyquote:
Oh! Hier een Candy, Sandy, Wendy en Kimberley En dan daarbij een Janco.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Groofsken het volgende:
Vroeger woonde er bij ons in de buurt een gezin met 4 kinderen:
Wendy, Cindy, Marly en Boy...
Het enige jammere was dat ik Boy niet meer fatsoenlijk uit m'n strot kreeg, het werd altijd iets van Boyíe
Arme Janco, totaal off-stylequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! Hier een Candy, Sandy, Wendy en Kimberley En dan daarbij een Janco.
Holy shit , Candy Sandy en Wendy???quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! Hier een Candy, Sandy, Wendy en Kimberley En dan daarbij een Janco.
Ja, dat zeggen wij ook steeds.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Kimberly had beter een Mandy kunnen zijn dan![]()
En Janco een Randy
Beetje faalouders dan he, als je het doet, doe het dan goedquote:
oh!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beetje faalouders dan he, als je het doet, doe het dan goed![]()
Zo ken ik een Lashanty, Lakeisha en Laviënschka.
Nummer 4 zou een Latoya worden maar werd een Ronaldinho
Ik heb ook goed moeten oefenen, ook met spellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh!![]()
die derde kan ik niet eens uitspreken.![]()
ik grapte altijd dat we ons kind Giovanni zouden noemen. Qua dat mijn man heel blond is. Vond ik zelf hilarisch grappig.Maar er zijn gewoon écht mensen die dat doen.
Al zie ik bij deze namen toch wat tropischer kindjes voor me.
Och, Jip / Yip, dat kan nog net welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Of een chinees meisje Jip noemen, vind het nog steeds vreemd
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef innepin het volgende:
[..]
Avontura Pink Tijger
Beer
Zwaan
Elf
Held
Past allemaal prachtig bij Wolf, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |