Welke?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Rectum het volgende:
Anders reageer je even in dat andere topic.
Graag voor al die plaatsen ook even een apart topic maken.quote:Reimerswaal 30,0%
Staphorst 29,3%
Neder-Betuwe 26,4%
Nieuw-Lekkerland 25,1%
Rijssen-Holten 22,5%
Goedereede 22,3%
Tholen 22,1%
Nunspeet 21,3%
Aalburg 20,6%
Geloof het of niet, maar ook in Urk wonen atheïstenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:46 schreef Ascendancy het volgende:
En dan 10% die vindt dat andere mensen geen recht op religie hebben_!!!
Voor de PVV waren er nog meer stemmen op christelijke partijen. Die zijn deels naar de PVV gegaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Me. het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ook in Urk wonen atheïstenDaar was ik er een van, thank god (
) dat ik daar weg ben!
Komen natuurlijk grotendeels bij het CDA vandaan, en in hoeverre dat nog een christelijke partij is... mwoah.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Voor de PVV waren er nog meer stemmen op christelijke partijen. Die zijn deels naar de PVV gegaan.
Mensen die het verschil tussen incest en ontucht niet kennen.quote:
Alsof beide niet in 1 dorp kunnen voorkomen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen incest en ontucht niet kennen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:04 schreef clowntje69 het volgende:
[..]
Alsof beide niet in 1 dorp kunnen voorkomen.
Oei, Marokkanen! Wat heb ik toch veel last van die mensen -_-quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:38 schreef Dinthe het volgende:
Oei, Christenen! Wat een probleem!
Wat hebben we toch veel last van die mensen. -_-
Lekker boeiend als iemand niet op de PVV stemt. In mijn gristendorp wonen geen mocro's.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:21 schreef geelkuikentje het volgende:
lekker boeiend als er iemand op een christelijke partij stemt. Kom op het is democratie.
Griffo's hebben geen TVquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef _Michiel_ het volgende:
zijn ze al lang aangesloten op TV, Internet, elektriciteit en riool, dus dit slaat nergens op
Wat is die voor kant-en-klaare onzin danquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:22 schreef opastokvis het volgende:
wat veel erger is he dat als je daar een snackbar binnen stapt (het is patat!) ze je lekker lang laten wachten en urkers die na jou binnen komen eerder helpen (en stukken sneller en beter).
wat zijn ze trots op hun afkomst![]()
quote:
want ze dreigen je op te blazen?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:48 schreef __droogkloot__ het volgende:
Sowieso mensen die hun geloof (ongeacht welk geloof) de overhand geven in hun leven, vind ik bedreigend.
Waarom heb je een kerk nodig die je vertelt dat je goed moet zijn voor andere mensen? Ik geloof dat je dat voor jezelf wel kunt invullen. Verder heb ik iets tegen 'geloof' omdat het vaak dateert uit de prehistorie. Kijk o.a. maar eens naar de plek die de SGP voor ogen heeft voor vrouwen in de maatschappij en hun opvattingen over abortus e.d.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:30 schreef opastokvis het volgende:
[..]
[..]
want ze dreigen je op te blazen?
o nee, wacht ze gaan zondags 2x een uurtje naar de kerk, waar ze horen dat ze goed voor anderen moeten zijn.
dat niet iedereen dat doet is een tweede, maar waarom zouden er in een kerk alleen goede mensen zitten, dat is in de rest van de maatschappij ook niet zo.
beetje kortzichtig allemaal...
Daarom vind ik ook dat vrijheid van meningsuiting een van de belangrijkste grondrechten zou moeten zijn. Tegenwoordig loop je het gevaar dat mensen lange tenen hebben zodat je niets kunt zeggen (zonder dat die lui zich beledigd voelen).quote:Op zondag 13 juni 2010 16:12 schreef opastokvis het volgende:
ik begrijp wat je bedoelt, ik ga zelf dan ook niet (meer) naar de kerk.
toch weet ik dus uit ervaring dat er vaak gescholden wordt op christenen, terwijl ze (behalve dat ze vaak kortzichtig zijn) verder weinig fout doen.
natuurlijk zijn ze anders, maar iedereen heeft recht op zijn mening en iedereen mag kiezen hoe hij zijn leven invult.
wat ook opvalt is dat 'vrijheid van meningsuiting' ook een illusie is, want zodra iemand wat anders denkt wordt hij de grond ingeflamed.
laat die mensen toch...
Woon jij zelf eigenlijk op een gristendorp? Indien niet, kom dan een dagje in een willekeurig kutgehucht in Zeeland wonen en ervaar de ongeëvenaarde arrogantie van de gristenkoters, de geforceerde "vriendelijkheid" en volksverplaatsingen op zondag waar je de kriebels van krijgt. Die mensen denken echt dat ze superieur zijn en niet naar de hel gaan, in tegenstelling tot de eenvoudige atheïstische ziel die ik ben.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:12 schreef opastokvis het volgende:
ik begrijp wat je bedoelt, ik ga zelf dan ook niet (meer) naar de kerk.
toch weet ik dus uit ervaring dat er vaak gescholden wordt op christenen, terwijl ze (behalve dat ze vaak kortzichtig zijn) verder weinig fout doen.
natuurlijk zijn ze anders, maar iedereen heeft recht op zijn mening en iedereen mag kiezen hoe hij zijn leven invult.
wat ook opvalt is dat 'vrijheid van meningsuiting' ook een illusie is, want zodra iemand wat anders denkt wordt hij de grond ingeflamed.
laat die mensen toch...
'Tegen moslims/de Islam' he?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:45 schreef Crimyclown het volgende:
PVV doet het ook goed in Urk
Volgens mij worden ze in die kerk eerder bang gemaakt dat dit niet mag en dat niet hoort en je heel erg je best moet doen om in de hemel te komen, omdat je eigenlijk toch al verdoemd bent (ofzo).quote:Op zondag 13 juni 2010 15:30 schreef opastokvis het volgende:
wacht ze gaan zondags 2x een uurtje naar de kerk, waar ze horen dat ze goed voor anderen moeten zijn.
Op een gegeven moment heb je iedereen op zo'n eiland gehad. Dan sluit ik geen incest uitquote:Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
Urk![]()
Dat is toch dat dorp waar elk familie lid het met elkaar doet?
dat niet, maar wel wat reinbertio zegt:quote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
Woon jij zelf eigenlijk op een gristendorp? Indien niet, kom dan een dagje in een willekeurig kutgehucht in Zeeland wonen en ervaar de ongeëvenaarde arrogantie van de gristenkoters, de geforceerde "vriendelijkheid" en volksverplaatsingen op zondag waar je de kriebels van krijgt. Die mensen denken echt dat ze superieur zijn en niet naar de hel gaan, in tegenstelling tot de eenvoudige atheïstische ziel die ik ben.
dat klopt wel, maar dat is tóch hun keuze.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef reinbertio het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze in die kerk eerder bang gemaakt dat dit niet mag en dat niet hoort en je heel erg je best moet doen om in de hemel te komen, omdat je eigenlijk toch al verdoemd bent (ofzo).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |