Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010

Probeer die TVP-knop op een mobieltje maar eens te vinden.quote:

Ohquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:34 schreef Isegrim het volgende:
Ja de 'Volg topic'-knop ontbreekt op mobiel.

quote:
 Heeft bij jou volgens mij weinig te maken met de layout, maar met je leeftijd
 Heeft bij jou volgens mij weinig te maken met de layout, maar met je leeftijd  

Waarom zie ik die afbeelding dan niet bij Isegrim?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Heeft bij jou volgens mij weinig te maken met de layout, maar met je leeftijd

Najah zeg, is gewoon een plaatje hoorquote:
 Je hoefde me niet gelijk te beledigen, niet zo aardig van je
 Je hoefde me niet gelijk te beledigen, niet zo aardig van je   

quote:

Ik gebruik geen drugs en heb een dik koophuisquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lekker conservatief en onliberaal. Overheidssteun voor huizenbezitters. Een beperking van het drugsbeleid. Wat een feest. Het CDA, maar dan zonder religie

Paars Liberaal. PvdA - VVD - D66 - GL. 82 zetels.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs en heb een dik koophuis
Ik ben benieuwd naar een mogelijk coalitie

Stem jij alleen maar uit eigenbelang? Ik heb ook een koophuis, maar ben voor beperking van HRA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs en heb een dik koophuis
Ik ben benieuwd naar een mogelijk coalitie

Wij ontvangen per maand bijna 1000 euro van de overheidquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Stem jij alleen maar uit eigenbelang? Ik heb ook een koophuis, maar ben voor beperking van HRA.
 Soort uitkering 2.0.
 Soort uitkering 2.0.

Ik ben benieuwd, maar voor 01/07 gaan we het niet redden denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Paars Liberaal. PvdA - VVD - D66 - GL. 82 zetels.
Jouw koophuis is onnodig duur omdat er een niet-liberale overheidsregeling is die de prijs kunstmatig hoog weet te houden. Schaf die regeling af (boven de 5 ton over 15 jaar afbouwen met terugwerkende kracht, daaronder alleen voor nieuwe kopers) en de huizenprijs zal iets omlaag gaan. Zonder omslachtige overheidsregelingen die geld kosten.

Nou, dan spelen we misschien wel ongeveer quitte met wat we aan de overheid 'geven'.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij ontvangen per maand bijna 1000 euro van de overheidSoort uitkering 2.0.

Op sommige standpunten welquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Stem jij alleen maar uit eigenbelang? Ik heb ook een koophuis, maar ben voor beperking van HRA.

Dan kunnen ze beter de loonbelasting verlagen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar voor 01/07 gaan we het niet redden denk ik
Ik heb het huis nu al gekocht dus het is voor mij niet echt interessant.
Wat ik wel belangrijk vind is dat de HRA in zijn huidige vorm blijft bestaan, als je veel verdiend en een huis van 5 ton kan kopen betaal je ook verschrikkelijk veel loonbelasting dus dan mag je ook wel een tegemoetkoming krijgen in de vorm van HRA.

Gaat weer niet op voor de mensen die hurenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter de loonbelasting verlagen.
Flattax FTW!

Waardoor je huis duurder is en je er geen cent op vooruit gaat. Dus laat je nu de lagere inkomens belasting betalen aan niets.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar voor 01/07 gaan we het niet redden denk ik
Ik heb het huis nu al gekocht dus het is voor mij niet echt interessant.
Wat ik wel belangrijk vind is dat de HRA in zijn huidige vorm blijft bestaan, als je veel verdiend en een huis van 5 ton kan kopen betaal je ook verschrikkelijk veel loonbelasting dus dan mag je ook wel een tegemoetkoming krijgen in de vorm van HRA.

Wat is jou idee over de HRA ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waardoor je huis duurder is en je er geen cent op vooruit gaat. Dus laat je nu de lagere inkomens belasting betalen aan niets.

Met flattax gaat 80 procent van de mensen er op achteruit. En het is ook bepaald niet goed voor de economie. Moet je je voorstellen dat jij zo'n 1300 netto overhoudt, en bijv daisy 700, hoe eerlijk is flattax dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter de loonbelasting verlagen.
Flattax FTW!

Bij grofweg 5 ton of meer langzaam afbouwen (in tien jaar naar 0 ofzo), en voor nieuw te kopen woningen niet meer verstrekken.quote:

maar wel een plaatje van een dik konijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:50 schreef LadyVC het volgende:
[..]
Najah zeg, is gewoon een plaatje hoor

Ook niet voor nieuwe koopwoningen voor starters ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij grofweg 5 ton of meer langzaam afbouwen (in tien jaar naar 0 ofzo), en voor nieuw te kopen woningen niet meer verstrekken.

Jij gaat ervan uit dat er evenveel belasting binnen moet blijven komen. Ik ga uit van forse inkrimping van de overheid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met flattax gaat 80 procent van de mensen er op achteruit. En het is ook bepaald niet goed voor de economie. Moet je je voorstellen dat jij zo'n 1300 netto overhoudt, en bijv daisy 700, hoe eerlijk is flattax dan?

snel afschaffen. Dient geen doel meer. Vroegah wilde we graag de economie aanjagen door veel mensen huizen te laten kopen. Dat is inmiddels achterhaald. Wie nu nog meer leent dan zijn bruto jaarinkomen is asociaal bezig. In plaats van HRA zou er HRB moeten komen, voor het deel dat meer is dan je gezinsinkomen. Van die HRB kunnen we dan mooi de bankencrisis en de geldcrisis betalen, en dan betaalt de veroorzaker en blijft de gewone man buiten schot. Mooi toch?quote:

Ja, het herstellen van het evenwicht in een door de overheid compleet verziekte vastgoedmarkt kost tijd. Even door de zure appel heen bijten. En starters zeiken te veel. Er zijn echt heel veel betaalbare woningen. Je moet alleen je eisen aanpassen aan je mogelijkheden en dat gaat mensen te ver. Ze hebben immers recht op van alles. Vinden ze.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ook niet voor nieuwe koopwoningen voor starters ?
Dan is het bijna onmogelijk voor een alleenstaand iemand een huisje in een fatsoenlijke wijk te kopen.
Zeker omdat het dan een tijd duurt voordat die prijzen maar iets zakken.

Hoeveel keer meer ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
snel afschaffen. Dient geen doel meer. Vroegah wilde we graag de economie aanjagen door veel mensen huizen te laten kopen. Dat is inmiddels achterhaald.Wie nu nog meer leent dan zijn bruto jaarinkomen is asociaal bezig. In plaats van HRA zou er HRB moeten komen, voor het deel dat meer is dan je gezinsinkomen. Van die HRB kunnen we dan mooi de bankencrisis en de geldcrisis betalen, en dan betaalt de veroorzaker en blijft de gewone man buiten schot. Mooi toch?

Oh? Dat is anders prima mogelijk hoor. En de koopsubsidie is daar een mooie regeling voor, vooral omdat dat als inkomen bij je hypotheekaanvraag wordt meegenomen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ook niet voor nieuwe koopwoningen voor starters ?
Dan is het bijna onmogelijk voor een alleenstaand iemand een huisje in een fatsoenlijke wijk te kopen.
Zeker omdat het dan een tijd duurt voordat die prijzen maar iets zakken.

Dus fors snijden in zorg, onderwijs en politie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat er evenveel belasting binnen moet blijven komen. Ik ga uit van forse inkrimping van de overheid.

Is duur zeker ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef Breuls het volgende:
Zo, ik heb een parkeerplek in de garage onder mijn gebouw.
Morgen de auto ophalen.

Niet zozeer snijden, maar meer privatiseren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus fors snijden in zorg, onderwijs en politie?

Quanta costa, die parkeerplek?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef Breuls het volgende:
Morgen de auto ophalen.

Nu snel de Meent autovrij makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef Breuls het volgende:
Morgen de auto ophalen.

Ja, alleen wel jammer dat het budget voor de koopsubsidie inmiddels op isquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh? Dat is anders prima mogelijk hoor. En de koopsubsidie is daar een mooie regeling voor, vooral omdat dat als inkomen bij je hypotheekaanvraag wordt meegenomen.

Particuliere pliesie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zozeer snijden, maar meer privatiseren.

Ah, zodat er winst gemaakt moet worden, en de prijzen omhoog gaan. Je niet rendabele patienten krijgt ("Sorry mevrouw u wordt dit jaar al 33, denkt u echt dat we u dan nog gaan helpen?"). En fijne praktijken zoals bij Eneco en andere geprivatiseerde bedrijven!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zozeer snijden, maar meer privatiseren.
 Kostprijs voor behandelkwaliteit komt te staan. En dus ook voor veiligheid.
 Kostprijs voor behandelkwaliteit komt te staan. En dus ook voor veiligheid.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |