abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82794843
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:36 schreef Obama het volgende:
2 ritten morgen, weer een takke end lopen.
Ach, met dit weer niet klagen!

Ik heb even zitten rekenen, heb vandaag 80 minuten in de auto gezeten, tegenover 4uur40min in het ov.
Geweldige baan op dagen als deze (NOT!). Was overigens vergeten af te tanken voor het afleveren, Arval vond het geen probleem, EW wel. Tweede
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 14 juni 2010 @ 18:05:37 #77
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82796286
Ja klopt, maar binnenkort centjes toch ?
pi_82796314
Vorige maand was het loon te vroeg, deze maand helaas (bij mij) niet
pi_82797814
11,5 uur erop zitten waarvan ik.. Ook ff optellen.. Iets meer dan 2 uur in de auto heb gezeten. Onvoorstelbaar hè.. Wel nog een hiker tegengekomen in Meerkerk en daarmee naar Utrecht gereisd. Morgen helaas geen werk (was eventueel na school beschikbaar, maar je weet van tevoren dat dat kansloos is).
pi_82798179
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:06 schreef LastClick het volgende:
Vorige maand was het loon te vroeg, deze maand helaas (bij mij) niet
Het was gewoon voor het weekend omdat het na het weekend anders laat zou zijn.
  maandag 14 juni 2010 @ 19:12:04 #81
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_82799050
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:47 schreef Mallet het volgende:
11,5 uur erop zitten waarvan ik.. Ook ff optellen.. Iets meer dan 2 uur in de auto heb gezeten. Onvoorstelbaar hè.. Wel nog een hiker tegengekomen in Meerkerk en daarmee naar Utrecht gereisd. Morgen helaas geen werk (was eventueel na school beschikbaar, maar je weet van tevoren dat dat kansloos is).
er is niet veel werk in regio gelderland volgens mij...
Ik ben morgen beschikbaar en heb maar 1 ritje naar almere gekregen om 9 uur s' ochtends hele middag vrij waarschijnlijk.
de ew mevrouw aan telefoon raadde me nog wel aan om in almere nog even te bellen omdat er misschien nog werk bij zou komen ?? (gebeurt dit vaak?? ) MEER WERK GRAAG
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_82801443
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:47 schreef Mallet het volgende:
Bij ALD? Trouwens Matthijz, hoe laat was jij uiteindelijk in Meerkerk?
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef jostie1990 het volgende:

de ew mevrouw aan telefoon raadde me nog wel aan om in almere nog even te bellen omdat er misschien nog werk bij zou komen ?? (gebeurt dit vaak?? ) MEER WERK GRAAG
Nog nooit gehad. Ik krijg wel vaker te horen dat zij mij misschien nog bellen als er iets beschikbaar is, maar nooit dat ik hen moet bellen.
pi_82801754
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Bij ALD? Trouwens Matthijz, hoe laat was jij uiteindelijk in Meerkerk?
[..]

Nog nooit gehad. Ik krijg wel vaker te horen dat zij mij misschien nog bellen als er iets beschikbaar is, maar nooit dat ik hen moet bellen.
Ik heb dat ook nog nooit gehad. Wel dat ze mij bellen (1x gebeurd ofzo), maar toen zou ik te laat bij het ophaaladres komen dus ging niet door.

Trouwens niet vanuit ALD, de andere. En hoe reageerde EW dan dat je niet had getankt? Had je ze opgebeld ofzo dat je het was vergeten? Dan had je net zo goed opnieuw ff met die auto naar het tankstation kunnen rijden
pi_82801974
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:00 schreef Mallet het volgende:

[..]

Trouwens niet vanuit ALD, de andere. En hoe reageerde EW dan dat je niet had getankt? Had je ze opgebeld ofzo dat je het was vergeten? Dan had je net zo goed opnieuw ff met die auto naar het tankstation kunnen rijden
'Ik vind eigenlijk wel dat je hem nog moet gaan aftanken.'
Ik zo:
En de dichtstbijzijnde Esso zit niet even om de hoek. Neeeeee, terug rijden naar Utrecht (kwam van Houten). Al met al een half uur langer erover gedaan. Overigens wel andere tankstations in de buurt maar om nou een halve tank a 50 euro voor te schieten, nah.
pi_82802465
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:03 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

'Ik vind eigenlijk wel dat je hem nog moet gaan aftanken.'
Ik zo:
En de dichtstbijzijnde Esso zit niet even om de hoek. Neeeeee, terug rijden naar Utrecht (kwam van Houten). Al met al een half uur langer erover gedaan. Overigens wel andere tankstations in de buurt maar om nou een halve tank a 50 euro voor te schieten, nah.
Oh ja idd.. Als ik naar Houten moet is het meestal best wel een korte rit.. Dan moet ik helemaal omrijden voor de Esso. Maar voorschieten doe ik ook niet. In het begin deed ik dat nog wel eens als ik benzine te kort kwam, maar nu niet meer. Overigens moest ik in het begin echt best vaak tanken, nu kan ik me niet eens meer herinneren wanneer ik het laatst getankt heb omdat ik benzine tekort kwam.
pi_82806485
Was om 10:50 in meerkerk, had de bus richting gorinchem.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:32:30 #87
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82807837
Ik heb wel eens gehad dat de brandstofmeter in het rood stond en het ff spannend werd of ik het zou halen naar de Esso.
pi_82807954
Dat heeft iedereen wel meegemaakt inderdaad. Als ik het me goed herinner heeft Maharbal zelfs een auto halverwege de uitvoegstrook naar het pompstation moeten duwen.
pi_82808216
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Mallet het volgende:
Dat heeft iedereen wel meegemaakt inderdaad. Als ik het me goed herinner heeft Maharbal zelfs een auto halverwege de uitvoegstrook naar het pompstation moeten duwen.
Dat verhaal klinkt mijj ook bekend in de oren ja

Ik heb weleens een bus gereden en die stond dik in het rood en uiteindelijk zelf getankt. Er zat nog 0.7 liter in de tank
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_82810145
Tanken doe ik alleen als het nodig is, en gelukkig geven de meeste auto's de actieradius aan.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:03:20 #91
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82818585
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Mallet het volgende:
Ha!, hilarisch !

*Beeld zich in hoe het gesprek met EW zou zijn verlopen*
pi_82821156
Met maharbal als nonchalante superieure hiker en met de meiden in 'awe' van zijn mannelijkheid. Maar om het even te speciferen, hij reed toen een citroen c1 en hij moest nog iets van 100 meter naar t bezinestation.
Geloof mij, zo n karretje krijg jij ook wel 100 meter verder
Hoe dan ook wel lekker gedurfd, ook al wist ie precies hoe ver t benzinestation was, met die electronische benzinemeters weet je t nooit ^,-
pi_82821848
Note to self: ritbonnen opsturen.
pi_82823876
t
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:58 schreef Mathijz het volgende:
Note to self: ritbonnen opsturen.
Thanks for the reminder!

*Wacht op de reactie van Maharbal op bovenstaande posts*
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:09:20 #95
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82825893
kreeg net op mn kop omdat ik de vertraging niet had doorgegeven op de ophaallocatie :p

Heb kei weinig slaap gehad, thats my excuse.
pi_82834917
Ja je moet goed opletten daarmee. Gisteren was ik ook te laat. Was echt stom.. Ik zou precies om 16:00 aankomen. Ik volgde de navi van de Audi waarin ik reed en die leidde me de snelweg af en opeens schoot hij naar 16:17. Uiteindelijk werd de handtekening gezet om 16:15. Ik heb dit ook niet doorgebeld, want dan was ik nog later geweest.

Ziet er niet naar uit dat vandaag het salaris binnenkomt. Hoop dat ik morgen nog op pad mag.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:08:09 #97
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82838419
tsja meestal doe ik het wel maar ik was echt wazig in de ochtend .

Vandaag met de tomtom : BESTEMMING BEREIKT!

Ik kijk om me heen één en al weiland .
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:12:14 #98
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_82838639
morgen een hyundai ix35
en een skoda uit 2002 :s
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_82840609
Vandaag bleek de auto van mijn 2e rit niet aanwezig dus ik kon naar huis, is al de 2e keer in 3 weken ofzo .
pi_82840930
Ik zit morgen gewoon thuis. Wát een verrassing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')