Ach, met dit weer niet klagen!quote:
Het was gewoon voor het weekend omdat het na het weekend anders laat zou zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:06 schreef LastClick het volgende:
Vorige maand was het loon te vroeg, deze maand helaas (bij mij) niet
er is niet veel werk in regio gelderland volgens mij...quote:Op maandag 14 juni 2010 18:47 schreef Mallet het volgende:
11,5 uur erop zitten waarvan ik.. Ook ff optellen.. Iets meer dan 2 uur in de auto heb gezeten. Onvoorstelbaar hè.. Wel nog een hiker tegengekomen in Meerkerk en daarmee naar Utrecht gereisd. Morgen helaas geen werk (was eventueel na school beschikbaar, maar je weet van tevoren dat dat kansloos is).
Bij ALD? Trouwens Matthijz, hoe laat was jij uiteindelijk in Meerkerk?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:47 schreef Mallet het volgende:
11,5 uur erop zitten waarvan ik.. Ook ff optellen.. Iets meer dan 2 uur in de auto heb gezeten. Onvoorstelbaar hè.. Wel nog een hiker tegengekomen in Meerkerk en daarmee naar Utrecht gereisd. Morgen helaas geen werk (was eventueel na school beschikbaar, maar je weet van tevoren dat dat kansloos is).
Nog nooit gehad. Ik krijg wel vaker te horen dat zij mij misschien nog bellen als er iets beschikbaar is, maar nooit dat ik hen moet bellen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef jostie1990 het volgende:
de ew mevrouw aan telefoon raadde me nog wel aan om in almere nog even te bellen omdat er misschien nog werk bij zou komen ?? (gebeurt dit vaak?? ) MEER WERK GRAAG
Ik heb dat ook nog nooit gehad. Wel dat ze mij bellen (1x gebeurd ofzo), maar toen zou ik te laat bij het ophaaladres komen dus ging niet door.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Bij ALD? Trouwens Matthijz, hoe laat was jij uiteindelijk in Meerkerk?
[..]
Nog nooit gehad. Ik krijg wel vaker te horen dat zij mij misschien nog bellen als er iets beschikbaar is, maar nooit dat ik hen moet bellen.
'Ik vind eigenlijk wel dat je hem nog moet gaan aftanken.'quote:Op maandag 14 juni 2010 20:00 schreef Mallet het volgende:
[..]
Trouwens niet vanuit ALD, de andere. En hoe reageerde EW dan dat je niet had getankt? Had je ze opgebeld ofzo dat je het was vergeten? Dan had je net zo goed opnieuw ff met die auto naar het tankstation kunnen rijden
Oh ja idd.. Als ik naar Houten moet is het meestal best wel een korte rit.. Dan moet ik helemaal omrijden voor de Esso. Maar voorschieten doe ik ook niet. In het begin deed ik dat nog wel eens als ik benzine te kort kwam, maar nu niet meer. Overigens moest ik in het begin echt best vaak tanken, nu kan ik me niet eens meer herinneren wanneer ik het laatst getankt heb omdat ik benzine tekort kwam.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:03 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
'Ik vind eigenlijk wel dat je hem nog moet gaan aftanken.'
Ik zo:![]()
En de dichtstbijzijnde Esso zit niet even om de hoek. Neeeeee, terug rijden naar Utrecht (kwam van Houten). Al met al een half uur langer erover gedaan. Overigens wel andere tankstations in de buurt maar om nou een halve tank a 50 euro voor te schieten, nah.
Dat verhaal klinkt mijj ook bekend in de oren jaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Mallet het volgende:
Dat heeft iedereen wel meegemaakt inderdaad. Als ik het me goed herinner heeft Maharbal zelfs een auto halverwege de uitvoegstrook naar het pompstation moeten duwen.
Ha!, hilarischquote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Mallet het volgende:
Dat heeft iedereen wel meegemaakt inderdaad. Als ik het me goed herinner heeft Maharbal zelfs een auto halverwege de uitvoegstrook naar het pompstation moeten duwen.
Thanks for the reminder!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |