Ik heb wel 's nog 75% van m'n softijsje binnen 5 sec naar binnen moeten proppen omdat de chauffeur anders ging vertrekkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dan haal ik wel een extra euroknaller voor die buschauffeur. Misschien knijpt ie dan een oogje dicht.
Met een happy meal gaat dat toch moeilijker denk ik...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb wel 's nog 75% van m'n softijsje binnen 5 sec naar binnen moeten proppen omdat de chauffeur anders ging vertrekken
Van de Döner Company zeker? Heb je er op Utrecht centraal eentje?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:07 schreef Obama het volgende:
Akkoord geen happy meal in de bus, maar wel een broodje doner in de trein!![]()
Ik moet maandag ook van Meerkerk naar Rotterdam (Capelle vd IJssel om precies te zijn)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:08 schreef Mallet het volgende:
Doner bah. In het begin vond ik dat nog wel goed te eten. Alleen als je gezopen hebt smaakt het nog goed, anders is het gewoon smerig dat vlees. Als ik genoeg tijd heb op Utrecht CS ga ik altijd eerst ff naar de AH en daarna naar de Starbucks!
Ik moet maandag van Meerkerk naar Rotterdam. Vorige keer heb ik toen de bus vanaf Amaliastein genomen (vlakbij busstation Lekbrug) met eindbestemming Zuidplein. Die busrit duurt gewoon echt 2 uur hè.. Ik denk dat ik maar gewoon naar Utrecht ga en dan met de trein. Er zijn nog wel andere manieren (via Arkel enzo) maargoed. Overigens vind ik het altijd een grafeind lopen in Rotterdam naar de leasemaatschappij (die ook in Amsterdam zit).
Ik heb zaterdag (en vorige week zaterdag) anders nog gewerktquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:42 schreef Obama het volgende:
Echt héél jammer dat je niet in het weekend kan werken bij EW.
Ps: oew starbucks, dat lijkt me heel interessant, hier (station sloterdijk) in Amsterdam gaat er binnenkort een open.
Als hiker? of als privé chauffeur?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag (en vorige week zaterdag) anders nog gewerkt![]()
Hehe dat is een mond volquote:Op zondag 13 juni 2010 10:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag (en vorige week zaterdag) anders nog gewerkt![]()
En inderdaad, Starbucks! Af en toe sla ik gewoon een trein over (als ik richting huis ga) om Starbucks te kunnen halen (het is er meestal druk). Venti Java Chip/Moccha Frappucino!
Nee, gewoon spoedritten of iets in die richting. ZO vaak komt het ook weer niet voor.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:10 schreef Obama het volgende:
[..]
Hehe dat is een mond vol![]()
Oh echt waar joh, ik heb me tot nu toe elke weekend beschikbaar gesteld......misschien laten ze dat alleen over aan ervaren jongens ?
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:45 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik moet maandag ook van Meerkerk naar Rotterdam (Capelle vd IJssel om precies te zijn)
Nee. Als er dan iets is, gewoon de noodlijn bellen. Maar voor tanken bel ik niet op zaterdag, althans niet de noodlijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:30 schreef Mallet het volgende:
Ik heb ook wel eens in het weekend gereden. Niet bijzonder chill ofzo. Kosten voor ov moet je voorschieten en het is meestal maar gewoon 1 rit. Maharbal, als je op zaterdag werkt, is er dan iemand van de planning aanwezig als je moet tanken oid en je moet bellen?
Oké, ik dacht, misschien kom ik je wel tegen.quote:
Ik was er om 10:35. Nu in de brabantliner op weg naar Utrecht CS. Wat een stinkauto die 807, was helemaal uitgeleefd.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:53 schreef Mathijz het volgende:
Ik verwacht rond half 11 in meerkerk te zijn. Heb nu alleen al flinke vertraging opgelopen door een defecte trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |