Ik had eerst een bos met bomen, nu heb ik route 66 denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:36 schreef DeTolk het volgende:
Ik had net die smerige varkentjes.
Google, doe normaal!!!!
full size zie je de jpeg compressiequote:
Ik houd steeds maar dat duffe bosquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had eerst een bos met bomen, nu heb ik route 66 denk ik
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:52 schreef j95 het volgende:
Je kan ook je eigen foto als achtergrond instellen he? Best leuk hoor
Dat heb ik, maar toch ga ik elke keer naar google.nlquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie gebruikt er dan nog google ?
Gebruik gewoon de google toolbar in Firefox
Heb momenteel een foto van mijn blote piemel als achtergrond ingesteld, handige optie hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:52 schreef j95 het volgende:
Je kan ook je eigen foto als achtergrond instellen he? Best leuk hoor
Geniaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Heb momenteel een foto van mijn blote piemel als achtergrond ingesteld, handige optie hoor.
Leuk voor jequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Heb momenteel een foto van mijn blote piemel als achtergrond ingesteld, handige optie hoor.
Het is niet gebruiksvriendelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:43 schreef Rectum het volgende:
Zwakzinnigen die doorslaan bij elke kleine verandering op het interweb.
Ik kan er anders niet mee omgaan en ben er de eerste dagen flink van van slag af, daar wordt geen rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef Shoombak het volgende:
al die autisten hier, boehoe, een verandering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |