quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:35 schreef TNA het volgende:
Mensen, ik vind het erg jammer dat Cohen niet heeft gewonnen, maar wil bij dezen alle VVD'ers van harte feliciteren. Het was hoe dan ook een memorabele avond. Welterusten
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:35 schreef TNA het volgende:
Mensen, ik vind het erg jammer dat Cohen niet heeft gewonnen, maar wil bij dezen alle VVD'ers van harte feliciteren. Het was hoe dan ook een memorabele avond. Welterusten
Die zijn ladderzat inmiddels.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:36 schreef Toad het volgende:
De ogen in de zaal zijn nu al niet meer op Rutte..
Op Neelie Kroes wel.quote:
quote:
Felicitaties in dank aanvaardquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:35 schreef TNA het volgende:
Dankjewelquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:35 schreef TNA het volgende:
Nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mogelijke meerderheidscoalities:
VVD-PVDA-D66-GL
VVD-CDA-PVV
VVD-CDA-PVDA
Een dame die van haar VRIJHEID geniet.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kleine tietjes.![]()
Wel een spuithoer.
En de studenten hebben allemaal overgewicht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:38 schreef Bbs29 het volgende:
Heb sterk het gevoel dat ik naar een feestje op een studentenvereniging zit te kijken :S
quote:
Leuk, maar jij bent niet te neuken.quote:
Dikke winst dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Utrechtste Heuvelrug en Dronten moeten nog komen. Dat zijn VVD bolwerken.
jaja, VVD heeft al gewonnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Utrechtste Heuvelrug en Dronten moeten nog komen. Dat zijn VVD bolwerken.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:39 schreef zquing het volgende:
Ik hoop dat Mei Li Vos 't gered heeft
Lol, we zullen zien, makkelijk wordt het niet.quote:
Strak =quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:39 schreef Tware het volgende:
[..]gapend gat, dat kan toch niet strak zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |