Je kunt altijd zien of er uit te komen valt. Daarnaast heeft de SP tenminste wel een goede kritische houding richting EU.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Alsof de VVD ooit met SP wil regeren.
"Mijn moeder zei altijd: Mark, doe dat condoom op je hoofd"quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
Sex met Nelie is prima, maar wel zonder risico's
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef motorbloempje het volgende:
"Ja, de pvdd heeft twee zetels, nog steeds.. dus mag thieme haar vriendinnetje ook weer meenemen... want ze hebben dan allebei een stoel.. en dat zal dan wel gezellig worden... ofzo"!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
Sex met Nelie is prima, maar wel zonder risico's
Ik vond Wilders ook wel sterk.quote:
De polls komen nog, maar wat mij betreft is Witteman de winnaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik vond Wilders ook wel sterk.
Dan krijg je 300 kamervragen dit jaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef motorbloempje het volgende:
"Ja, de pvdd heeft twee zetels, nog steeds.. dus mag thieme haar vriendinnetje ook weer meenemen... want ze hebben dan allebei een stoel.. en dat zal dan wel gezellig worden... ofzo"!
Bij de NOS ja, maar Almere heeft het al lang op de website staan, http://www.almere.nl/de_s(...)_elementId/1_1418552quote:
Sportiefquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef marcodej het volgende:
Namens het CDA de felicitaties aan de VVD!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HALSEMA EN THIEME BIJ ME IN BED!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |