Ik ga met het leenstelsel. huurverhoging en collegeldverhoging er ook op achteruit. Dus kom nou niet aan met een verhaaltje dat ik voor 10 euro over lijken ga. Daarom stemde ik ook VVD; iedereen voelt het, ik ook, des te sneller is het schoon schip. Dat idiote eigenbelang van jou en die sprookjes dat een bezuiniging van 30 miljard zonder pijn kan moet je niet op mij gaan afwentelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wees blij joh. Nou heb je je zin. Je wilt het zo graag knetterhard? Nou tel je zegeningen dan.
Het scheelt je een paar tientjes in de maand. Laat een ander toch lekker verrotten? Niks mis mee toch?
Zeg, WW-er, ben je je lijstje al aan het opstellen wat je zoal wilt meenemen met je emigrate naar luilekkerland daar je zelf ooit zei dat je ging vertrekken als rechts aan de macht komt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik feliciteer hier niet de VVD maar iedereen die erop gestemd hebben. Jullie je zin. Jullie willen het toch zo graag over HARD?
Nee ik heb me bedacht. Het is heerlijk om een ander voor mij te laten kapotwerken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeg, WW-er, ben je je lijstje al aan het opstellen wat je zoal wilt meenemen met je emigrate naar luilekkerland daar je zelf ooit zei dat je ging vertrekken als rechts aan de macht komt?
Ik kom je uitzwaaien. Echt, ik beloof het.
Bedankt voor deze quote. Deze gaan wij in tot in de lengte der dagen even pasten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee ik heb me bedacht. Het is heerlijk om een ander voor mij te laten kapotwerken.
Als ik jou daar een plezier mee kan doen graag. Ik gun het je graag dat je zoveel belasting gaat betalen voor iedereen die niet werkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bedankt voor deze quote. Deze gaan wij in tot in de lengte der dagen even pasten.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik jou daar een plezier mee kan doen graag. Ik gun het je graag dat je zoveel belasting gaat betalen voor iedereen die niet werkt.
Je bent precies als Wilders. Als het je uitkomt draai je om als een blad in de wind. dus, in gewoon Nederlands, niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee ik heb me bedacht. Het is heerlijk om een ander voor mij te laten kapotwerken.
Iedereen is nodigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
![]()
Maak je geen zorgen hoor, mijn studie is erop gericht de fiscus scherp te houden
Oh, er is al een regeerakkoord?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:57 schreef du_ke het volgende:
Gezellig samen met de bruinhempjes van de PVV
Wat een onzin. Alle media tegelijk, behalve Telegraaf en Elsevier, hebben twee weken lang werkelijk geschreeuwd hoe a-sociaal het VVD programma wel zou zijn, het maakte de kiezer niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Boldface het volgende:
Ik feliciteer de VVD met de geslaagde operatie om de Nederlandse kiezer via een doortrapte media-campagne te misleiden.
Vervang dat "zou zijn" maar gewoon door "is" hoor. En verder is het niet zo verwonderlijk. Mensen die zich goed in de materie verdiepen, lezen andere kranten dan de Telegraaf. Het leeuwendeel van kiezers verdiept zich helemaal niet in de materie. Die zien wat reclamespotjes, misschien een debat en vullen wellicht een stemwijzer in. Zelfs op verkiezingsdag wist een grote groep mensen nog niet wat ze moesten gaan stemmen.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een onzin. Alle media tegelijk, behalve Telegraaf en Elsevier, hebben twee weken lang werkelijk geschreeuwd hoe a-sociaal het VVD programma wel zou zijn, het maakte de kiezer niet zo heel veel uit.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |