PVV, dat stemmen alle braindamagedquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:09 schreef motorbloempje het volgende:
wat zou Joran gestemd hebben als hij mocht stemmen?!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:09 schreef Zokunen het volgende:
als ik nu ga pissen en roken, hoeveel topics later kom ik dan terug?
Ligt eraan of je een blaasontsteking hebt of niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:09 schreef Zokunen het volgende:
als ik nu ga pissen en roken, hoeveel topics later kom ik dan terug?
'quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben al een paar uur naar bed aan het gaan, morgen 7u op
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:10 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een complot om het spannend te houden. Eerst won de PvdA steeds nipt t.o.v. VVD en nu is het ineens andersom.
Even bedankje aan m'n oudersquote:
Dit had je anders wel kunnen zien aankomen als de grote steden zo snel komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:10 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een complot om het spannend te houden. Eerst won de PvdA steeds nipt t.o.v. VVD en nu is het ineens andersom.
ja alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:10 schreef Merkie het volgende:
Dat meen je toch nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:10 schreef wolferl het volgende:
Rita Verdonk via Twitter.
Nog 25K stemmen en iedereen mag me in de kont neuken.
OMG
Dat riepen we een half uur terug ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:10 schreef Ambrosius het volgende:
1300 +VVD in Purmerend, lijkt gelopen.
Excuseer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:10 schreef wolferl het volgende:
OMG
HAHAHA, NET ECHT, HAHAAHHA!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:10 schreef wolferl het volgende:
OMG
stijlvol..quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:10 schreef wolferl het volgende:
OMG
quote:mauricedehond
#TK2010 Meest waarschijnlijke uitkomst (zonder buitenland) VVD in stemmen grootste. Gelijk met PvdA in zetels. VVD+CDA+PVV=75 zetels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |