quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:03 schreef Chinless het volgende:
*hier posten is oranje worden*
Uitgezonderd donkerblauwen en rooien.
Ik maak je wel oranje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:39 schreef cerror het volgende:
Soms kan dat een tijdje duren, maar vaak de dag zelf nog in orde.quote:
Ik deed un edit omda k me vorige post beetje pushend vondt..quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Soms kan dat een tijdje duren, maar vaak de dag zelf nog in orde.
Hoi,quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoi,
Mag blauw ook?
Groetjes,
Jeroen
Oranje. En neem de laatste layoutquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:02 schreef MooiHoofd het volgende:
Ik wil ook Oranje!
Flikker dan ook eens een keer op met je getroll, klapjosti.quote:
Jouw toonzetting bevalt me voor geen millimeter, als jij mij iets wil duidelijk maken probeer je dat maar zo te verwoorden dat ik me niet beledigd of gekwetst voel. En dat jij zegt dat jij het met mij ''alweer'' hebt gehad geef je alleen maar mee aan dat jij mij geen eens een kans wil gevenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker dan ook eens een keer op met je getroll, klapjosti.
Dat oranje hou je en als je er over door blijft zeiken kan je weer vertrekken. Ik heb het helemaal met jou gehad, dus kssssst.
Hetzelfde graagquote:
Nee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:21 schreef wolferl het volgende:
Mag ik een blauw kleurtje, ik ben namelijk supporter van Argentinië.
Ow ja, thanks, fixedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef Evienne het volgende:
't Staat me best goed, eigenlijk.
Volgens mij heb je iemand op deze pagina overgeslagen..?
Iedereen gaat tegelijk naar de ouwe kleur terug, wanneer dat is zullen we nog zienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:15 schreef MrManuel het volgende:
- Mijn verzoek is om ook als we er uit vliegen binnekort de kleur toch te behouden tot het einde van het WK!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen gaat tegelijk naar de ouwe kleur terug, wanneer dat is zullen we nog zien
That's the spiwit!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:30 schreef Stranger het volgende:
Met zoveel 'Brazilie wint' gezeik, een erg gelijk-opgaande poll op de frontpage en een groeiend aantal pessimistische trollen op het forum wil ik graag nog even een oranje kleurtje aanvragen
Nederland wordt kampioen!![]()
Oh wacht, die andere landen waren ook echt beproevingen...?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:28 schreef remlof het volgende:
Komen ze nu pas, nadat we Brazilië verslagen hebben
Ik ben nieuw hier, lol. Wist niet eens dat deze topic bestond.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:28 schreef remlof het volgende:
Komen ze nu pas, nadat we Brazilië verslagen hebben
ditquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:26 schreef Gezicht het volgende:
Geef mij dan ook maar 'n kleurtje nu we toch in de finale zitten.
dat!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:26 schreef Gezicht het volgende:
Geef mij dan ook maar 'n kleurtje nu we toch in de finale zitten.
Haha, inderdaad!quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu we in de finale staan pas? Pfff...succes-supporters!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |