VVD/CDA/D66quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die liever CDA VVD PVV hebben
Of CDA VVD PvdA
CDAquote:
Graag zelfs, des te eerder er meer mensen zich beseffen niet meer op de PvdA en VVD te stemmen en de PVV bij een volgende verkiezing nóg groter wordt..quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef remlof het volgende:
Moet het worden, het kan haast niet anders, PvdA + VVD + D66 + GroenLinks
Wees hier blij met mij
Het kan wel, maar het heeft geen meerderheid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het progressieve D66 samen met twee oer-conservatieve partijen?! Whaha.
Welnee, de echte liberalen stemmen nu GroenLinks of D66. En Rutte is een linkse VVDer, dat heeft ie tijdens de campagne niet laten zien om stemmen bij de PVV weg te halen, maar hij is het toch echt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:16 schreef cerror het volgende:
GroenLinks en VVD in 1 coalitie? Als Femke dat doet is gelijk al d'r geloofwaardigheid weg.
Ik ben enorm blij Jobbo voor president!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef remlof het volgende:
Wees hier blij met mij
Ik ben blijquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef remlof het volgende:
Wees hier blij met mij
Ach. Het verbaasd me allemaal niks meer. De echte principes zijn de deur uit en nu is het gewoon populistische "oplossingen" rondslingeren totdat dat ons weer in de problemen brengt over een paar jaar. Wooptie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, de echte liberalen stemmen nu GroenLinks of D66. En Rutte is een linkse VVDer, dat heeft ie tijdens de campagne niet laten zien om stemmen bij de PVV weg te halen, maar hij is het toch echt.
Compromissen is zelfs de PVV niet vreemd, let maar opquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:16 schreef cerror het volgende:
GroenLinks en VVD in 1 coalitie? Als Femke dat doet is gelijk al d'r geloofwaardigheid weg.
So true. Rutte is zo paars als wat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, de echte liberalen stemmen nu GroenLinks of D66. En Rutte is een linkse VVDer, dat heeft ie tijdens de campagne niet laten zien om stemmen bij de PVV weg te halen, maar hij is het toch echt.
Jij snapt toch ook wel dat al die rechtse retoriek tijdens de campagne puur was om stemmers bij de PVV weg te halenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:39 schreef Mike het volgende:
Ik denk niet dat de VVD zo'n kabinet zou willen vormen, aangezien het best eens politieke zelfmoord zou kunnen zijn: ze zouden hun hele rechterflank open laten liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |