hoe was het werken, memo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
spannend hoor
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou ze wel doen
Maargoed ik doe alles lijkt het wel
is zo moeilijk niet hoor, moet alleen even doorhebben dat ik de lapo hebquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:00 schreef borisz het volgende:
Omdat het voor SOL lastig is een topic te openen doe ik het maar even.
Okquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is zo moeilijk niet hoor, moet alleen even doorhebben dat ik de lapo heb
Ik ken ze, de strategen.... maar ze stemmen niet met 'hun hart' en kijken ook niet op de sites voor de standpunten. Dát vind ik trouwens raar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi zo Memo
En gut, zou bijna gewild hebben dat ik strategisch op PvdA had gestemd.
niet helemaal waar, die ene die ik ken is heel inhoudelijk maar heeft een enorme afkeer voor rechtsquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ken ze, de strategen.... maar ze stemmen niet met 'hun hart' en kijken ook niet op de sites voor de standpunten. Dát vind ik trouwens raar.
quote:
De sites van de verschillende partijen zijn helemaal goed. De stemwijzers in mindere mate ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:24 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en site's nodig hebben om te kiezen waar je op gaat stemmenbedtijd, morgen weer vroeg dag!
Oepsie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef golfer het volgende:
Buurgemeente en de afdeling van de SP waar ik onder val:
[ afbeelding ]
nooit geweten dat je zo oppervlakkig kan zijn om te stemmen op iemand waarvan zijn das goed zit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De sites van de verschillende partijen zijn helemaal goed. De stemwijzers in mindere mate ook.
Alles beter dan op een persoon stemmen omdat zijn das goed zit
Truste
Hoop het!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
Domme vraag: zolang PvdA het verlies steeds < 2,5% houdt, redden ze het gat wel met VVD.
Ik ga ook zo, duurt me echt té lang...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:33 schreef LieLie het volgende:
Mr. Politicus hier ligt overigens weer te slapen
3quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Volendam PVV de grootsteDaar wonen toch geen moslims?
Ik wil Rutte niet als premier hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
Brrrr, verschil slechts 10.000 stemmen. En 45.000 stemmen uit het buitenland.
Getuige de 8 jaar. Weet je wel hoe vaak het kab. is gevallen onder zijn 'leiding' ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:42 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Braam, Steer en Isa: thanks! Jullie verwoorden precies wat ik bedoel. Ik geloof ook niet dat het kabinet is gevallen door zijn schuld. Verder, als hij niet kordaat had opgetreden zoals gedaan dan had NL er nog veel erger voor gestaan in de crisis. Vinden dat ie geen uitstraling heeft; ten 1e heeft hij een rustige wijze uitstraling ipv zo'n kookhoofd, ten 2e gaat het om inhoud. Hij heeft weloverwogen beslissingen genomen en ik ben samen met grootste deel van NL blij met zijn werk als premier (getuige de 8 jaar). Maar ja, mensen denken dat een partij als de VVD ons uit de crisis helpt, we zullen zien he of t zo makkelijk gaat.. Ben heeeeel benieuwd..
daarom. Als er allochtonen waren hadden die PvdA gestemd en hoe meer allochtonen, hoe groter PvdA zou zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef golfer het volgende:
Volendam.![]()
3 allochtonen in dat dorp en de PVV is de grootste partij daar.
3x. En alsof je de eerste keer met de LPF hem kon aanrekenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Getuige de 8 jaar. Weet je wel hoe vaak het kab. is gevallen onder zijn 'leiding' ?
ja en blijkbaar vonden mensen dat niet zijn schuld, als hij daarna weer tot premier werd verkozen. Nogmaals, zie het eerst maar beter te doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Getuige de 8 jaar. Weet je wel hoe vaak het kab. is gevallen onder zijn 'leiding' ?
En terecht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef FutureFairytale het volgende:
daarom. Als er allochtonen waren hadden die PvdA gestemd en hoe meer allochtonen, hoe groter PvdA zou zijn
je moet eens ophouden al die one-liners van populisten na te praten en eens beginnen met zelf nadenken en een mening te vormen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef FutureFairytale het volgende:
daarom. Als er allochtonen waren hadden die PvdA gestemd en hoe meer allochtonen, hoe groter PvdA zou zijn
stom allochtonenknuffelpartijquote:
Verbinden is het toverwoord toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
3x. En alsof je de eerste keer met de LPF hem kon aanrekenen.
Natuurlijk is het altijd makkelijk praten, maar als ik kijk naar waar het CDA voor staat is dat absoluut niet mijn visie op hoe het zou moeten zijn in NL. Dus ben ik ook niet voor JPB's leiderschap.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ja en blijkbaar vonden mensen dat niet zijn schuld, als hij daarna weer tot premier werd verkozen. Nogmaals, zie het eerst maar beter te doen
Theetje doen dan maar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
stom allochtonenknuffelpartij![]()
Wil helemaal niet geknuffeld worden.
Dido en Roel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hun naam kwijtDido? didi? Raul?
Pffff
Die waren al vrij snel na BB5 getrouwd hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt getrouwd inmiddels????? Hoe weet je dat? Dit?
dat strrak begrijp ik nog wel, maar wat is EK verkiezingen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:07 schreef borisz het volgende:
Ohja Maart volgend jaar ook nog statenverkiezingen en dus indirect de EK verkiezingen. Dat wordt nog belangrijk strrak.
Eerste kamerquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat strrak begrijp ik nog wel, maar wat is EK verkiezingen?Kreeg net sms van opa dat hij naar bed ging, ik wist nieteens dat hij kon smsen
Nee, maar ik begrijp het eigenlijk niet. Er zijn hier amper allochtonen in dit durp! Nou ja, dan zou ik het nog niet begrijpen waarom mensen PVV stemmenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat het teken niet onderschat moet worden, sinds de LPF kent Nederland echt een hele, hele grote groep proteststemmers. Mensen die in hun onderbuikgevoel iets tegen de Moslimse medelander hebben. Kun je niet zomaar baggetalisseren, dunkt mij.
Volgens mij is die groep veel beter af met SP, PvdA en Groen Linksquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
is laagopgeleid en zit in de leeftijdscategorie 50-65 en komt uit een kansarme wijk.
Alsof moslims de schuld zijn van hun problemen oidquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ontevreden met hun leven --> vinden moslims vervelend --> kiezen partij die dat belooft aan te pakken
Zoiets.
haha ja tis nu een hype ja, dat negatief lullen over partijen. Straks klaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 05:32 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen
ik vind rutte wel gegroeid de laatste jaren in zijn rol.. cohen vind ik juist niet daadkrachtig overkomen. er is iets met die man zijn uitstraling... maar goed tis allemaal persoonlijk natuurlijk. zal blij zijn als dat hele circus gedaan is, kunnen mensen weer eens over iets anders praten. worden er ook meteen weer een boel kotssmilies minder gebruikt her en der![]()
ik ga zo maar eens ontbijten![]()
jammer, je lijkt mij netquote:Op donderdag 10 juni 2010 06:31 schreef cybermans het volgende:
Goede moggels
weer slecht geslapen voor de 3e keer op een rij
jammer vind ik dit. Ik ken geen eens een populist. Jammer dat sommige mensen die t niet met je eens zijn maar zoiets moeten zeggen. Brr, nogmaals: wat worden mensen naar tijdens verkiezingen. Niemand durft straks meer te zeggen op wie diegene stemt, nu al merk ik dat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
je moet eens ophouden al die one-liners van populisten na te praten en eens beginnen met zelf nadenken en een mening te vormen.
ach binnenkort heb ik enkel nog reden om zo te gaan doen (als het goed is)quote:
Ik denk dat ie nog té kort partijleider is en niet zo gepokt & gemazeld is als bijv. JPB.quote:Op donderdag 10 juni 2010 05:32 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen
ik vind rutte wel gegroeid de laatste jaren in zijn rol.. cohen vind ik juist niet daadkrachtig overkomen. er is iets met die man zijn uitstraling... maar goed tis allemaal persoonlijk natuurlijk. zal blij zijn als dat hele circus gedaan is, kunnen mensen weer eens over iets anders praten. worden er ook meteen weer een boel kotssmilies minder gebruikt her en der![]()
ik ga zo maar eens ontbijten![]()
te kort partijleider ben ik t mee eens ja. Aan de andere kant, juist door zijn groeicurve zou ik benieuwd zijn hoe hij het doet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nog té kort partijleider is en niet zo gepokt & gemazeld is als bijv. JPB.
Je ziet soms wat onzekerheid in zijn ogen.
Letters Steer?
MoggelDe 1e 2 bakken koffie zitten er al in.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:15 schreef freecell het volgende:
PVV VVD is echt schokkend hoog geeindigd imo
Ja, want het programma van de VVD is zo extreemquote:
hoezo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef freecell het volgende:
[..]
ja, maar VVD ook veel hoger dan gewenst
precies. ik heb het niet over extreem, maar 31 zetels vind ik jammerlijk veelquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef freecell het volgende:
[..]
ja, maar VVD ook veel hoger dan gewenst
Het is me zo langzamerhand wel een raadsel waar jij nu staat als het om politieke voorkeur gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies. ik heb het niet over extreem, maar 31 zetels vind ik jammerlijk veel
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is me zo langzamerhand wel een raadsel waar jij nu staat als het om politieke voorkeur gaat.
Dat hoor ik maar bij de toplaagquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:57 schreef freecell het volgende:
DH, vanwaar de dino?
En ik ben gewoon linksEn de VVD is er alleen voor de 'toplaag' van Nederland
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:57 schreef freecell het volgende:
DH, vanwaar de dino?
omdat hij een antieke layout gebruikt...quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:57 schreef freecell het volgende:
DH, vanwaar de dino?
wat een straf hequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat hoor ik maar bij de toplaagben er vandoor. toplaag spelen
Je hoort toch ook bij de hoge inkomens? Niets mis mee, maar voor de lagere klassen is VVD inderdaad een minder goede partij dan de meeste partijen aan de linker zijde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef DarkElf het volgende:
heppie of niet; t volk heeft gesproken. leve de democratie, nietwaar?
dat dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is me zo langzamerhand wel een raadsel waar jij nu staat als het om politieke voorkeur gaat.
De afstand tussen mij en het volk wordt wel steeds groterquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef DarkElf het volgende:
ik snap er niks van. wat denken/dachten jullie danquote:
Maar wat dat betreft snap ik juist die hoge aantallen stemmen voor de VVD niet - de 'onderlaag' is toch juist groter geworden en de 'bovenlaag' kleiner, de afgelopen jaren?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hoort toch ook bij de hoge inkomens? Niets mis mee, maar voor de lagere klassen is VVD inderdaad een minder goede partij dan de meeste partijen aan de linker zijde.
volgens mij wilde je eerst op de pvv stemmen? en nu vind je de vvd te extreem?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik snap er niks van. wat denken/dachten jullie dan
Moet je eens wat dichterbij het volk komen wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De afstand tussen mij en het volk wordt wel steeds groter
Hahahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De afstand tussen mij en het volk wordt wel steeds groter
Ik moet naar Limburg geloof ik, daar schijnen de problemen met de integratie het grootst te zijn gelet op de uitslagquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je eens wat dichterbij het volk komen wonenTwente is ook gewoon te ver
Ja, niks mis mee, maar ik vind dat een land ook moet zorgen voor de wezen en weduwenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van democratiequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef DarkElf het volgende:
het stoort mij al genoeg dat er in de randstad soms wordt gedaan alsof er niet meer is dan de randstad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je eens wat dichterbij het volk komen wonenTwente is ook gewoon te ver
is dat er danquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
het stoort mij al genoeg dat er in de randstad soms wordt gedaan alsof er niet meer is dan de randstad.
dat dacht ik ook iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wat dat betreft snap ik juist die hoge aantallen stemmen voor de VVD niet - de 'onderlaag' is toch juist groter geworden en de 'bovenlaag' kleiner, de afgelopen jaren?
Nou ja.
ik denk dat democratie op zich de beste keus is (mits je geen referenda gaat houden, daar ben ik echt op tegenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef freecell het volgende:
Ik ben geen voorstander van democratie
dan zal er nooit iets gebeuren dat echt nodig is maar niet fijn (bij referenda that is)quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik denk dat democratie op zich de beste keus is (mits je geen referenda gaat houden, daar ben ik echt op tegen)
de alternatieven zijn imo namelijk niet zo best.
Lekker laten gaan, ik ken beide kanten van het land goed genoeg, laat mij maar lekker hier wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
het stoort mij al genoeg dat er in de randstad soms wordt gedaan alsof er niet meer is dan de randstad.
VVD heeft denk ik vooral veel stemmen uit de middenlaag gehaald denk ik, de laag die wel wil delen en sociaal doen als er genoeg is, maar als er crisis is voornamelijk voor eigen hachje wil gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wat dat betreft snap ik juist die hoge aantallen stemmen voor de VVD niet - de 'onderlaag' is toch juist groter geworden en de 'bovenlaag' kleiner, de afgelopen jaren?
Nou ja.
ik vind de PVV zo slecht nog niet maar dat betekent niet dat ik op die heb gestemd. Ik vind meerdere partijen zo slecht nog niet. en ik vind sowieso niks extreem. ik ben niet zo'n aanvaller op mensen die andere partijen hebben gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef LieLie het volgende:
@FF een tijdje terug vond je de PVV zo slecht nog niet en nu vind je het erg dat de VVD zo hoog scoort.
Dat laatste vooral. Ik denk dat juist veel mensen in de lagere inkomensklasse zich na de laatste debatten (waar VVD juist onder vuur lag als het gaat om de lagere inkomens) nog bedacht hebben en weer van VVD naar PVV zijn overgestapt. Daarom VVD iets kleiner dan verwacht en PVV iets groter is mijn gevoel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
VVD heeft denk ik vooral veel stemmen uit de middenlaag gehaald denk ik, de laag die wel wil delen en sociaal doen als er genoeg is, maar als er crisis is voornamelijk voor eigen hachje wil gaan.
En onderschat de PVV Light factor niet.
Cohen? Ik ga voor INTJquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nog té kort partijleider is en niet zo gepokt & gemazeld is als bijv. JPB.
Je ziet soms wat onzekerheid in zijn ogen.
Letters Steer?
MoggelDe 1e 2 bakken koffie zitten er al in.
Stagiare heeft VVD gestemd, ik had PVV gegokt maar dat is haar te extreem
Dat is waarquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik denk dat democratie op zich de beste keus is (mits je geen referenda gaat houden, daar ben ik echt op tegen)
de alternatieven zijn imo namelijk niet zo best.
mij ook hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lekker laten gaan, ik ken beide kanten van het land goed genoeg, laat mij maar lekker hier wonen
maar dan snap ik je niet. waarom is de VVD dan zo'n punt voor je, terwijl die nog niet zo rechts zijn als de PVV?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind de PVV zo slecht nog niet maar dat betekent niet dat ik op die heb gestemd. Ik vind meerdere partijen zo slecht nog niet. en ik vind sowieso niks extreem. ik ben niet zo'n aanvaller op mensen die andere partijen hebben gestemd
alles wat geen Limbo is, wordt daar gezien als buitenlanderquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik moet naar Limburg geloof ik, daar schijnen de problemen met de integratie het grootst te zijn gelet op de uitslag
bijna.......quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg het gevoel dat er zich wat irritaties voordoen in de SCMisschien moeten we de politiek lekker de politiek laten en over wat anders beginnen hier?
Het is bijv. al bijna weekend
ik ben niet eens een klein beetje geïrriteerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg het gevoel dat er zich wat irritaties voordoen in de SCMisschien moeten we de politiek lekker de politiek laten en over wat anders beginnen hier?
Het is bijv. al bijna weekend
Hier citeer je het programma van de CU?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee, maar ik vind dat een land ook moet zorgen voor de wezen en weduwen
[..]
Ik ben geen voorstander van democratie
Spannendquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:23 schreef cybermans het volgende:
[..]
bijna.......
makelaar doe eens bellen![]()
Vlak bij Almelo. Gelukkig wel in de verstedelijkte band hier in Twente (zeg maar lopend van Enschede tot en met Rijssen), waardoor we alles in de buurt en bij de hand hebben. 4 steden binnen een half uur rijden en Zwolle nog op 40 minuten. Op het echte platteland kan ik ook niet aarden, van die dorpen waar iedereen iedereen kent en waar de tijd oms wel heel erg stil staat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
mij ook hoor![]()
hoe ver naar 't oosten wonen jullie eigenlijk?
Ja, het lijkt Vlaanderen welquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef DarkElf het volgende:
limburgers schijnen idd nogal een gesloten groep te zijn. als randstedeling daar gaan wonen is al een uitdaging bijv heb ik wel eens vernomen van mensen die t gedaan hebben.
kom eens een keertje kijken, en genieten van de omgeving.quote:
Vlamingen zijn idd ook een gesloten groepje mensenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, het lijkt Vlaanderen wel
Ben ook wel benieuwd naar de verkiezingen hier, trouwens.
Ik zei vanochtend nog tegen Son dat Limburg een beetje de Vlaamse mentaliteit heeft, grappigquote:
hij heeft punten waar ik het mee eens ben, en wil ook minder kosten etc. VVD is uit op meer kosten van de inwoner, wat het armere gedeelte de kop gaat kosten. PVV wil de meeste dingen laten uitvoeren met bezuinigingen op andere kosten. VVD heeft ook goede punten hoor, alleen die kosten vind ik schokkendquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
maar dan snap ik je niet. waarom is de VVD dan zo'n punt voor je, terwijl die nog niet zo rechts zijn als de PVV?
almelooooooquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vlak bij Almelo. Gelukkig wel in de verstedelijkte band hier in Twente (zeg maar lopend van Enschede tot en met Rijssen), waardoor we alles in de buurt en bij de hand hebben. 4 steden binnen een half uur rijden en Zwolle nog op 40 minuten. Op het echte platteland kan ik ook niet aarden, van die dorpen waar iedereen iedereen kent en waar de tijd oms wel heel erg stil staat.
Oh, ik dacht juist dat VB een beetje op z'n retour was en dat de NVA heel erg lijkt te stijgen! We zullen zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vlamingen zijn idd ook een gesloten groepje mensenmaar gelukkig zitten er sociale bij.
ben idd wel benieuwd zondag, iig is hier opkomstplicht dus stemmen zullen de mensen wel. (heb wel eens
gehoord wat je allemaal moet doen om er onderuit te komen, amai dan is even gaan stemmen veel makkelijker)
Vlaams belang zal wel goed scoren vrees ik. Er zijn nogal wat klappen gevallen in Vlaanderen door de crisis.
ehh geen auto dus dat word lastig... uren met de bus zie ik ook niet zittenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:27 schreef z80 het volgende:
[..]
kom eens een keertje kijken, en genieten van de omgeving.![]()
en weg bij de luchtvervuiling, in de frisse buitenlucht (als de boeren geen mest uit rijden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Almeloooooos echt niet om aan te horen eigenlijk, althans het taaltje in de mindere buurten daar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
almelooooooik vind het zo'n heerlijk taaltje. maar dan wonen we aardig op dezelfde lijn geloof ik.
oh kijk, ik heb familie in vriezenveen, dat is dan vlak bij. uurtje voor ons, ietsje meer misschien door die rotweg. .quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind Almeloooooos echt niet om aan te horen eigenlijk, althans het taaltje in de mindere buurten daar.
We wonen in Wierden trouwens om precies te zijn.
Ah, daar wonen goede vrienden van ons, tevens bandleden van "ons bandje" ( www.winedrunkpatrolmen.nl )quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
oh kijk, ik heb familie in vriezenveen, dat is dan vlak bij. uurtje voor ons, ietsje meer misschien door die rotweg. .
beetje een topic killer lijkt het welquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, daar wonen goede vrienden van ons, tevens bandleden van "ons bandje" ( www.winedrunkpatrolmen.nl )
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:50 schreef cybermans het volgende:
[..]
beetje een topic killer lijkt het wel
wachten duurt lang lang lang oh wat duurt dat wachten lang![]()
Nou, vind jij het er gezelliger op worden dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
we mogen het niet meer over politiek hebben van P.
ik probeer vooral niet sjaggo te zijn... maar 3 nachten slecht slapen is niet bevoordelijk....quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben nog steeds een beetje chagrijnig vanwege weinig slaap. jij Cyber? ik probeer heel vrolijk te zijn
gewoon proberen! als het viessssss is niet verder eten en anders gewoon lekker nemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, vind jij het er gezelliger op worden dan?
Hmmm....er wordt hier sushi uitgedeeld.....ben ik sterk of niet?
Jij niet danquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, vind jij het er gezelliger op worden dan?
Het is rijst! Rijst = veeeeeeeeeeel koolhydraten. Mag ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:02 schreef cybermans het volgende:
gewoon proberen! als het viessssss is niet verder eten en anders gewoon lekker nemen
Niet meer als jullie het over politiek hebben eigenlijkquote:
Gelukkig is het na vandaag weer voorbij. Maar ik ben er ook wel even klaar mee nu hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet meer als jullie het over politiek hebben eigenlijkEn zeker niet als mensen wat geirriteerd lijken te reageren op een standaardgrapje
Kun je er niet een boterham minder om eten? Van alle snacks en hapjes is sushi toch een van de minst slechte. En superlekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is rijst! Rijst = veeeeeeeeeeel koolhydraten. Mag ik niet
aah joh, sushi is gezondquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is rijst! Rijst = veeeeeeeeeeel koolhydraten. Mag ik niet
kijk maar uit... VVD'ers worden hier gedemoniseerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boterham vult beterquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je er niet een boterham minder om eten? Van alle snacks en hapjes is sushi toch een van de minst slechte. En superlekker
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
kijk maar uit... VVD'ers worden hier gedemoniseerdmaakt niet uit.. iedereen een andere meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ramt nog een paar keer op de rode knopquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelukkig is het na vandaag weer voorbij. Maar ik ben er ook wel even klaar mee nu hoor(al langer eigenlijk, maar ik kan me niet zo goed beheersen als er iets voorbij komt waardoor ik getriggerd wordt)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:31 schreef Stereotomy het volgende:
grmbl, eerste dag sinds begin afvallen dat mijn gewicht niet onder de trendlijn is gekomen.Allemaal de schuld van de VVD.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:31 schreef Stereotomy het volgende:
grmbl, eerste dag sinds begin afvallen dat mijn gewicht niet onder de trendlijn is gekomen.Allemaal de schuld van de VVD.
Ik dacht dat jij zo'n Groen Linksert was, Kaasquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben wel blij met de verkiezingsuitslaghulde aan de liberalen
open lucht.... succes! maar ja als bikkel militair vind je dat niet erg natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef Laydina het volgende:
Om kwart voor 2 vertrekken we naar a'dam met de gezellige bus en hebben daar een open lucht concert achtig iets.. met onder andere Alain Clark heb ik gehoord.
Heb een plekje op de kazerne, maar geen idee of daar gebruik van gemaakt gaat worden. Benzeer benieuwd naar vandaag
Schat.. ik ben geen militair..quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:07 schreef cybermans het volgende:
[..]
open lucht.... succes! maar ja als bikkel militair vind je dat niet erg natuurlijk
oohja je donderdag feest! veel plezier Lay!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef Laydina het volgende:
Om kwart voor 2 vertrekken we naar a'dam met de gezellige bus en hebben daar een open lucht concert achtig iets.. met onder andere Alain Clark heb ik gehoord.
Heb een plekje op de kazerne, maar geen idee of daar gebruik van gemaakt gaat worden. Benzeer benieuwd naar vandaag
weet ik wel, maar mag je er toch wel mee plagenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
Schat.. ik ben geen militair..
Ik ben wel vanaf 24 juni officieel ambtenaar
ooee ook veel vrij enzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
Schat.. ik ben geen militair..
Ik ben wel vanaf 24 juni officieel ambtenaar
Natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef cybermans het volgende:
[..]
weet ik wel, maar mag je er toch wel mee plagen
Genoegquote:
Die zijn niet goed genoeg voor de ondernemers ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat jij zo'n Groen Linksert was, Kaas
die denkt: BOEIE nu ik de stemmen heb nu kan ik doen waar ik zin in hebquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
Wilders onkracht nu al zijn punt over de AOW-leeftijdWat een kansloosheid
Neen, ik heb D66 gestemd, doe ik al jaren. Toch zit er in mij ook wel een liberale ziel. Van de grote partijen vind ik de VVD de betere keuze met goede bestuurders. Ik ben blij dat er waarschijnlijk geen coalitie komt met CDA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat jij zo'n Groen Linksert was, Kaas
Is ook zo, maar wilders noemde het pas nog kiezersbedrogquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:
net of wilders alleen kontendraait. dat doen alle politici.
Oh, absoluut. Maar dit is wel érg smerig, meteen de dag na de verkiezingen roepen dat je het toch niet zo belangrijk vindt. Ik bedoel, 't is nu wel erg obvious, nietwaar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:
net of wilders alleen kontendraait. dat doen alle politici.
koekje erbij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:50 schreef borisz het volgende:
Vonhoff op radio1. Die praat zo traag.....
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, absoluut. Maar dit is wel érg smerig, meteen de dag na de verkiezingen roepen dat je het toch niet zo belangrijk vindt. Ik bedoel, 't is nu wel erg obvious, nietwaar?
Dat sowieso en laat hem alsjeblieft lekker meedoen. Blijkbaar wil tig % van NL dat. Dan weten we iig heel zeker dat hij vrij rap zijn eigen glazen ingooitquote:
Maar als ze niet blijven slapen, wat gaan ze dan doen? Terug met de bus?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:06 schreef Laydina het volgende:
Mijn avond ligt bijna in duigen.. M'n beste collega blijft ook al niet meer slapen. Geen idee of mensen dat nu nog wel doengrr nu weet ik het allemaal niet meer..
ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar als ze niet blijven slapen, wat gaan ze dan doen? Terug met de bus?
En je tas op kantoor achterlaten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
ja.
En dat kan ik ook wel doen. Maar heb ook nog tas mee en weet niet of ik die in de bus kan laten liggen en hoe het zit met evt sleutel ophalen enzo..GRRR!!!!!
Dan moet ik zeker zijn dat ik niet blijf slapen. Al zou het wel kunnen want heb de spullen niet speciaal nodig mocht ik wel blijven.quote:
de bus gaat meestal ook wel op slot, kun je ook evt vragen. kun je lekker thuis slapen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker zijn dat ik niet blijf slapen. Al zou het wel kunnen want heb de spullen niet speciaal nodig mocht ik wel blijven.
Denk dat dat inderdaad beste optie
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga hier ook ff iemand demoniseren zowat doet ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
net een puntje appeltaart gegeten en begon met een half koffiebroodje, dus even niet zo'n hongerquote:
quote:poppetje gezien, kastje dicht![]()
Ik sta op pagina 13 van het universiteitsblad![]()
Hier nog eentje....ik ben moe, licht chagrijnig en ik heb geen zin meerquote:
Ik lees het straks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zag het netquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
Wilders onkracht nu al zijn punt over de AOW-leeftijdWat een kansloosheid
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zit je nou naar haar borsten te staren?
Dankquote:
quote:
ik kan meer niet zonder ze dan met zequote:Op donderdag 10 juni 2010 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net mijn ma ingeschakeldZe gaat ff een broek, een paar overhemden, een pond kaas en 150 gram cashewnoten voor me halen
Ouders....je kan niet met ze, je kan niet zonder ze
vaker dat laatste dan het eerste overigens sinds ik het huis uit ben
![]()
Bofkontquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
collega's maken je dik haha, net heeft mevrouw bami goreng voor me gebakken met pindaolie uit onze fabriek.. lekker weer
Leuke foto, goeie houdingquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hij is niet van mij, maar van de man van de regisseuse, en die is net 5 cm langer dan ik waardoor alles nét iets te groot / lang is. Maar 't voldoet voor het stuk. Krijg ook nog witte schoenen.
geZelligquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga zaterdag Z. meeten in Scheveningen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuke foto, goeie houding
En als het alles langer maakt is het toch prima?
Te groot pakquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:
Cool Steer!
Je ziet er op de foto wel wat voller uit dan ik me je herinner van de meet![]()
quote:
Je ziet idd wel dat de pantalon iets te lang is. Overigens vind ik schoenen met een contrastkleur mooier mja that's my 2 centsquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
Dank
Hij is niet van mij, maar van de man van de regisseuse, en die is net 5 cm langer dan ik waardoor alles nét iets te groot / lang is. Maar 't voldoet voor het stuk. Krijg ook nog witte schoenen.
niet teveel eten,quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hii Steerje ziet er netjes uit!
collega's maken je dik haha, net heeft mevrouw bami goreng voor me gebakken met pindaolie uit onze fabriek.. lekker weer
oh gezelligquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik ben namelijk dood in dat stuk
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:51 schreef Duderella het volgende:
Steer, staat je vreselijk goed! Draag je zelf ook veel wit?
toch niet in de beginscène hoop ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik ben namelijk dood in dat stuk
Van zwart word je zo'n stipje (excusez le mot), dénk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee.
Want zwart kleed slanker af en TAV had me op de meet dus ook in het zwart gezien.
doet me aan Obelix denken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee.
Want zwart kleed slanker af en TAV had me op de meet dus ook in het zwart gezien.
zegt Obelixquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:59 schreef z80 het volgende:
[..]
doet me aan Obelix denken.
ik ben niet dik, hooguit wat gezet.
Ik word in de kofferbak van die auto het toneel op gereden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch niet in de beginscène hoop ik
Ik vind zwart me best okay staan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Van zwart word je zo'n stipje (excusez le mot), dénk ik.
hahahah kom je wel tot leven? anders heb je niet zo'n spannende rolquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik word in de kofferbak van die auto het toneel op gereden.
Laten we zeggen dat de anderen weinig terugzeggen, a la Bruce Willis Sixth Sensequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahah kom je wel tot leven? anders heb je niet zo'n spannende rol
Ik vind mezelf sowieso op foto's altijd dikker lijken dan irlquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind zwart me best okay staan.
En ik vind mezelf ook wat pafferig overkomen op die foto.Heb veel slankere foto's.
![]()
mag ik een foto van jou zien?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind mezelf sowieso op foto's altijd dikker lijken dan irl
isa, ik ben het wel met je eens, hoor - er blijft een linkse meerderheid bestaan, sowieso.
?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zegt Obelix
wat flauw trouwens van me![]()
Ligt eraan waar je de grens trekt. Als je naar de klassieke links partijen kijkt zijn ze in de minderheid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
isa, ik ben het wel met je eens, hoor - er blijft een linkse meerderheid bestaan, sowieso.
Ofwel: I see fat peoplequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de anderen weinig terugzeggen, a la Bruce Willis Sixth Sense
I see a fat Asian dead people.
jouw rol paste precies bij jequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:09 schreef Aure het volgende:
Haha FF
Wij hadden een film gemaakt ipv afscheidsmusical. Ik had ook niet zo'n bijzondere rol, ik mocht een beetje mensen bekladden met verf![]()
Ik heb ook nog een dvd met voorstellingen van de middelbare school, alleen de leukste voorstelling zit er niet bij want die kon toen niet gefilmd worden, best jammer. Maar de rest is ook wel geinig om terug te zien
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:13 schreef z80 het volgende:
[..]
?
ik ben niet dik, ook niet gezet.
maar dat kun je zaterdag controleren.
mag ik die ook zien?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:10 schreef DarkElf het volgende:
hoewel de mr laatst een foto van mij maakte waarop ik. vond ik zelf ook, zowaar echt eens leuk stond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |