hoe was het werken, memo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
spannend hoor
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou ze wel doen
Maargoed ik doe alles lijkt het wel
is zo moeilijk niet hoor, moet alleen even doorhebben dat ik de lapo hebquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:00 schreef borisz het volgende:
Omdat het voor SOL lastig is een topic te openen doe ik het maar even.
Okquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is zo moeilijk niet hoor, moet alleen even doorhebben dat ik de lapo heb
Ik ken ze, de strategen.... maar ze stemmen niet met 'hun hart' en kijken ook niet op de sites voor de standpunten. Dát vind ik trouwens raar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi zo Memo
En gut, zou bijna gewild hebben dat ik strategisch op PvdA had gestemd.
niet helemaal waar, die ene die ik ken is heel inhoudelijk maar heeft een enorme afkeer voor rechtsquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ken ze, de strategen.... maar ze stemmen niet met 'hun hart' en kijken ook niet op de sites voor de standpunten. Dát vind ik trouwens raar.
quote:
De sites van de verschillende partijen zijn helemaal goed. De stemwijzers in mindere mate ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:24 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en site's nodig hebben om te kiezen waar je op gaat stemmenbedtijd, morgen weer vroeg dag!
Oepsie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef golfer het volgende:
Buurgemeente en de afdeling van de SP waar ik onder val:
[ afbeelding ]
nooit geweten dat je zo oppervlakkig kan zijn om te stemmen op iemand waarvan zijn das goed zit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De sites van de verschillende partijen zijn helemaal goed. De stemwijzers in mindere mate ook.
Alles beter dan op een persoon stemmen omdat zijn das goed zit
Truste
Hoop het!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
Domme vraag: zolang PvdA het verlies steeds < 2,5% houdt, redden ze het gat wel met VVD.
Ik ga ook zo, duurt me echt té lang...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:33 schreef LieLie het volgende:
Mr. Politicus hier ligt overigens weer te slapen
3quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Volendam PVV de grootsteDaar wonen toch geen moslims?
Ik wil Rutte niet als premier hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
Brrrr, verschil slechts 10.000 stemmen. En 45.000 stemmen uit het buitenland.
Getuige de 8 jaar. Weet je wel hoe vaak het kab. is gevallen onder zijn 'leiding' ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:42 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Braam, Steer en Isa: thanks! Jullie verwoorden precies wat ik bedoel. Ik geloof ook niet dat het kabinet is gevallen door zijn schuld. Verder, als hij niet kordaat had opgetreden zoals gedaan dan had NL er nog veel erger voor gestaan in de crisis. Vinden dat ie geen uitstraling heeft; ten 1e heeft hij een rustige wijze uitstraling ipv zo'n kookhoofd, ten 2e gaat het om inhoud. Hij heeft weloverwogen beslissingen genomen en ik ben samen met grootste deel van NL blij met zijn werk als premier (getuige de 8 jaar). Maar ja, mensen denken dat een partij als de VVD ons uit de crisis helpt, we zullen zien he of t zo makkelijk gaat.. Ben heeeeel benieuwd..
daarom. Als er allochtonen waren hadden die PvdA gestemd en hoe meer allochtonen, hoe groter PvdA zou zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef golfer het volgende:
Volendam.![]()
3 allochtonen in dat dorp en de PVV is de grootste partij daar.
3x. En alsof je de eerste keer met de LPF hem kon aanrekenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Getuige de 8 jaar. Weet je wel hoe vaak het kab. is gevallen onder zijn 'leiding' ?
ja en blijkbaar vonden mensen dat niet zijn schuld, als hij daarna weer tot premier werd verkozen. Nogmaals, zie het eerst maar beter te doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Getuige de 8 jaar. Weet je wel hoe vaak het kab. is gevallen onder zijn 'leiding' ?
En terecht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef FutureFairytale het volgende:
daarom. Als er allochtonen waren hadden die PvdA gestemd en hoe meer allochtonen, hoe groter PvdA zou zijn
je moet eens ophouden al die one-liners van populisten na te praten en eens beginnen met zelf nadenken en een mening te vormen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef FutureFairytale het volgende:
daarom. Als er allochtonen waren hadden die PvdA gestemd en hoe meer allochtonen, hoe groter PvdA zou zijn
stom allochtonenknuffelpartijquote:
Verbinden is het toverwoord toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
3x. En alsof je de eerste keer met de LPF hem kon aanrekenen.
Natuurlijk is het altijd makkelijk praten, maar als ik kijk naar waar het CDA voor staat is dat absoluut niet mijn visie op hoe het zou moeten zijn in NL. Dus ben ik ook niet voor JPB's leiderschap.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ja en blijkbaar vonden mensen dat niet zijn schuld, als hij daarna weer tot premier werd verkozen. Nogmaals, zie het eerst maar beter te doen
Theetje doen dan maar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
stom allochtonenknuffelpartij![]()
Wil helemaal niet geknuffeld worden.
Dido en Roel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hun naam kwijtDido? didi? Raul?
Pffff
Die waren al vrij snel na BB5 getrouwd hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt getrouwd inmiddels????? Hoe weet je dat? Dit?
dat strrak begrijp ik nog wel, maar wat is EK verkiezingen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:07 schreef borisz het volgende:
Ohja Maart volgend jaar ook nog statenverkiezingen en dus indirect de EK verkiezingen. Dat wordt nog belangrijk strrak.
Eerste kamerquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat strrak begrijp ik nog wel, maar wat is EK verkiezingen?Kreeg net sms van opa dat hij naar bed ging, ik wist nieteens dat hij kon smsen
Nee, maar ik begrijp het eigenlijk niet. Er zijn hier amper allochtonen in dit durp! Nou ja, dan zou ik het nog niet begrijpen waarom mensen PVV stemmenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat het teken niet onderschat moet worden, sinds de LPF kent Nederland echt een hele, hele grote groep proteststemmers. Mensen die in hun onderbuikgevoel iets tegen de Moslimse medelander hebben. Kun je niet zomaar baggetalisseren, dunkt mij.
Volgens mij is die groep veel beter af met SP, PvdA en Groen Linksquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
is laagopgeleid en zit in de leeftijdscategorie 50-65 en komt uit een kansarme wijk.
Alsof moslims de schuld zijn van hun problemen oidquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ontevreden met hun leven --> vinden moslims vervelend --> kiezen partij die dat belooft aan te pakken
Zoiets.
haha ja tis nu een hype ja, dat negatief lullen over partijen. Straks klaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 05:32 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen
ik vind rutte wel gegroeid de laatste jaren in zijn rol.. cohen vind ik juist niet daadkrachtig overkomen. er is iets met die man zijn uitstraling... maar goed tis allemaal persoonlijk natuurlijk. zal blij zijn als dat hele circus gedaan is, kunnen mensen weer eens over iets anders praten. worden er ook meteen weer een boel kotssmilies minder gebruikt her en der![]()
ik ga zo maar eens ontbijten![]()
jammer, je lijkt mij netquote:Op donderdag 10 juni 2010 06:31 schreef cybermans het volgende:
Goede moggels
weer slecht geslapen voor de 3e keer op een rij
jammer vind ik dit. Ik ken geen eens een populist. Jammer dat sommige mensen die t niet met je eens zijn maar zoiets moeten zeggen. Brr, nogmaals: wat worden mensen naar tijdens verkiezingen. Niemand durft straks meer te zeggen op wie diegene stemt, nu al merk ik dat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
je moet eens ophouden al die one-liners van populisten na te praten en eens beginnen met zelf nadenken en een mening te vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |