Zoals hij nu klinkt is het niet de Wilders die normaal geschetst wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef Gitank2 het volgende:
Heeft Wilders iets gehad of is ie gewoon relaxed omdat het hele campagnevoeren nu voorbij is?
Opeens? Ik ken hem niet anders dan zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef horned_reaper het volgende:
Jeetje was is Wilders opeens poeslief!
Dat was hij bij Ruud de Wild op de radio ook al...hij kwam opeens heel mild en symphatiek over.quote:
Zei ie dan? Was ff @ RTLquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Hehe, eentje die eerlijk zegt wat ie van het aftreden vindt zonder huilie-huilie.
Richting stage om 8:00quote:
Handigquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.nu.nl/verkiezingen/uitslag/
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Desunoto het volgende:
Geert Wilders doet dit echt niet slecht nee. Dat moet je zelfs als anti-PVV'er toegeven.
Maar nog hoop ik dat ze wat zakken...
Hij heeft ook wel door dat hij afhankelijk is van anderen en moet inbinden om uberhaupt een kans te maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef Gitank2 het volgende:
Heeft Wilders iets gehad of is ie gewoon relaxed omdat het hele campagnevoeren nu voorbij is?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Desunoto het volgende:
Geert Wilders doet dit echt niet slecht nee. Dat moet je zelfs als anti-PVV'er toegeven.
Maar nog hoop ik dat ze wat zakken...
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk vrij moeten krijgen na zo'n dag.
Ik hoop 't nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:13 schreef Seam het volgende:
NU maar hopen dat PVV/CDA/VVD toch nog mogelijk is
Tsja, zonder de anderen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Terreros85 het volgende:
Wilders komt zowaar sympathiek over.
Doet ie wel goed, maar bij NOVA vond ik hem ook al heel genuanceerd vorige week. Hij moet natuurlijk ook wel, ook al zal het niks opleveren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:13 schreef Toad het volgende:
Constructieve opstelling daar van Wilders.
Wtfffffffffffffquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
00:09 Stein PVV (32,1%)
Flink Wilders-dorp.
hehe coolquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:13 schreef -Jynx- het volgende:
Meteen maar even een nieuw shirtje gemaakt.
[ afbeelding ]
Sorry voor de spam
Die ga ik morgen dragen, zo'n cool shirt he. Als je dat draagt ben je echt coolquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:13 schreef -Jynx- het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de spam
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:13 schreef -Jynx- het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de spam
[ afbeelding ]
Sorry voor de spam
[ afbeelding ]
Sorry voor de spam
Hehequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:13 schreef -Jynx- het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de spam
Inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel door dat hij afhankelijk is van anderen en moet inbinden om uberhaupt een kans te maken.
Geweldige foto blijft hetquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Melkert
Zet 'm op zn kop, dan pas lacht hij..... wat een zuurpruim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |